Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie jij dan argumenten?
    Je zegt alleen dat de Pistol in H1 veel te sterk was en dat de balans in H2 veel beter was, volgens mij zijn dit geen argumenten maar meningen.

En hoe jij de vraag stelde was retorisch bedoelt (lijkt zo teminste ik zeg niet dat het zo is ;))

Laatst bewerkt: 17 feb 2007
  2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeg ook niet dat er argumenten in staan, maar ik vraag me af waar ik argumenten voor moet geven. Dieper op Halo 1 en Halo 2 ingaan lijkt me niet nodig, want dan krijg je inderdaad de oude discussie waar je het over hebt zonder Halo 3 erbij te betrekken.

Mijn vraag is nu aan The Messenger in welk opzicht Halo 3 dan gebalanceerder moet worden in vergelijking met Halo 2 (aangezien ik Halo 2 gebalanceerd vond en hoop dat Halo 3 ook zo wordt) en eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar wat men aan de gameplay moet veranderen. En bij een vraag kan ik moeilijk argumenten gebruiken, want ik zou niet weten wat te beargumenteren.

Goed, laten we het maar inhoudelijk bij Halo 3 houden. Het is niet mijn bedoeling af te wijken tot enkel Halo 2 of tot het wel of niet juist posten van ontopic berichten.

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik snap het, maar ik ben wel van mening dat H1 veel gebalanceerder is dan H2 :)

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep, "far west" balance.
    Deed me altijd aan die goeie ouwe westerns denken van destijds....
    Een pistool en knallen maar.....

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ok als iemand een ander argument vind wat gebalanceerder is aan H2 dan H1 NAAST de pistol krijgt van mij een pizza...

6. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    de plasma rifle dat u schild kaapt in 3 secs kom maar op me die pizza!

7. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    reden dat hanneshamlap halo2 kut vind is omdat ze die pistol eruit hadden gehaald ;)

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Oef, moet ik hier géén argumenten geven aangezien ik géén trek heb in een kouwe pizza.:+

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik weet niet of het al bekend is in deze thread, maar Halo 3 wordt gereleased in de herfst.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee zeer schokkend nieuws :+ Maar ik ga er niet meer van uit, zou de eerste halo game worden die niet wordt uitgesteld.

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Deze wallpapers zijn door Bungie gepubliceert en er staat op "Fall 2007", dus ik denk niet dat Halo 3 uitstel krijgt.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Miss kan je via google nog screens vinden van halo (2) met daarop data's en die werden later ook nog aangepast.
    Maar zoals ik al zei, ik ga er niet van uit maar als jij er wel van uit gaat moet jij dat weten ;). Die screens had ik al gezien trouwens.

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou eigenlijk kunnen ze nu niet meer terug, de reclame campagne is begonnen en te lezen in welke stadium ze zitten lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Halo3 wordt uitgesteld.

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry geen pizza voor jou :+

Maar ik geef wel respect omdat je enigste was die het had geprobeert ;)

15. basovich

basovich Guest

bron: insidegamer

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jupsss...
    Beetje vreemd, als het nu nog wordt uitgesteld.
    Aan al die Ingame beeld te zien, lijkt de game intussen ook al in een ver stadium af!

17. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah man ik wordt gek als het strax herfst is en het blijkt dat ze hem nog een keer uitstellen...hield het al niet meer bij h2 en als ze het nu weer flikken wordt ik panisch!

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    LOL om de uitspraken in deze thread....:+ :thumbs:

Halo 1 kwam uit MET DE RELEASE van de XBOX 1 |:- |:- |:- |:-
    Hoe kan die dan te laat zijn???

Halo 2 kwam uit precies 3 jaar later op de dag dat ie zou releasen...... |:- |:- |:-
    Als je met dat soort uitspraken komt dan mag je ook met bronnen komen voordat dit soort fabeltjes als waarheid overgenomen worden.....

Edit; Veel mensen DACHTEN dat H2 in de lente een release zou krijgen maar feitelijk had Bungie de game geen release datum gegeven... Door de vele hype rond de game werd een release datum aangenomen door de fans.... (net zoals jullie nu dus elkaar aanpraten dat H3 de enige game is uit de serie die gelukkig wel op de juiste datum de launch zal zien...)

BRON: wikipedia

Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Al tijdje bekend vrind :):

20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Achja, geduld is een schone zaak :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.