Dat zou dan een enorme blunder zijn van THQ... geen hype, weinig mensen die de game kennen... alleen de echte "hardcore" race fans zullen GTR kopen, dat zijn er helaas niet zo veel als de horde "normale" race fans die forza 2 zullen kopen. Om dan te gaan concureren met 1 van de grootste console racers ooit, is niet al te slim marketingsgewijs bekeken. Dus, of GTR maart uitbrengen terwijl forza 2 in mei komt, of GTR na mei uitbrengen en dan ook echt 3-6 maand later anders lijden ze alleen maar verlies met een groot aantal gamers die forza 2 al thuis hebben liggen en geen behoefte hebben aan een 2e circuit-race game binnen een korte periode. Ik denk dat als ie niet in maart uitkomt, we hem pas echt na een half jaar in de winkels zien liggen, tenzij THQ zoveel vertrouwen in de titel GTR heeft en het succes dat het heeft gehad op de PC... Maar even kijken naar de hype en het aantal shots en trailers, ben ik bang dat THQ toch echt wacht op het juiste moment.
Game staat toch nog altijd op "comming soon"? Betekent toch meestal wel dat ze snel een release verwachten . http://www.thq-games.com/uk/game/show/711?platform=5 De amerikanen vrezen wel dat het voor hen nog een tijdje duren kan . Zal ze leren...
Ook maar even een mailtje gestuurd, vrij netjes uiteraard... en hopelijk dat je dan antwoord krijgt, wat ik zwaar betwijfel trouwens, maar goed.
PAL-Termine von THQ 16.02.07 - THQ hat neue Erscheinungstermine für Deutschland bekanntgegeben. GTR SimBin Development Team AB / THQ Inc. Racing Xbox 360 2007 http://www.gfdata.de/archiv02-2007-gamefront/thqpal.htm
Reactie van een mailtje naar THQ: "Thank you for contacting us at technical support. We are here to assist in the event of games not working properly on your PC or game console however we cannot offer information on when/if a THQ game is going to be released." Was te verwachten...
Helaas betekend dit Releasedate: "coming soon" oftwel binnekort verschijnt er een release date... bij die andere games staat er ook al een datum. (althans op de thq website). dus we zullen nog even geduld moeten hebben. Ik vrees inderdaad dat forza het voortouw zal nemen in de sim-race strijd omdat het iets toegankelijker is voor de instapper.
Dat lijkt me een wat simplistische uitleg. Als ze nog geen release datum weten (in- of extern) gebruikt men in game land TBA of Q2 2007 oid (kijk naar games waarbij de release datum nog niet bekend is en je zal het zien). Coming soon = komt snel .
Aan de ene kant ben ik wel blij wanneer het blijkt dat dit spel nog een tijdje op zich laat wachten. Ik moet nu eerst PGR3 spelen, in mei Forza 2, in juni Colin en dan moet GTR er ook nog een keer bij
grappig.. ik ben namelijk allang klaar met PGR3, en heb nou echt knetterhard een echte race game nodig die me kan vermaken tot en na forza 2... wat met GTR, mits een goede port, makkelijk te doen moet zijn...
Heb het zelfde probleem. Pas nog mijn harddisk laten vervangen en echt niet meer gemotiveerd om Pgr3 nog een keer uittespelen. Dan maar Forza 1 blijven spelen. *)
Slecht nieuws voor de amerikanen: http://xbox360.ign.com/objects/825/825825.html Published by: 10TACLE Studios Developed by: SimBin Development Team Genre: Racing Simulation Number of Players: 1-16 Release Date: US: Cancelled Europe: March 30, 2007 MSRP: $59.99 Mischien een kwestie van tijd voordat ie hier ook wordt gecancelled?