Hey allemaal, redelijk nieuw hier...
Anyway, ik game nu op een enorm oude tv van zo'n 20 jaar oud of zo, ik weet het, verkrachting van die mooie x360 graphics mogelijkheden, maar heb nu eenmaal niet voldoende geld voor een mooie tv. Anyway, heb hier thuis een pc scherm ontdekt, een phillips 18.1 LCD brilliance 180p ofzoiets (heel juiste naam ken ik niet, maar het is iets in die richting...) Nu is dit scherm wel een pak kleiner dan mijn teeveetje, maar daar neem ik genoegen mee. Als aansluiting heeft ie zo'n blauwe 15 pin kabel, die vastzit aan de monitor, dus via die kabel van microsoft zou ie moeten werken op mijn x360 right? Nu is mijn vraag de volgende: aan dit scherm zitten boxen geleverd... weet niet of dit geluid goed is, maar dat kan ik dan nog zien, alleen is er geen extra ingang voor het geluid, komt dit dan via die 15pin blauwe kabel??? Scherm heeft m'n vader gekregen van z'n bedrijf, dus heb het nog nooit aangesloten, maar vraag me gewoon af of die speakers die in het scherm zijn geïntegreerd gaan werken met de x360? Anders moet ik m'n 4.1 speakerset van m'n pc loskoppelen elke keer als ik wil gamen, en daar heb ik geen zin in...
Alvast bedankt voor hulp.
Klik om te vergroten...