Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wauw, slimme kameraad heb jij zeg...
    Kijk even naar de psp, is die fel in prijs gedaalt?...
     
  2. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ps3 na een jaar 200,- euro, dat gaat niet gebeuren. Zeker niet omdat er nu al veel verlies wordt geleden op een enkele unit.
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het wel zou gebeuren en heb je wel een spot goedkope Blu-ray speler :)
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar het zal niet gebeuren. :{

    Was vandaag in wat winkels en het viel me op dat winkels massaal met de PS3 aan de slag gaan. Winkels hingen echt vol met posters en promotiemateriaal. Zo had een Bart Smit een PS3 poster tot aan het plafond en overal zag je foldertjes en allerlei ander promotiemateriaal liggen.
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    niet zo gek ook, iets meer als een maand van de launch af dusja dan krijg je dat! marketing dat is iets waar sony wel goed in is
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij de 360 en de Wii lagen de winkels een maand voor de release niet zo vol met materiaal. Bij beide kwam het wat later opgang, alhoewel je al wel redelijk vroeg Wii materiaal in de winkels zag, alleen wat minder groot allemaal. De enige zaak die er zoals gebruikelijk weer eens helemaal niks aan doet is die rottige Free Record Shop. Sony staat inderdaad bekend om hun marketing, steekt meestal goed in elkaar.
    Verwacht ook dat de winkels deze week of volgende week de demopods krijgen.
    Er is inmiddels wat meer bekend over Tekken 6. Persoonlijk lijkt Virtua Fighter 5 mij toch wel gaver.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb net de eerste Blazing Angels beelden gezien van de full PlayStation 3 versie. Het verschil met de Xbox 360 zag ik niet en dat is naar mijn mening raar voor een console die bijna een jaar later pas in de winkels ligt.
     
  8. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb ook verschillende screens gezien. Maar hier zag ik ook niet veel verschil in tussen de ps3 en de Xbox360. Maar ik denk over 1/2/3 jaar wel verschil in zit en dan zal de ps3 wel beter zijn.

    Maar kijk dit is wat ik vrees voor sony, iedereen die een xbox360 heeft die gaat natuurlijk bijna nooit meer een ps3 kopen daarvoor is hij nu gewoon te duur, die kopen eerder een Wii. En iedereen die een Wii heeft en die nu nog betere graph's wil die koopt een 360 want die izjn betaalbaar en heeft nu nog betere graphic's als de ps3, later misschien ook nog maar ik betwijfel ofdat je dan nog een ps3 koopt. Want met een wii en een 360 ben je straks goedekoper uit als een ps3.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je bent met een Wii en een 360 inderdaad goedkoper uit. Alleen, dan moeten beide consoles je wel liggen. Ik ken toch ook genoeg mensen die een 360 of een Wii hebben of zelfs beide (zoals ik), die toch een PS3 kopen vanwege de exclusieve PS3 games die niet op de Wii en de 360 veschijnen. Vergeet niet dat er rond de 100 a 120 miljoen PS2's zijn verkocht. Een grote groep van deze mensen hebben de stap naar next-gen nog niet gemaakt.

    Dat ga je inderdaad krijgen ja, luiheid van developers die gewoon rechtstreeks porten. Blazing Angels was op de 360 al een boutspel en dat zal op de PS3 niet veel anders zijn.

    Kom zojuist dit tegen:

    Zou dit wel genaait vinden, aangezien we het hier over meer dan alleen een verandering van uiterlijk hebben....
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  10. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Waarom zou je dat genaait vinden? De nieuwe 360 heeft dan wel 120gb, hijs zwart en heeft HDMI... so what hijs ook duurder ( let maar op de euro prijs he ;) ) dus dat is een beetje mauwen omdat jij al een 360 hebt.

    Tuurlijk als ik een 360 ga halen haal ik dan de nieuwe versie, maar een echt iets ingrijpends is er niet gebeurd.:):

    En aangezien je een PS3 koopt zou ik me maar helemaal niet meer druk maken om de 360. Daarnaast zal er ook wel weer een speciale versie van de PS3 uitkomen, met Snake erop of erachter...
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Om het uiterlijk gaat het mij niet, het gaat mij op de technische zaken. Dit is de 360 zoals hij vanaf het begin had moeten zijn. Die 13 gig nu is echt veel te weinig. De nieuwe 360 heeft ook een betere koeling en maakt minder herrie en blijft hopelijk wat langer heel. Die van mij klinkt nu als een straalmotor. Denk dat een hoop van die 10.5 miljoen 360 bezitter nu zoiets hebben van: shit zeg...
    Ik in ieder geval wel.
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat er meer 360 bezitters zijn die blij zijn dat ze al meer dan een jaar Next Gen kunnen gamen ipv zich druk te maken over een iets grotere hardere schijf (mocht die uitkomen....).

    HDMI is een toevoeging die niks extra's te bieden heeft tov VGA of component behalve meer beveiligingen opwerpen voor de filmmaatschappijen...

    Als consument kun je beter blij zijn met toevoegingen dan een product wat aangekondigt wordt waar veel features van weggehaald worden...
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Edit: Laat maar.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, de waarheid is hard ;)

    Edit: Ow mijn god mensen!!! De PS 3 krijgt een kleinere variant!!!
    http://games.fok.nl/news.php?newsid=16318

    Ik zal me als (toekomstig :+ :thumbs: ) PS 3 bezitter ECHT genaaid voelen. LOL

    Dan ben je slim bezig als producent zijnde, dat je voordat de huidige PS 3 uitkomt nu al een kleinere en natuurlijk goedkopere versie aan gaat kondigen..... |:-

    (dit is dus een sinisch grapje waarmee ik aan wil geven dat veranderingen in een console ALTIJD voorkomen.....)
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  16. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    xwon..............you're full of it.
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sja, jouw bijdragen kan ik iets mee....
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Betere/stilllere versies hou je toch.
    Hoe hoerig het ook is.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De kleinere PS3 variant krijgt alleen een ander uiterlijk, daar worden geen andere zaken aan toegevoegd, daar heb ik dus ook geen moeite mee. Hij zal wel stiller zijn, alhoewel de PS3 al nagenoeg stil is.

    En nee de waarheid is niet hard. Ik heb liever een console met een fatsoenlijke framerate, eentje die stil is en eentje die tenminste minimaal één jaar blijft werken. Kijk we kunnen ook gaan ontkennen dat er geen nieuwe versie komt, terwijl dat dus zeer waarschijnlijk gelogen was. We kunnen natuurlijk ook gaan ontkennen dat er problemen met de 360 zijn.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm, dat is precies wat ik heb... hoewel hij inderdaad wel wat meer geluid maakt dan iedere andere console...
    Maar goed, een surround setje maakt iets meer geluid ;)

    De Xbox maakt volgens velen ook krassen op games en Kassa gaat er aandacht aan schenken trouwens...
    http://games.fok.nl/news.php?newsid=16319

    Ik ken mensen in mn vriendenlijst waar de Xbox van opgestuurd moest worden ivm de rings of death maar van die krassen... Lijkt me meer dat mensen de Xbox wel bewegen tijdens het draaien van de dvd.... (dat DENK ik tenminste....)
    Edit: toch maar eens dat programma kijken....
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina