mooi mooi mooi, allleen wanneer heb je nou eigenljk 1080p?? wat voor resolutie moet je HD-tv dan hebben?
Yes dan heb je het, over de nu nog zeer prijzige, Full-HD tv's.. Ik vind het verschil tussen 720p en 1080p overigens niet zo extreem als dat iedereen het wil doen laten geloven... 480p naar 720p is een geweldige stap.. 720p naar 1080p is een leuke stap...
dan wordt het toch maar kijken naar een goedkopere Full-HD tv..is er ergens een vergelijking met beelden ofzo?? nu ontopic..
toch staat er als je nu je 360 opstart, op je dashboard '' deze week in de winkel : NBA street home court '' dus ik neem aan dat die vandaag of anders morgen al in een aantal winkels legt... de site van de gameshop bij mij in de buurt geeft ook aan dat ze m de 15de ( is dus vandaag ) binnen krijgen...
Hmm net ff gebeld naar de futurezone maar die zegt dat hem pas 22 maart krijgen Als iemand hem toch spot meld het ff
Net als de nieuwsbrief van xbox.nl waarbij ze ook 15 februari hadden neer gezet. Maar volgens mij komt de game hier pas in maart uit en in de VS 22 feb.
Ja volgens mij zou ie in europa pas 22 maart komen inderdaad... maar deze week mag ook gewoon hoor Eerste reviews zijn erg lovend.. IGN: 88% EGM: 9,25
Hier de HD video review @ Gametrailers.Com Click! - Lijkt me een geweldige game, ik vind de demo ook erg vet. Heb de voorgaande delen niet zo veel gespeeld maar wat ik ervan gezien & gedaan heb vond ik ook erg strak. Waarschijnlijk wordt dit mijn vervanger voor DJ:Icon, aangezien ik die zooi nog niet voor niets wil hebben.
vergeet Chief Rocka "niet , deel 2 blijft zeker de shit. Maar wil dit deel toch ook erg graag hebben door de online optie die er eindelijk inzit !
na de review op gametrailers ben ik om.... ik ga m bestellen... heb ook de ps3 met xbox360 vergelijking bekeken en die 360 is gewoon scherper.. Dit spel laat je weer zien waarom je zoveel geld aan een next gen apparaat hebt uit gegeven, aldus GT.. Hoppa aanschaffen die game dan maar (net als virtua tennis en graw 2)...
Inderdaad, ik heb dat PS3 Vs. 360 filmpje een aantal keer bekeken en ik was toch wel onder de indruk toen ik zag hoeveel scherper de 360 versie is. Een tijdje geleden heeft Gamespot dit ook gedaan met een aantal games en bij elke game kwam de 360 als beste uit. Anyway, ik zal deze game ook zo snel mogelijk aanschaffen en hem hoogstwaarschijnlijk maanden blijven spelen.
goed om te zien dat veel mensen enthousiast worden rond deze game! Ik ben een groot fan van de street serie,dus deze komt er ook zeker bij mij in! Vloeiende gameplay,vettere gamebreakers,coolere dunks. Kortom must have!! Kan niet wachten deze game zometeen met wat xbw,ers online te gaan spelen. :b:
lijkt me echt vet nba street homecourt (dats deze toch deel 4?) gaat iemand hier preorderen? Ik zoe een leuke preorder aanbieding.. waar je miss een tshirt of een leuke goodie bijkrijgt?
hoop hem eind deze week te hebben.. winkel hier in de buurt zou ze dit weekend al hebben zeiden ze, hoop dat hij echt gaaf is !