Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik me mclaren tunen?
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  3. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    found it tnx moest nog langs rijden voordat hij zichtbaar werd.

    wat is je gamertag antraxxx?
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die Mclaren F1 is een nice wagen hoor, op stage 3 is zijn topspeed 425km/h, de topspeed van de koenigsegg is 424km/h, maar deze rijdt toch wat fijner vind ik.

    Ik heb nog geen xboxlive, maar dat komt deze week!! :p

    Ik zie wel eens bij zo'n instant challenge staan dat mijn gamertag Bruce gewoon is. Maar deze kun je toch wel zeker veranderen, als je XBL hebt of niet?
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb nu alle missies uitgespeeld, nu ga ik lekker verder met rondcruisen en het ontdekken van nog ongeveer 9 wegen :p



    Op deze map:

    http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg

    Zie je onderaan de map op J-8, een plaatje van heel veel snelwegen langs elkaar, die zich volgens mij op G-11 bevinden (dat brede stuk gele snelweg).
    Tellen elk van deze snelwegen ook weer als nieuw ontdekt stuk weg?
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt met dat laatste de Shafter. Die moet je allemaal bereden hebben, wat vrij lastig is. Ik vond het moeilijkste om te ontdekken het gebied rondom Stadium, Shafter, Oahu Raceway, Aliamanu en Honolulu Airport. Heel veel wegen, maar ik heb dat al gedaan.:b: Heb zelf nu ong. 80 procent van alle wegen gediscoverd, maar de laatste tijd hou ik me daar niet meer mee bezig, ik zit alleen nog maar lange einden te cruisen!!\o/

    Let erop: Hetgene wat in Info bij Explorer staat, is het percentage, niet het aantal wegen.:)

    Is Bruce jou offline gamernaam dan? Want Bruce is ook zo'n A.I. die rijdt met een Ferrari F430 Spider. Als je Live hebt, moet je een tweede profiel/gamertag maken, voor online spelen.

    P.S.: Heb nu eindelijk een custom soundtrack. Gewoon MP3 speler in je 360 proppen, spel opstarten, guide button, bij muziek Portable Device, muzieknummer selecteren, en klaar!!_O_ Nadeel is dat je je auto effe moet pakeren om een nieuw muzieknummer te laten afspelen.:{ In mijn garage staat nu:

    Alfa GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur)
    RUF Rt12 (Zilvergrijs, standaard wielen, zwart/beige/groen interieur)
    RUF RGT (Speed Yellow, standaard RGT wielen, geel/zwart interieur)
    Lambo Gallardo SE (Zwart, standaard donkergrijze wielen, rood interieur)
    Jaguar XKR (Ebony zwart, Hydra wielen, zwart met eerste kleur hout interieur)

    Allemaal niet getuned.




    :)
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuke wagens! 2 RUF's, maar ik hoor op verschillende fora's dat ze fantastisch zijn. :p


    Uhm ja, Bruce is mijn offline gamertag, (Bruce is ook mijn real life naam). Ik zie ook vaak zo'n A.I die Bruce heet, hij rijdt ook wel eens mee in races.
    Maar als ik dan met xboxlive een gamertag aanmaak, kunnen jullie verwachten dat hij zeker AntraXxX word. ;)


    Als dat bij Info in procenten is, dan heb ik 91% discovered *) . En ik heb nu 3617 miles discovered, dus nog iets minder dan 1400 miles te gaan. :D

    Ik ga straks weer eens die Island Tour doen, ik vind dat een fantastische race:
    -Tegenstanders
    -Geen tijd limiet
    -Geen verkeer
    -Veel rechte topsteed stukken

