Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    360 gaat idd vaak stuk bij mij nog niet het geval gelukkig, en als je een kabeltje van je modem naar je 360 doet ben je ook klaar en minder lag, je moet wel nog een HDMI kabel kopen bij je ps3.. oplaadbare batterijen ben je ook klaar voor x360 controller? en geen geen rumble functie in de ps3 controller ook gaar! en online service idd 60 euro per jaar, maar wat is dat per maand 5 euro, daarvoor heb je dus wel een goede online service, en dat is bij de ps3 nog maar afwachten.. aangezien daar al een hoop spellen niet online gaan kijk virtua tennis 3 graw2 enz :cool: duss de keuze is helemaal aan jezelf!
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij WEET dat de Wii gaat falen.... Alle cijfers wereldwijd spreken je nogal tegen vrind.... |:-
    Als je klaar bent met je glazen bol wil ik hem wel van je lenen ;)

    De Wii is tegen ieder zn verwachting in nog steeds goed aan het verkopen en Nintendo heeft nu al hun doel bereikt wat betreft marketing, de niet gamers over gamen laten praten en laten gamen \o/
    Thumps up voor hoe ze dat geflikt hebben.
    Zelf ben ik ook geen Wii gamer maar je moet niet je mening als FEIT gaan verkopen want de feiten zijn gewoon dat Wii op dit moment (verkooptechnisch gezien) de kont van de 360 én PS3 aan het schoppen is.
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    tja een Fiat Punto verkoopt ook meer dan een Ferrari, moet Ferrari het nu in zn broek doen? :+
     
  4. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens die kerel zegt ook dat als de ps4 aangekondigt word de wii bezitters dan boos worden omdat ze slechtere graphics hebben. Wat een ps4, over 10 jaar heeft iedereen al een nieuwe xbox en wii hoor. Ik weet niet wat jij wilt met je ps4 maar die komt er voorlopig nog niet binnen 5 jaar :lol:

    als een ps3 in japan in 1 maand 30.000 keer verkocht wordt en een Wii 115.000 keer. Dan wel ja want de wii heeft dan stukken meer omzet gedraaid. Dus je voorbeeld is een beetje dom natuurlijk zit er een kern van waarheid in omdat er 20 punto's verkocht moeten worden voor 1 ferari maar bij de wii is dit dus niet het geval.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2007
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    als nintendo flink winst maakt met de wii kunnen ze de volgende generatie misschien wel een console maken met innovatieve controls en MET de mooiste graphics van alle drie :eek:
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    neen, want ik bedoel geen omzet, maar fanbase.
    Zie jij een Ferrari bezitter al een Fiat Punto kopen dan *)
    Sony en MS hoeven het dus niet in hun broek te doen, want ze verliezen nauwelijks fanbase door de Wii.
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee want de eigenaar van Fiat is dezelfde als van Ferrari :lol:
    Merken van de Fiat Group :
    Abarth · Alfa Romeo · Autobianchi · CNH · Ferrari · FIAT · Lancia · Innocenti · Iveco · Maserati
     
  8. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen ferrari bezitter een fiat putno kopen, maar ik zie wel een xbox360 bezitter een wii bijkopen, we hebben het hier over hele groten bedragen he dus waar je nou mee bezig bent is beetje dom he. _0/

    Een ferrari bezitter, die koopt geen fiat punto omdat het stuur lekker nieuw is, een xbox360 bezitter koopt een mss wel een Wii omdat die innovatieve gameplay heeft snapje. Ze behouden misschien hu nfanbase maar de Wii krijgt er MEER bij snap je?
     
  9. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Wii, als je irritant wilt zijn gebruik dan in ieder geval de spellingcontrole voordat je anderen voor dom uit gaat maken=(
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    maar als pickwick met nieuwe theesmaken komt is dat dan slecht voor douwe egberts koffie? *)
     
  11. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat weer nergens op, thee is iets anders als koffie en de wii en xbox360 zijn allebei consoles.
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    neen ik vind dit dus niet waar he.
    ik heb een wii gehad voor 3 maanden.
    ik her er alles opgespeeld van zelda tot red steel tot madden.
    maar eens je de controls kent is er niets nieuws aan sorry.
    dan begin je in mijn ogen zelfs al het slechte te zien aan de wii terwijl ik echt een nintendo fanaat was.
    spijtig de wii is nu verkcoht en in zijn plaats komt de playstation3 waar veel meer games en betere games zullen op uitkomen.

    ik geef de wii nog een klein jaar en dan zul je de verkoopcijfers eens zien dalen.
     
  13. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0

    Kijk je hebt deels gelijk als je de controlles kent van zelda red steel, madden. Maar dit zij ngeen games die van de controles gebruik maken he zelda beetje. En dan zeg je nog dat op de ps3 betere games uitkomen maar wie zegt dat iedereen het leuk vind om met een motortje over een berg te rijden?
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij gaat het hier over consoles en niet over koffie en thee en auto's. :{
    De PS3 en de Wii zijn momenteel te kort uit om een goed oordeel te kunnen vellen. De Wii verkoop kan in een keer zo omhoog geschoten zijn vanwege de hele hype eromheen. Het zou best kunnen dat deze verkoop straks opeens naar beneden gaat, omdat de hype over is. Maar zo kan het ook dat de verkoop van de PS3 omhoog schiet. Zo kan het ook zijn dat de 360 momenteel 10.5 miljoen verkochte units heeft, omdat ze dik een jaar de enige next-gen console zijn geweest en geen concurrentie hadden, en nu de concurrentie er is de verkoopcijfers omlaag gaan. Met andere woorden, je weet het nooit.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Qua spellen aanbod in 2007 steekt de 360 er mijn inziens met kop en schouders bovenuit dus een dip in de verkoopcijfers zie ik niet gebeuren...
    De enige die op dit moment een echte dip heeft is de PS3 (zie verkoopcijfers Japan en USA). Nu hoopt men dat in Europa alles zou veranderen maar buiten de hardcore fanbase kun je niet verwachten dat het een grote vaart zal lopen (met als voorbeeld hometown Japan en andere game natie Amerika....)

    Een beetje voorspellen is dus zeker wel mogelijk...
    a) verwacht maar een pricedrop voor de 360
    http://news.teamxbox.com/xbox/12816/Xbox-360-Price-Drop-Coming/
    b) Exlusive's: Alan Wake, Bioshock, Crackdown, Forza 2, Half-Life2: Orange, , Mass Effect, Halo 3, Too Human.
    En nog meer titels waar ik even niet op kom maar genoeg in iedergeval (in 2007 dus ;) )
    c) pricedrop
    d) multiplatform titels die eerst Playstation exclusive waren.... (iedereen weet welke hoop ik ;)
    e) pricedrop ;)
    Edit: Bron: [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ik inmiddels na 1 jaar en 3 maanden Xbox 360 alles even voor mijzelf op een rij zet, dan kom ik tot de volgende zaken die ik mis:

    -te weinig variatie aan games
    -het ontbreken van platformgames en RPG's
    -het missen van langdurigheid in games
    -het ''buggy'' verhaal

    Waarom ik een PS3 haal?

    -Grotere variatie / uitgebreid assortiment aan games
    -De exclusive games zoals Killzone, Heavenly Sword, Gran Turismo, Metal Gear Solid, Final Fantasy, Jak & Daxter, God of War, Devil May Cry, Kingdom Hearts, Dragon Quest, Ratchet and Clank en nog veel meer titels!
    -Maar ook nieuwe games zoals MotorStorm en Resistance
    -De Blu Ray speler
    -Er verschijnen veel RPG's en platformers op de PS, die mis ik op de Xbox

    Ben echt een fan van RPG's en platformers en die zijn er simpelweg nagenoeg niet op de 360. Dit zijn games waar je zolang mee bezig bent, en die mis ik gewoon op de 360.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zelf ben ik er niet echt een fan van maar wil een poging gaan wagen met Mass Effect:)
    Toch denk ik dat qua variatie de 360 deze lente goed los begint te komen....
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    over platformers heb je gelijk die zijn er niet, maar er zijn of komen genoeg rpg's, en ps3 groot assortiment games? duurt ook nog wel een tijdje voor die er zijn.
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Kun je dan niet het beste op een PC gaan gamen? Daar komen de beste RPG's en Platformers voor uit.
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    jij moet nog veel leren :):
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina