Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. W3sl3y

W3sl3y Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja, de rest zoals games, trailers op de hd is wel op normaal niveau, enkel de HD DVD's klinken vele zachter.
    Vind het wel jammer want had wel wat meer verwacht van de Dolby Digital Plus geluidstrack.
    Maarja gewoon wat luider zetten, dus zo'n probleem is het nu niet.

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    www.rodisc.nl in Rotterdam heeft veel titels met NL subs.
    Als je bang ben om voor een format te kiezen moet je gewoon nog helemaal niets doen en lekker genieten van je dvd's.
    Pas sinds halverwege vorig jaar zijn er HD DVD's en Blu-Ray spelers/films te krijgen dus we staan aan het begin van de "format war".

Zoals Kapitein Iglo al aangeeft... Het is gewoon nog niet te zeggen wie er gaat winnen dus genieten wij nu gewoon lekker van HD DVD én DVD (en in de toekomst misschien ook wel van BluRay).

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    de media markt (zelfs hier in almere) verkoopt al een tiental titels op hd-dvd.

nu wel 3 minder want die heb ik al meegenomen :+

4. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt zeker de leukste meegenomen;) .Maar ik zie dat je bij hd dvd speciale dts en dolby hd ofzo hebt.Heb je hier een speciale decoder voor nodig of is een decoder die al gewoon dts en dolby digital ondersteund genoeg?(heb een logitech z5400) Ik ga in ieder geval denk binnenkort eens kopen, want ik vind de trailers op de xbox360 in hd super.

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Schiet dus al op. :)

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

Krijg zaterdag Serenity op HD binnen. Ben benieuw hoe die uitziet.

7. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Woei, ik zal de startpost aanpassen! Eindelijk voor de mensen die hem nog niet hebben.
    Ik denk dat ik er goed aan heb gedaan om de HD-DVD speler te importeren. Koste me in totaal 205 euro maar heb ik wel mooi King Kong erbij. In nederland is ie er voor 6 euro minder zonder King Kong.

Heel goed, toffe film ook. Helaas niet zo scherp als King Kong (lees grain) maar niks storends en alsnog veel beter dan de DVD versie. :thumbs:

Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  8. matrixjunk

matrixjunk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Belgie is hij sedert deze week in veel winkels te koop voor 199 € zonder KING KONG:'-( Waarom moeten wij in Nederland nog wachten tot 16 maart:mad:

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waar is de gratis film gebleven die de rest er wel bijkreeg?? Vind die remote erbij nou niet zo spectaculair.

10. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    die was gelimiteerd beschikbaar en alleen bij de eerste 'lading' HD-DVD spelers. Ik had al zo'n vermoeden dat wij er niet meer bij zouden zitten.

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    De remote is in de winkel 30 euri dus voor 200 een HD DVD speler én een remote is alsnog een goede deal.

Erger is het als je een gewone tv hebt en je wil een console kopen dat je GEDWONGEN bent om er een Blu Ray speler bij te kopen die je verder toch niet kunt gebruiken...

12. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de achterkant van de HD DVD add on, zit een kleine aansluiting. Is dat een HDMI port of een mini USB port?

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Veel mensen hebben al een remote en zitten dus niet op nog zo'n ding te wachten. Denk dat je liever een film hebt.
    Je bent niet gedwongen om een Blu-Ray speler erbij te kopen, die zit er namelijk al in. ;) Echter, de Blu-Ray speler zit in de prijs verwerkt. De Blu-Ray speler ga je daarnaast wel gebruiken, aangezien de games op Blu-Ray staan. ;) Geen slechte deal een gaming console + Blu-Ray speler voor 599 terwijl een standalone Blu-Ray speler vanaf 1200 euro gaat en een standalone HD DVD speler 600 euro kost.
    Daarnaast kan een bedrijf met een apparaat op de toekomst gericht geen rekening gaan houden met achterhaalde technieken. Als ze de Blu-Ray speler uit de PS3 hadden gelaten, dan hadden een hoop mensen weer gaan zeuren dat je alles weer los moet kopen.
    Wil je bij allebei de systemen gebruik maken van next-gen films, dan heb je hem geïntegreerd in de PS3 zitten, terwijl je aan de 360 zowat een halve 360 moet kan koppelen. De 360 produceerd al heel wat geluid, als er dan ook nog eens een aparte speler bij komt. Staat daarnaast gewoon niet mooi.
    Maar goed, is het hier niet de thread voor. :)

Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is inderdaad een mini USB poort. :)

Zeker. :) Maar het had wel leuk geweest als King Kong erbij had gezeten, of anders een coupon.

Pff, lijkt wel alsof je in elke thread een sneer naar de PS3 moet maken. Beperk het dan aub alleen tot de versus thread.

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Edit: snip, naar de vs thread ;)

16. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat Arjen al de vraag heeft beantwoord maar kijk volgende keer in de start post, staat alles in, ook jouw vraag :)

17. ben38

ben38 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb gisteren de dvd binnen gekregen heb hem aan gesloten en nu leest hij alleen de dvd van king kong heb het volgens mij goed aangesloten kan iemand mij er mee helpen

18. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op powerunl. staat dat hij morgen uitkomt?

19. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ik vindt het nog steeds een belachelijk ding. 200 euro neerleggen voor een dvd speler die toevallig HD ondersteund. En dan heb ik het niet eens over het uiterlijk! Als ik een tweede console boven op me 360 wil dan koop ik wel een PS3 of een Wii.:+ pff

Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  20. snake06

snake06 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En je krijgt er ook een remote bij. die heb ik al :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina