The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    In de huisjes in Skingrad kun je garlic vinden. Veelal bij de openhaard. :)
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    danku! ben gisteren vampier geworden en ik vind het opzich wel handig, maar ik ga toch maar die cure halen... ik gebruik hem dan denk ik niet meteen, maar dan heb ik hem alvast... echt nadelen aan vampier zijn zijn er niet... alleen dat bloed drinken:+
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er is als je naar Skingrad gaat, als je naar binnen gaat en dan meteen links, een huis, met een tuin, en daar ligt een zwerver. Als die eenmaal slaapt is er niemand die jou zal zien als je even je tandjes er in zet! ;)
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    Goed nieuws dus. :cool:
     
  5. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker goed nieuws
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Zo'n update kom je niet vaak tegen.
     
  7. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    In de eerste fase niet nee, maar op een gegeven moment kan je echt niet meer in licht komen hoor. Dan wordt het toch wel moeilijk om naar shops te gaan bijvoorbeeld. Het heeft grote voordelen, vooral in Oblivion Gates.
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb wel gehoord dat de ps3 versie z'n 2 keer zo snel laad, en oom minder pop-up heeft, is dit omdat de ps3 meer aan kan of omdat hij later op de ps3 uitkomt?
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk het laatste. Als ze meer tijd hadden gehad voor de xbox360 hadden ze denk ik die kleine punten ook wel verbeterd.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Omdat de mensen bij Bethesda nu denken, laten we het op de PS3 meteen goed doen...

    ;)
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap al die problemen van het laden niet. Ik heb me nog nooit gestoord aan de laadtijden. Bij mij duurde het ook totaal niet lang. Morrowind en Fable waren 10x zo erg maar zijn beide ook topgames.
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    1 keer lange laad tijd vind ik niet erg, zoals bij morrowind. daar had je een paar keer loading times maar voor de rest nergens meer last van, bij oblivion moet je veel vaker laden, steden in, steden uit, huisje in, huisje uit, en om de paar honderd meter staat hij even een sec stil.
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb mainquest al uitgespeeld... :thumbs: Maar ik houdt het nog ff vol, heb de cure al :p

    En oja, goed nieuws van dei update!!:b:
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik een goeie spell kopen om iemand te ' Soul trappen ' ??
     
  15. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    speel maar net het spel en ik kan een sterrenbeeld kiezen iemand suggesties welke ik moet kiezen?
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt er helemaal aan aan wat voor soort character je wilt maken... Ik heb zelf bijvoorbeeld gekozen voor The Warrior... Dat merk ik vooral met vechten...*)
     
  17. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die skilz kun je toch ook met vechten krijgen? Is het niet handiger als je warrior bent een sterrenbeeld te kiezen van iets waar je later meer voordeel aan gaat krijgen?
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    dat ligt er dus aan hoe jij wil gaan vechten? Ik had idd beter iets kunnen kiezen dat te maken had met iets magisch ofzo... dat moet ik nu namelijk trainen\o/

    Edit: waar vind ik ' soul trap' spells?
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je komt ze willekeurig tegen in kerkers. Alberic Litte van de Chorrol Mages Guild verkoopt ze bijvoorbeeld. :) Misschien makkelijker!
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je komt ze alleen tegen in kerkers als je Spell Tomes hebt gedowned he! ;) Vind ik wel een goede toevoeging aan het spel, de beste tot nu toe eigenlijk. Al die andere shit is wel leuk en aardig, maar voegt niet erg veel toe. Wat ook bij die download meekomt is dat je Doom Stones nu een sterrenbeeld hebben en je de desbetreffende Power geven! Tijdelijk, dat wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina