Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    @doeli, ff offtopic maar jij hebt egt een grappige avater, hoe heet dat beestje want ik zoek adt bruine beestje ook de hele tijd. Enne ik hoop nu dat we gewoon weer ontopic gaan en niet alleen maar zeggen jou pc is slecht en dit en dat.

Enne mijn excuses, want het brandcdtje was wel vol :eek: en ik heb net een programma genaamd open office gedownload en gebrand en het is echt een goed programma, want het is gratis en ik vind het beter werken dan die zooi van microsoft.

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja geld weet ik nog niet kijken hoelang ik het sparen nog kan volhoude, er moet zowiezo een goede videokaart in enzo maar ik denk datik binnekort ff naar de PC shop ga en dan kijk ik daar ff en heb gehoord dat Alternate.nl een goede site is voor samenstellen?

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    @doeli hoe kom je aan die avatar enne alternate is een goede samenstel site jah :)

maare ik denk nou niet dat iedereen het office pakket heeft dus hier dan: http://nl.openoffice.org/

geheel gratis en ik vind het beter dan die office van microsoft :)

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    weten mensen goede downloadprogramma's?

5. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat pupke op die avatar heet Domo Kun. ;)

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Waarvoor? Voor muziek kan je het beste Limewire gebruiken. Voor films/games/programma's bittorrent of Usenet (mits je de juiste provider hebt).

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    ok thnx

8. Rikvdknaap

Rikvdknaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat vraagjes van deze behuizing: X-GEAR X-Wing XW999K Gaming Case

1. Heeft iemand deze behuizingz? zoja is die stil en maakt die geen lawaai.

2. Ik weet niet welke maat behuizing ik heb. Hoe kan ik daa achterkomen?

3. Waar moet ik me dvd drive en me card reader plaatsen?

Alvast heel erg bedankt:thumbs:

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    2. Is een ATX behuizing oftwel een midi-tower.

3. Achter het deurtje ;).

10. Rikvdknaap

Rikvdknaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok hoe kom ik daar achter wat voor maar ik heb?

Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het is een ATX case te grote van een midi-tower bedoel ik ;). Hoe je daar achter komt? Bij de meeste winkels staat de case bij midi-tower en staat er bij de naam wel altijd "ATX". Ook op de officïele site van X-Gear zal er wel wat staan. Je kan het natuurlijk ook gewoon zien aan de foto (of al een het merk van de case :+).

12. Rikvdknaap

Rikvdknaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik wel:+ maar ik bedoelde van hoe kan ik weeten welke maat behuizing ik heb. Wat er is ook een kans dat die niet past:{

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Naar de site van de fabrikant van je moederbord gaan, je moederbord zelf meten of als laatste middel, naar de site van de fabrikant van je case.

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Weet iemand van jullie of 1 gig naar 2 gig een goede boost geeft voor zowel games als windows vista? Enne omdat ik net heb gezien dat eentje van buffalo(1 gig) 59 euro is bij alternate, wil ik het wel zelf erin doen maar weet iemand of de garantiezegel eraf gaat (ik denk binnen in de kast) of weet iemand een ander alternatief?

15. Rikvdknaap

Rikvdknaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op dit moment dit Moederboard en wil de processor vervangen voor een veel beteren! Maar hoe werkt dit? Is het misschien zooh dat je kan kiezen uit Socket 775 processors? En ik zou graag deze processor willen installeeren. Kan dit?

16. Rikvdknaap

Rikvdknaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt man!

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    2GB geeft niet bepaald een performance boost, maar het haalt wel bijvoorbeeld de schokken in het begin van een map bij BF2 weg. Als er voor de rest geen 2GB nodig is, zal er ook geen performance boost zijn. Als 2GB wel nodig is gaat het nog altijd maar over een paar frames per seconde, maar het laat wel alles smoother lopen.

Vista zal net zoals de games gewoon vlotter lopen, maar om nou te zeggen dat 2GB écht nodig is voor Vista =(.

Zie wel dat dat latje van Buffalo op z'n minst even snel is en even lagen latencies heeft. Ook kan je best hetzelfde merk pakken als van dat al in je pc zit, gewoon voor de zekerheid.

Je kan niet alle socket 775 CPU's installeren, kijk maar op deze lijst. Die Pentium D zou er op moeten werken mits je bios dit al ondersteund, anders zal je je bios nog moeten updaten.

18. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    1 tip: Laat iemand dat ding installeren die ervan verstand van heeft, want ik zie wel al dat jij niet weet hoe dit moet, en als deze stuk gaat, zou dat toch wel zonde zijn.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, Mensen denken hoe meer geheugen hoe beter. In feite is dat ook wel zo. Maar als je je geheugen verdubbeld zal je computer zeker niet dubbel zo snel worden. Het is vooral leuk voor grafische zooi of bijvoorbeeld Virtuele machines.

20. Rikvdknaap

Rikvdknaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik laat het ook door iemand doen.;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina