Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    en bedankt maar weer...
    heb em vorige week nog bij de MM gekocht. :+
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Smaken verschillen maar blijft wel lullig dat hun hem wel krijgen en wij weer niet, konk hem verpatsen :)
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ff keihard offtopic: Zijn er geen witte faceplates te koop, ik wil er namelijk zelf een maken.
    \o/
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En weer worden de Europeanen genaait. Weer krijgen die Amerikanen een faceplate bij een game en wij Europeanen niet.
    Boodschap voor Microsoft: de gaming markt bestaat niet alleen uit Amerika en Europeanen vinden faceplates ook tof.
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  6. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Of kijk naar mij\o/

    Zit nu met bijna alle skills op level 4.. De Gang battles worden wel steeds lastiger. Zoals ik het in het begin deed (lekker rushen en knallen) is niet meer mogelijk. Het dekking zoeken is noodzakelijk nu.|:- :)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    beter tog :) Saints row enzo waren best makkelijk dus vind het wel beter als er een beetje uitdaging is.
     
  8. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en ik heb 'm op de makkelijkste stand ook nog :eek:
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op easy al veel weerstand :eek: maar voor die achievements maakt de moeilijkheidsgraad tog niet uit en rondkloten is leuker als je minder weerstand hebt :)
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Sinds gisteren ook de Game! :)
    Ik speel op een gemiddelde moeilijkheidsgraad...
    Alhoewel ik de DEMO stiekem niets aan vond, vind ik het nu een HEERLIJKE game en vermaak ik mij er prima mee.

    Heerlijk om rond te jumpen als een gek, en zo langzaam aan die Gang Members uit te schakelen.
    Hoewel ik pas 2 sterren bij Agility heb, spring ik voor mijn gevoel nu al tering hoog... :cool:
    (Ik voel me net Spiderman, zoals je van gebouw naar gebouw jumpt)
     
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk nieuws...... :


    Crackdown ligt officieel nog niet eens in de Europese winkels, of de eerste gratis content valt alweer te downloaden via Xbox Live Marketplace. Het gaat om vier nieuwe Agents waarmee je in de game kunt spelen. Dit cadeautje is overal te downloaden met een Xbox Live Gold abonnement, behalve in Duitsland. Daar zijn gamers namelijk niet tegen al het geweld in de game opgewassen.





    Name: Four-Play Pack
    Price: Free
    Availability: Gold Members in all Xbox Live regions except Germany
    Dash Details: Before getting busy, download and get into the action with these four new Agents


    [​IMG]


    bron


    mensen die het willen downloaden omdat ze het spel al hebben moeten wel opschieten vandaag want :


    Major Nelson weet op zijn website te melden dat Xbox Live, het Xbox forum en Xbox.com vandaag tijdelijk plat zullen liggen in verband met onderhoudswerkzaamheden. Het onderhoud begint om 11.00 Nederlandse tijd en zal ongeveer drie uur in beslag nemen, tot 14.00 in de middag dus.

    Op de website wordt wel duidelijk gezegd dat het enkel een maandelijkse onderhoudsbeurt is, en dat er geen nieuwe features op Xbox.com of Xbox Live zullen verschijnen wanneer de dienst weer online gaat. Helaas, op de dashboard update van dit voorjaar zullen we dus nog even iets langer moeten wachten.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  12. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Is die al te koop?
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    22ste.....sommige mazzelaars hier hebben hem al , wel een review kopie maar toch het volledige spel
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Laten we hopen dat er ook vrouwelijke skins op de markt komen! :thumbs:

    Wat ik mij nou nog steeds afvraag is of er iets van een trein/metro in het spel verwerkt zit. Ik kon in de demo zo snel niets vinden, maar zou iemand mij hier opheldering over kunnen geven?

    Ik vraag me ook af of de mensen die hem hier in de pre-order hebben staan hem vrijdag ook echt thuis kunnen verwachten.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  16. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze zitten er niet in, we zullen ons moeten vermaken met 4-wielers. Er zitten ook geen boten en vliegtuigen/helicopters in.


    /Mod deze info (die hier eerst stond) willen we hier niet weten
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Om maar gelijk een frustatie puntje neer te plaatsen...
    Wanneer je een Gang Boss wil gaan neer schieten, zul je je eerst een baan moeten schieten door een horde mannetjes...
    Erg vermakelijk en leuk :)!
    Vervolgens is het vervelend als je wapen op is, en je dus even verstandig als ik ben terug gaat naar zo'n Politie Punt waar je alles kan herladen.

    Waarna je weer op de plek des onheils komt, zie ik tot mijn schrik dat al die persoontjes die voorheen afgeschoten zijn, ALLEN gerespawnd zijn.
    Oftewel, je zult door moeten gaan met je wapens. En mochten je goede wapens op zijn, zul je door moeten gaan met de wapens die je vind!

    Vind toch wel dat het zo had moeten zijn, dat de mensen die je afmaakt ook daadwerkelijk dood zijn.
    En niet terug keren, als jij even in 3 minuten je wapens gaat reloaden op je kantoor :9
     
  18. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad zeer vervelend. Op sommige punten moet je naar mijn gevoel gewoon door blijven lopen, omdat er uit alle hoeken toch weer nieuwe komen.
    Parasietenplaag!
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dan krijg je bijna een call of duty gevoel :+ wwarbij die duitsers maar blijven komen totdat je verder loopt.
     
  20. Shizzel

    Shizzel Guest

    Kan je dan niet beter een soort sub-baas doden, volgensmij zo'n Recruiting-mannetje.

    Dat was een heel onderdeel van de game volgensmij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina