Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap al die sites/mensen niet die het groot nieuws vinden dan Halo 3 in de herfst uitkomt. Dat is al best lang bekend hoor. Denk trouwens ook logisch na, als het nog niet bekend was had Bungie het héél anders gebracht. Het nieuws is juist dat ze de marketingcampagne nu echt beginnen en dat er binnenkort een hoop images komen (fase 2 van de marketing).

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Idd, Cookie X, je lult bullshit vriend. De eerste datum die door Bungie zelf is aangekondigd was in eerste instantie herfst 200X. Daarna kwam Moore met een tatoo waarop 9 november stond. Okee, granted, in Europa kwam die wel 2 dagen later uit :)

3. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat was ook zelf gezegd door petertje...

Wat wel zo is, is dat Halo 2 te vroeg is gereleased. Door die vastgestelde datum moesten ze de kantjes ervan aflopen en dat is erg jammer geweest..

Wat dus mogelijk zou zijn: Bungie heeft verteld dat de game zou releasen als deze echt zou afzijn, straks redden ze het niet en gaan ze deze keer wel uitstellen. Maar dit zie ik niet gebeuren, en door Fall 2007 te zeggen hebben ze een periode van 3 maanden waarin ze kunnen releasen.

4. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( :'-( Ach ik kon altijd probere

5. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    als je de uitspraken van bungie zelf over halo2 hoort dan geven ze ook toe dat ie niet een van de beter was.. ( ook al van iedereen het geweldig toen ze hem voor het eerst speelden ) maar dat is juist mooi want van fouten leer je eenmaal en volgens mij zijn ze nu erg cker van de zaak in iedergeval klinken ze wel zo...

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat jij zegt klopt wel, maar bij Halo 2 klonken ze toch ook zo zeker. ;) Niet dat ik twijfel aan Halo 3, maar sinds Halo 2 toch wel tegenviel....

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb gehoord dat halo 3 uitkomt na de beta maar dat klinkt echt echt vroeg. :) maar beter toch.

8. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet maar als hij af is heb ik nog de vakantie om te spelen..

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Weet je wat het is halo 3 heb ik niet zo'n promoot gevoel gekregen en dat ie zo snel al uitkomt komt eigenlijk vaag over kwa beelden etc wat er nog maar is...

10. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lees de bungie update in godsnaam eens een keer. Daar zie je dat halo 3 op zijn minst met de herfst uitkomt

11. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt ook wel. Hij zal wss niet voor de beta uitkomen;) Alleen wanneer is niet helemaal bekend en wordt wss het 3de/4de kwartaal.

12. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat promoten ga je nog wel merken, zeker dat Halo 3 de show gaat stelen op E3\o/ (of hoe die nieuwe beurs ook heet..)

13. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik hoop echt we dat mijn internet verbinding weer 100% draait tegen die tijd, anders kan ik nog geen eens testen :'-( .

moet Battlestations ook al uitzitten :mad:

14. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker zuur, waar ligt het aan dan?

ps Vette avatar shortbull, ze worden steeds mooier...

15. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Wist ik het maar, er moest een monteur langs komen, 1 week geleden. na, ja dus ik zit nu met zeer beperkt internet opgescheept die met de dag trager loopt =(

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Je kunt er nu vrij zeker vanuit gaan dat ook het 3e deel weer in november gereleased wordt.

17. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vermoed ik inderdaad ook, maar wie weet. Straks blijkt er op het laatste moment een enorme bug in het spel te zitten en moeten ze dit snel repareren. Wat ik al zei: het is goed dat ze Fall zeggen, want desnoods kunnen ze dan ook nog in december launchen..

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, als ze achter een grote bug komen is dit in de laatste periode van de ontwikkeling. Dan zullen ze al wel een definitieve datum hebben hoor, dus dat argument gaat niet op. Maar het verlicht in ieder geval een beetje de druk die het team heeft.

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    die grote bug lossen ze dan wel op met een patch

20. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik gaf maar een snel voorbeeld... O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina