Ik heb nog steeds alle delen van de tomb raider serie behalve legend, maar die moet ik nog eens ff voor mijn verjaardag vragen . Weet iemand al de specs van deze game?
Minimale systeemeisen: Pentium 3 1.0Ghz 256MB RAM 64MB Videokaart met Directx 9.0c ondersteuning Geluidskaart (Windows 2000/XP compatible) DVD-ROM drive (4x) 9.9GB vrije ruimte op harde schijf Aanbevolen systeemeisen: Pentium 4 2.0Ghz 512MB RAM, 246MB Videokaart met Directx 9.0c ondersteuning Geluidskaart (Windows 2000/XP compatible) DVD-ROM drive (8x) 9.9GB vrije ruimte op harde schijf En natuurlijk is een muis, beeldscherm en toetsenbord erg handig.
Nee, maar ze hadden het over de hoeveelheid ruimte die Legend in beslag neemt waneer je hem op de PC installeert
Ik weet niet of jullie ze al gezien hebben, maar er zijn twee nieuwe trailers uit: http://www.tombraider.com/anniversary/
Zou het niet zo kunnen zijn dat sony heeft gezegd Remake maken oké ! maar dan wel exclusive voor PC PS2 en PSP ? Misschien hebben ze wel een soort license van tombraider in handen ..