Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eindelijk weer een spel met echt leuke achievements waar ook wat werk in gaat zitten en wat niet allemaal specifiek om skills draait. Veel originele achievements zoals 10 sec een auto in de lucht houden, of vanaf dat gebouw in het water landen :)
     
  2. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook binnen met 2 gratis T-shirts van Crackdown !!
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    lauw wist niet eens dat er t-shirts van waren :) Intresse in verkoop? :9
     
  4. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    de replay verwacht hem morgen, maar dat is gay omdat ik tot 5 uur moet werken, dus hoop ik dat ze hem nog hebben als ik de winkel in stap:lol: , anders word het rondstrompelen in de stad opzoek naar een overgebleven exemplaar die gespaard is geweest door de koop gekte van gamers zoals ik:+
     
  5. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    duurt het wel veel langer om je skills op level 4 te krijgen dan in de demo, in de demo had ik elke keer de agility en strenght skill op level 4, vond het dus niets aan zo snel. weet niet of het al gepost is maar is te lui om terug te lezen :9
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja het duurt veeeeel langer ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  7. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog een vraag, is co-op in de SP mogelijk? (dus naast online het spel spelen ook met een mate die naast je zit :))?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    nee
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb hem inmiddels ook mét T-shirt!

    [​IMG]

    Met dank aan Futurezone Zoetermeer! :b:
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    lucky bastard, ik heb naar mijn weten 1 gameshop in de buurt, en dat zijn vreselijke afzetters,, :mad:
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Tering, ik wil ook zo'n T-Shirt. Krijg je die ook als je hem gewoon bij de lokale gameshop hebt besteld?
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de game nog nergens gezien in Nijmegen, maar ik verwacht hem ook morgen.

    Ik ga nu even de review bekijken van gametrailers. Ik ben beniewd :) Het wachten duurde erg lang, eerst kwam ik regelmatig in deze thread, maar toen de demo kwam een tijd niet meer.

    Is het mischien een idee om een Crackdown Coop thread te maken? Zou wel handig zijn, daar kunnen we bijvoorbeeld een lijstje maken met liefhebbers voor Coop :)
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb vanmiddag gebeld naar Futurezone en toen zeiden ze dat ze hem binnen hadden. Toen ik hem om 17 uur ging halen stond hij nog niet in het rek, maar lagen er stapels achter in het magazijn. De medewerker pakte de game en hij kwam met een shirt erbij aanzetten. Ik weet niet hoe het met andere winkels is geregeld natuurlijk, maar ik zag dat ze er best wat hadden liggen achter.
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Vanmiddag belde ik naar E-Plaza om te vragen of ze Crackdown al binnen hadden gekregen, maar mevrouw zei dat ie pas 23 maart uit zou komen. Wat een medewerkers daar, zeg.
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    LOL 23 Maart :lol:.

    Helaas kan ik zelf nog niet spelen aangezien m'n vriendin ook verslaafd is ;).
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Noooo dat had ik natuurlijk ook kunen doen, gewoon even vragen of ze hem al hadden8)
     
  17. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ik heb Crackdown net een uurtje en ik vermaak me prima. (nu heb ik hem orgineel). Via een kennis die bij de Media markt werkt.
     
  18. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Na een paar uurtjes spelen kan ik alleen maar zeggen dat de game tot nu toe alle verwachtingen waar maakt. Het is geweldig leuk om te spelen en om de stad te verkennen. Het zal na een paar weken vast gaan vervelen, maar voorlopig vermaak ik me er wel mee! :thumbs:
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    waar blijft de preorder van xboxworld :D wij moeten zeker wachten tot vrijdag? :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina