Gears of War - BOSS: GENERAL RAAM

Discussie in 'Algemeen' gestart door hemmen, 6 feb 2007.

  1. hemmen

    hemmen Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan me zeggen hoe ik dit gevecht het beste kan aanpakken??

    Ben er al een tijdje mee bezig maar ik kom er niet uit.
     
  2. OVaSIsIkSq

    OVaSIsIkSq Guest

    schieten voor je leven en in het licht blijven staan;)
     
  3. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.841
    Leuk Bevonden:
    9.227
    Torque bow of granaat om die kryll weg te krijgen, en dan headshots met sniper of je standaard geweer.

    als hij bij je blok komt te staan waar je achter zit naar de andere kant sprinten
     
  5. zammalhoofd

    zammalhoofd Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer zijn handje te schudden...misschien valt ie dan gewoon dood neer..
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Die was grappig. :emo:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  7. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals Yerewn zegt.
    Had er wel voor gezorgd dat je snel kan herladen dat werkt het beste. Die Torque bow en granaten liggen in die coupe waarvandaan je begint. Is mij ook vorige week gelukt op deze manier*) .
     
  8. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    headshots blijven maken.
    Als ie bij je komt snel naar de andere kant rennen en verder 'headshotten'
     
  9. pucky

    pucky Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ook op dit level dat is op die trein dan komt RAAM met die rot vogels op je af.
    Is dit de laaste Level of zit hier nog iets achter wat je onlockt??.
    William.
     
  10. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gehoord dat je meer schade op zn borst doet. Dus richt iets onder zn nek (als de Kryll weg zijn). Torque bow is het beste, anders sniper rifle, als je coöp doet, laat dan 1 iemand zn torque bow droppen. Dus 1 met snipe en de ander met torque. Dit doen, omdat je anders maar +- 6 kogels hebt ofzo.
     
  11. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt ook mogelijk te zijn om het met die Troika te doen die daar ergens staat...
     
  12. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet. Die staat (gedeeltelijk) in het donker, vroeg of laat komen die vogels er aan. Misschien als je er echt voor gaat oefenen en je bent snel... Maar dat is alleen voor de experts.

    Hoe versla je RAAM?
    Pak een longshot sniper rifle en een torque bow. Werk je met z’n tweeën, zorg dat de een de sniper heeft en de andere de boog. De bedoeling is om de vogels bij RAAM te verjagen. Dit is zijn bescherming. Die verjaag je door een sniper kogel of een pijl op hem te schieten. Zijn de vogels weg, knal dan als een gek op hem met een sniper (active reload is must-have) of met een boog. Na dit voltooid te hebben is het spel uitgespeeld en start een (leuk) filmpje. Lukt het niet, vraag iemand op je friendlist om co-op te doen, als je tenminste Xbox Live Gold hebt. :)
     
  13. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het laatste level :)
     
  14. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een Torque bow heb je in een schot een Boomer dood dus is het krachtiger dan een Longshot door het hoofd dus mijn tip is neem een Torque bow mee en verspil niet onnodig kogels door op RAAM te schieten als hij de Kryll om zich heen heeft en ga ook niet achter de troika staan want die is in het donker dus heb je een probleem. Oefen om blind active reload te doen met de Lancer. En dan uiteindelijk kan je RAAM in je uppie verslaan
     
  15. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe doe je dit het beste op Insane difficulty?
     
  16. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan als je het alleen wil doen of in Co-Up alleen moet je een meester active reload zijn en te veel boog ammo hebben(zoals ik toen was) met z'n 2 en is het een stuk makkelijker.

    De boog doet het em de snipe is lang niet zo sterk als onze boog want met een snipe moet je 3x met active reload op een Boomer z'n hoofd schieten om hem dood te krijgen als je dat met boog doet 1x schieten zonder active reload en hij is al dood dus gewoon goed bogen.

    TIP: als je active reload met boog hebt gemaakt meteen weer gaan schiten hij spant dan 3 x zo snel aan.
     
  17. Cr1mson Bl0od

    Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de tips ga ze spoedig met een kameraad uitproberen want hij komt er ook niet doorheen dus gaan we een coop-poging doen om dat raam kapot te schieten...8)

    WAAROM heet de eindbaas 'RAAM' anyway? =_='
     
  18. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is z'n bijnaam weet je wel hij schoot altijd op het verkeerde raam in de oorlog waar geen vijanden zaten daarom noemden ze hem zo :D

    Geen idee...
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    More speculation is that RAAM is named after a biblical demon (Raum), who commands 30 legions of demons. Thus, it is commonly agreed upon that General RAAM himself commands approximately 30 legions of Locust infantry.

    Wil het wel weten eigenlijk :9
     
  20. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de afkorting C.O.G in het spel? of heb ik wat gemist?
     

Deel Deze Pagina