    :D
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je! De RUFfen zijn idd subliem. De RGT rijdt geweldig, op Oahu Raceway (Ik rij daar altijd naartoe, zonder GPS of map.:cool:) gaat ie zó strak en zó snel door de bochten, super!!!:thumbs::thumbs: De Rt12 is nóg beter, stuurt net iets minder scherp, maar is nog veel sneller. De Rt12 klinkt magistraal, zoals de nieuwe 911 Turbo klinkt, dus een prachtig mechanisch gegrom, met een duidelijk herkenbare 911-rasp! Ik kan het weten, want heb zelf veel Porsche-ervaring.:emo:
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Die Alfa die ik nog had heeft 34 km gereden. Zoals je ziet ben ik een iets mindere Alfa fan. :emo:
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    YES! Eindelijk een online custom challenge gewonnen!
    431.92 km p/uur gereden met mijn Koenings! :)

    try and beat that!
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb met mijn Enzo 1243km gereden, en met mijn Gallardo heb ik 389km gereden. Maar ik rijd nu bijna alleen maar met de Gallardo, dus dat zal nog wel aantikken. Dadelijk ga ik Island tour weer eens voor de lol doen.
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik heb met de enzo 2200+ en met de Chrysler me four twelve al iets van 800 :{

    Die volkswagen coupe rijdt trouwens erg lekker, ook al is het de allersnelste niet. \o/
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Chrysler ME412, heeft wat wheelspin in de eerste 4 versnellingen, maar hoe die van 300km/h naar 400km/h trekt is niet normaal!
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Porsche heb je nu gold ... Kunnen we ff keer gaan cruisen allebei in de RUF ;)
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf een grote fan van Porsche en Alfa Romeo._O_

    Mijn kilometerstanden:

    Alfa GT: 106 KM (morgen ga ik ermee naar Oahu Raceway)
    RUF Rt12: 132 KM (gisteren ging ermee naar Oahu Raceway)
    RUF RGT: 120 KM (vandaag ging ik ermee naar Oahu Raceway)
    Lambo Gallardo: ong. 250 KM (ik ging er vandaag mee naar Oahu Raceway)
    Jaguar XKR: ong. 400 KM(ik ga er morgen mee naar Oahu Raceway)

    De Alfa en de 2 RUFfen zijn gloednieuw, de Lambo en Jaguar heb ik een aantal dagen.:) Ik rijd met elke auto ong. 20%, dus ik wissel goed af. De afstand van mijn mijn huis naar Oahu Raceway is 60 KM, als je op de map kijkt lijkt het veel langer (mijn huis is op F-9 op die map van AntraXxX) maar het gaat grotendeels over een lange snelweg, verder korte afstandjes ouwehoeren.;)

    En trouwens: een week geleden had ik een Audi A6, daarmee had ik in 3 dagen 700 KM op de klok (echt waar!!:)) , maar dat was wel een schoolweek, met veel repetities en huiswerk enz.. Deze week heb ik vakantie (\o/\o/\o/) en als ik nu een Audi A6 zou kopen en er 3 dagen mee zou rijden dan zou ik na die 3 dagen meer dan 2000 KM op de klok hebben staan.:)


    @ Doelie: Momentje, ik kijk wel wanneer ik er effe geld voor heb.:)
    /EDIT: Ik heb mijn Nintendo DS zelf allang verkocht, voor de 4 games en tasje denk ik in totaal iets ong. 110 euro te vangen, dus geld zat voor Xbox Live._O_
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mijn vader gaat morgen de internet connectie etc leggen. En dan ga ik deze week nog XBL Gold kopen!
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Da's moeilijker dan je denkt. Mijn vader (ben zelf niet zo technisch:'-() heeft veel gezeik met de connectie gehad, maar het is uiteindelijk toch gelukt. Ga morgen mijn DS games+tasje op Marktplaats.nl zetten.:)
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Vreemd zeg, bij mij was het internetkabel in de xbox doen en verbinding laten maken. Daarna kon ik direct spelen.

    Ben je de DS zelf al kwijt?
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja idd de xbox linken op je netwerk is dus echt makkelijk .. Je koopt een router verbind de draden en klaar :+
     
  20. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige moeilijkheid kan soms zijn je NAT open te krijgen.. Waar alle andere apparaten meteen ideaal werken is dat bij de 360 nogal een gezeur geweest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina