Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben juist altijd heel blij als ze Brasil kiezen, daar heb ik online nog bijna niet van verloren. Italia in 3-3-1-3 er tegen over, veel gebruik maken van de buitenspelval en die Braziliaantjes zijn echt nergens meer.
    De Braziliaanse verdediging is echt te slecht voor woorden, dus tegen die ploeg scoren is ook een zekerheidje...

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    @Hellboy: Ja, dat heb ik ook hoor. Soms heb ik echt het gevoel dat je er niks aan kunt doen als de 'computer' bepaalt heeft dat je een kutwedstrijd gaat spelen zeg maar. Als je een penalty krijgt, mis je hem geheid en als zij 1 kansje krijgen ligt ie erin. Dat gevoel heb ik ook weleens ja.

3. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat bedoel ik =(

pes7 moeten ze dat toch is gaan veranderen, en van de ML een manage mode maken met sponsers fans die berichten schrijven , etc....

ps: weetje wat kan helpen bij online als het je tegen zit, zet je je volume gewoon op 0 en draai je je favoriete muziek van de computer dan ga je beter spelen :p

ik had het ook geprobeerd stond met 4-1 achter ik zette hardcore, hardstyle, jumpstyle etc. op ineen 4-2 4-3 5-3 5-4 en toen laatste minuut 5-5 en in de blessure tijd nog gewonnen :p hij trapte af en paaste naar de speler waar ik altijd naar toe loop ik had de bal, paar mensen uit gekapt voor geven leeg doel en toen gescoord aantal minuten later ,, nice game [ sportief ] krijg je nooit je krijgt altijd van bitch cheater etc..

bovendien ben ik nog niet tevreden met dee versie... het is eiglijk gewoon pes5 met beetje aanpassingen en de spelers bij juiste club ( nu niet meer maja :confused: update komt er niet :confused: )

4. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me gister toch een prachtige lob met eto'o, met hoge manual pass van 30m ofzo, over de keeper...heb 'm gefilmd, maar krijg 'm niet op youtube, moet nog even kijken hoe ik dat mooie doelpunt met jullie kan delenO-)

5. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0

ik heb ook zoveel mooie lobs gehad met BERBATOV precies over kyper dat hij helemaal in het net viel :p

en dat hij ging graaien in de lucht, lol ;)

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had een keer gehad tegen Joene90 online, ik schoot over Gomes heen met Huntelaar. Die bal rolt langzaam richting doel, Gomes rent er achter aan en springt er naar toe, beland op z'n buik maar de bal rolt er net voor zijn neus erin! :D

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Soms is er gewoon niks aan te doen. Dat vind ik ook zwaar klote. Vooral online.

8. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, doordat het elftal zo aanvallend speelt liggen er veel ruimtes in de achterste linie. Gewoon loeren op de counter en goed verdedigen. Ik heb vaker meer moeite met een goed voetballent valencia dan een dribbelend brazilie

9. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0

Gister had ik er weer 1, kiest brazil, ik dacht laat ik naar miez luisteren, en een keertje italie kiezen, resultaat: 4-08)
    Heb die jongen helemaal van de mat gespeeld:9 Adriano was nergens..

10. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    3-3-1-3 is de standaardopstelling van italie?

Argentinie doet het ook wel aardig tegen Brazil. Ik speel dan meestal de standaard 4-3-3 en dan schuif ik cambiasso helemaal terug tot vlak voor de middelste verdediger.

11. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is inderdaad niet de standaard opstelling van Italie, normaal staan ze 4-3-1-2. Ik speel altijd in deze opstelling:

keeper: Buffon (gk)
    verdediging: Cannavaro (cb), Nesta (cb), Zambrotta (rb)
    middenveld: Materazzi (lwb), Pirlo (dmf), Gattuso (cmf), Totti (amf)
    aanval: Gilardino (ss), Toni (cf), Camoranesi (rwf)

Daarnaast nog een aanvallende formation B (2-3-5) om extra druk te zetten in balbezit...

Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  12. Ryano15

Ryano15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heee weten jullie hoe je stift moet doen bij pes ?

13. basovich

basovich Guest

LT+X (schieten, ik heb daar B van gemaakt)

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
  15. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
  16. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ben het met je eens,,
    maar de 1e is niet slecht hoor :)

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa die 2e vind ik persoonlijk ook het mooist. Die diepte pass was echt precies op maat :)

18. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Tip : Verdedegend
    druk op X dan schieten / koppen ze de bal weg ( ook halve omhaal ofzo hun proberen de bal weg te krijgen ) als je goede spelers achterin hebt is het zo simpel komt er bijna geen bal door ( hogen ballen en korten )

Druk op B omde bal aftepakken op het goede moment **kijk goed**

Aanvallend : Als je een beetje snelle speler hebt en die ook goed kan schietten ,

doe schaar en dan de sprintknop je gaat harder en je bent de verdediger snel voorbij,, als je in iemands rug zit loopweg met eenschaar en je bent er door heen..
    misschien kunnen jullie hier wat mee

19. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jij verdedigt dus meestal met het maken van een sliding? Niet erg handig als je 't mij vraagt. Hoe ik altijd verdedig:

Met je verdediger altijd achteruit blijven lopen, goed kijken naar de aanvaller, en op het juiste moment gewoon met A de bal afpakken. Met X verdedig ik in iedergeval nooit, schiet je de bal weg, heeft je tegenstander de bal gewoon weer...

Aanvallend is het volgende best wel handig:

Versnellen (R1 + R2) langs de lijn, er loopt dan altijd wel een verdediger aan de binnenkant met je mee, vervolgens snel stil gaan staan met R2(trigger) en dan gewoon heel simpel naar binnenkomen!

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ik verdedig; Heel vaak laat je verdediger de aanvaller precies zo lopen dat als de aanvaller gaat draaien, je een tackle kan inzetten. Voor de rest verdedig ik ook heel vaak gewoon zonder A, gewoon blijven volgen en als de bal een keer van z'n voet springt ofzo gewoon hem van de bal lopen. Gaat met spelers als Ferdinand wel wat makkelijker dan met anderen, maar ik vind het wel een handige manier.

Aanvallend; Met een buitenspeler loop ik vaak door naar de achterlijn, dan kap ik terug en leg ik de bal terug op of de spits, of de aanvallende middenvelder. Je kunt vaak ook goed zien of de verdediger een sliding in gaat zetten of niet. Als je naast hem sprint en hij houdt even in, om je daarna weer een stukje in te halen komt er daarna bijna altijd een sliding. Dan tik je gewoon even naar de zijkant en je bent er langs. Of je kapt naar binnen.. Als je maar goed oplet wanneer hij gaat glijden. Een schaar is een op een wel handig meestal. Gewoon rustig op hem aflopen, dan loopt hij achteruit. En als je dichterbij hem komt, doe je de schaar en sprint je gelijk langs hem. Ligt er ook een beetje aan hoe goed de verdediger is of dit lukt of niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina