Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik had hem wel mooi kunnen verkopen altijd wel iemand die zo ding koopt:+

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Daar gaat het inderdaad ook niet om...
    Waarom zij wel, en de Europeanen niet? Ik neem aan, dat Europa toch ook wel al voor een lange tijd interessant is voor game ontwikkelaars.

Hoewel hij inderdaad lelijk is :+ , was het toch leuk geweest voor een hoop Europeanen denk ik...

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gratis dingen ergens bij is toch altijd mooi meegenomen, dus zo'n faceplate ook...

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    en nogmaals bedankt allemaal. ik dacht koop eens een faceplate. maar idd het is niet moeders mooiste 8)

5. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou mensen zoals ik al vreesde is H3 beta maar een bepaalde tijd speelbaar en dan heb ik het dus over 1 maandje. Waar ik dan wel weer blij om ben is dat hij rond 1 april begint en niet helemaal aan het einde van de lente maarja toch, ik had me voorbereid op een beta die ik een maand of 3 a 4 kon spelen...achja shit happens.

@ Faceplate shit: wTf wrm worden wij nou weer altijd genaait!

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of je het weet maar op het gebied van gaming worden wij, de europeanen, meestal altijd genaait :mad:

7. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal je dat ineens allemaal vandaan? :eek: heb ik iets gemist?...

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    xbw front page:

Zo is ons ter oren gekomen dat het begin van de Halo 3 multiplayer beta nog minsters een maand en een aantal weken van ons af ligt en dat de looptijd van de beta in totaal ongeveer één maand zal bedragen.

9. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahhh ok... \o/

Wel kut, aangezien ik in mijn examnjaar zit.. :x Maar in die maand, is vast wel tijd om even te Halo'n...:cool:

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zit met hetzelfde probleem, 5 havo genaamd :mad:. Maja sgool gaat voor dus ik zie wel of ik er aan toe kom, zit voor een gedeelte in mijn vrije dagen dus komt goed :)

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    VWO 6 genaamd hier ...

12. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Zal Halo 3 alleen een first person shooter zijn, of zou de mogelijk ook kunnen dat je dan third person view gebruikt?

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    er zit al third person in..
    als je als bijrijder in de warthog zit..

14. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Vondt ik in Halo 1 veel beter uitgewerkt, gewoon 1st person mee reizen in voertuigen. Je kunt in H2 amper richten met dat kleine richtertje. En het zag er wel vet uit hoe je in die Warthog kon kijken en je teammate naast je zat.
    *mist Halo CE :'-(

Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jep, helemaal mee eens Shortbull. Ook zo iets waarvan ik denk, hoe kan ik Bunige dat nou doen? Zij zien toch ook wel dat je in die Third-Person View niks wijzer wordt. En in First-Person zag 't er ook nog 's leuker uit ja!

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    En je kon inzoemen met de sniper zodat je niet iedereen hoeft te noscopen uit dat ding :'-( ja dat waren de tijden ;)

Erg goed dat de Beta een volle maand duurt dat is een flinke tijd :D

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Moet je prey eens spelen...das pas erg.
    Ik vind het wel beter dat je bij sniper een kleinere corsshair hebt, sniper was altijd mijn beste wapen en had altijd een aardig hoog hitpercentage mee. Nu bak ik er geen bal meer van omdat ik het heel lang niet heb gedaan. Als je kijkt naar bijv. GOW is die crosshair veels te groot bij de sniper en dan vind ik het bij halo tog beter.

18. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je maakt dan ook wel een vergelijking dien eigenlijk niet klopt, bij gow zou die crosshair noooooit kleiner mogen zijn omdat de sniper al zo krachtig is. De gameplay van gow is hier dus op aan gepast en die van halo natuurlijk op de zijne, maarja je zult het wel niet zo bedoelt hebben.

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nee ok maar ik wou er eigenlijk mee zeggen dat de crosshairs naar mijn mening goed zijn ingedeelt. Een erg grote voor de rockets en voor de sniper een kleine zodat het wat meer uitdagend wordt. Ik heb me er nooit aan ge-ergerd. Na een tijdje wen je er vanzelf wel aan. Bij GOW is de gameplay er idd goed op aangepast maar toch is het nog te simpel aangezien je eigenlijk niet hoeft te scopen om een kill ermee te maken. Bij halo zijn no-scopes best pittig en dat vind ik juist wel leuk :). Maar meningen verschillen.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    de crosshair moet bij sniper weg als je unzoomed zit, dit maakt het no scopen echt te makkelijk :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina