Las vandaag op www.crysis-online.com ,dat de benchmark totaal niet klopt.De makers roepen zelfs op om gewoon de specs af te wachten,en niet op wilde geruchten in te gaan.
Gelukkig kunnen we ook met DX9 ook mooie beelden krijgen.Wat we begin vorig jaar zagen van crysis was ook allemaal met DX9
Als ik eerlijk moet zijn: De game is mooi maar mijn mening is dat ik de gameplay nou niet echt super vind. Een beetje in de jungle, das leuk . Dus ik denk dat ik deze game niet neemt en dan nog ff over die systeemeisen....
Systeemeisen zul al bij al nog meevallen denk ik en de gameplay is zoals Far Cry, maar dan met futuristische snufjes .
Is dit niet een beetje kort door de bocht ? Op de eerste plaats, ja het speelt zich af in de jungle....maar heb je gezien hoe de omgeving reageert op alles wat er gebeurt ? Ieder kogelgaatje, in ieder blad....lijkt zowat zichtbaar. Bomen die omver geschoten kunnen worden, noem maar op. Om nog maar te zwijgen over wat er allemaal veranderd gameplaymatig, zodra de aliens besluiten de boel te bevriezen. Nee, ik denk dat deze game wel wat dieper gaat worden dan een "standaard shooter in de jungle".
Psies, zie dit dan ook als een waardige opvolger van Far Cry....met betere graphics en diepere gameplay
Zou ik Crysis met dit systeem op max kunnen spelen? Processor: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB, Intern geheugen:Crucial DDR2 PC5300 1024MB CL5 Unbuffered,1.8V,128Meg x 64, 240pin en Crucial DDR2 PC5300 2048MB CL5 Kit m/twee identieke DDR2 PC5300 1024MB CL5 Videokaart: XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 320-bit En windows vista
Volgens het laatste dat ik heb gelezen over de performance draaide Crysis op de CES op allerhoogste settings en op een extreem hoge resolutie (geen flauw idee welke) zeer vlot op een 8800 GTX.
Ik denk wel dat je het heel hoog kunt spelen,zoals je nu ziet die filmpjes op internet.De videokaart is dik in orde,ook de processor en het geheugen.Als ik jouw was zou ik me nergens druk om maken.:b:
Jup klopt.Wat we nu zien in filmpjes is dat het spel op vrij hoge resolutie wordt gespeeld.De meesten spelen op 1280X1024 en niet op 1600X1200 zoals op vele filmpjes.Als het spel daarop al soepel speelt met een G8800,dan zou het op 1280X1024 zeker netjes lopen.