De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel, Febuarie was die ook aangekondigt.
     
  2. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom het jij "leze" en niet "schrijvuh" ;)
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    volgens mij is er nog helemaal niks officieel bekend.

    voorlopig komt er dus helemaal niets......totdat ik de kabels in de winkel zie liggen :+
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je die dan ook gebruiken voor de versie 360 van nu? Of word de 360 van een hdmi uitgang voorzien en ben ik genaaid.
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn er mensen hier die de Samsung le27s71b thuis hebben staan?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Denk eerder aan de 2e generatie Xbox360.

    Hier zijn een aantal personen met een 27" of 32" uitvoering.
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is mooi. Ik ga morgen even kijken voor dat scherm. De reviews zijn best aardig van dit scherm. Hij kost 629 bij PlatteTV.NL, en toevallig dat er een filiaal van zit in Nijmegen :) Maar ik zou graag ook met wat mensen hier spreken die het scherm ook hebben. Dus laat het even weten :), mag ook een PM sturen :b:
     
  8. D i c K (ie)

    D i c K (ie) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    'k Heb hem maandag besteld bij zercom.nl voor 552€. 587€ met verpakking, verzekering en verzending naar België. 'k Hoop dat hij morgen of vrijdag toekomt... 'k Laat hier zeker iets weten, maar 't zal mij waarschijnlijk net zoals de meeste anderen wel bevallen...:)
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoor vaker dat mensen een verzekering afsluiten voor de TV, maar is dit nou echt de moeite waard? Er zit volgens mij 2 jaar garantie op een scherm, maar dit is volgens mij veel ste kort. Ook als een TV na 4 - 5 jaar kapot gaat heb je volgens mij nog gewoon garantie. Mischien niet via de winkel, maar wel via Samsung in dit geval. Wat zijn jullie ervaringen daarin?
     
  10. D i c K (ie)

    D i c K (ie) Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    verzendverzekering... Weet niet hoe lang samsung garantie heeft, maar 'k zou alleszins niet hopen op 4 à 5 jaar...
     
  11. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung geeft standaard 2 jaar garanties op LCD TV's :)
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    2 Jaar is vrij weinig voor een TV. Het levensduur ligt veel hoger bij TV's. In de winkels wordt je verteld dat je er 2 jaar garantie hebt, maar als de TV na 2 en half jaar kapot gaat mag je hem gewoon bij Samsung aanmelden als levensduur garantie.

    Voorbeeld:

    Reparatie kost 200 euro, na 2 en half jaar. Je zit in de 30ste maand, de levensduur is economisch 36 maanden. Dan betaal je 30/36 deel van de reparatie kosten. Dus:

    200/36 X 30 is 166 euro reparatie kosten.

    Maar er stond me iets van bij, dat het mogenlijk was om bijvoorbeeld Samsung een hele nieuwe te laten vergoeden. Omdat de levensduur gewoon langer is dan 2 jaar.
     
  13. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies hoe dat zit maar andere fabrikanten geven volgens mij maar 1 jaar "gewone" garantie (dat gewoon alles vergoed wordt dus bij defecten).
     
  14. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf hier de 32'' variant staan en ben er érg tevreden mee!! Echt een leuk scherm en zeker voor de prijs:)
     
  15. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten,

    Ik heb op het moment een crt monitor maar heb genoeg van de balken. Eerst zat ik te denken aan een tft maar van dit idee ben ik snel afgestapt, de native resolutie word niet ondersteund dus ik blijf het een tussenstap vinden. Ik ben gaan kijken naar lcd tv's. Hij komt op mijn bureau te staan voor vervanging van mijn logge 20 kilo wegende crt monitor. Ik heb rond de 500 euro te besteden. Ik heb dit topic een beetje doorgenomen en ik twijfel tussen de volgende 2 modellen.

    -Samsung LE23R32B (23")
    -Samsung LE23R71B (23")

    Ik heb hier een paar vragen over, en ik hoop dat jullie deze kunnen beantwoorden.

    1. De native reso van die monitoren is 1366 x 768. Als ik de 360 aan mijn crt heb hangen met de microsoft vga kabel kan ik 1360x768 kiezen. Is dit hetzelfde als 1366x768? Dus gebruik ik dan de native reso van de lcd -tv?

    2. Ik wil de monitor ook aan mijn pc hangen.Op m'n videokaart zit een dvi en een vga aansluiting. Ik lees bij de sceps van de lcd's dat er alleen een hdmi aansluiting opzit?is er een dvi naar hdmi kabel? Mijn idee was namelijk om de 360 via vga aan te sluiten(lees hier meer positieve verhalen over dan component), en de pc via dvi.

    3. Is er een verschil tussen de 32b en 71b? Ik kan bij de specs zo niks vinden. De 32b is iets goekoper, maar ik vind de 71b mooier :9

    4. Heeft iemand 1 van deze tv's, en zoja wat zijn je ervaringen ermee?

    Alvast bedankt!
     
  16. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Je gebruikt ongeveer de native resolutie van je scherm, die 6 pixels verschil gaat niemand zien.
    2. Er bestaat een dvi-hdmi verloop stuk, daar kun je echter niet je pc op aansluiten. Samsung ondersteunt dat helaas niet.. Zou dan gewoon je 360 met component aansluiten(= helderdere kleuren) of je pc via een vga-> component verloop stukje op component..
    3. de 71, is geloof ik een flinke klap beter dan de 32 waar het verschil inzit kan ik je niet zo snel zeggen maar er zit weldegelijk verschil in!
    4. Dynamike heeft geloof ik de 19'' versie en er zijn verscheidene mensen met de 32R71, de ervaringen zijn over het algemeen positief!! Zelf het ik een 32S71 en ik ben er ook meer dan tevreden mee:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Volgens mij zit er in de 71/72 serie een ander/beter paneel
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die zit alleen in de 32" en 40" uitvoeringen (S-PVA).
    In de overige modellen zit een standaard PVA panel.

    Ben zeer tevreden met mijn LE32R71B.
     
  20. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    HDMI verbetert toch de geluid en beeld ietsjes, maar dat je dergelijk een verbetering ziet. Xbox 360 zou toch een HDMI kabel krijgen? Dat eigenlijk morgen moest uitkomen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina