[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu die 3 dure auto's omdat dat downloadauto's zijn, die kosten IN-GAME niks. Most Wanted op de oude Xbox heb ik 8 maanden leuk gevonden, om dezelfde reden als jij Carbon leuk vindt!;) Dat laatste is idd zwaar jammer, zou dat graag willen. Vindt jij ook dat er in Free-Roam veel minder politie rondrijdt dan in Most Wanted? Ik las ook een paar reacties terug dat jij drift races niet leuk vindt, die vindt ik weer fantastisch! ik vindt Speedtrap races zwaar klote.:)
     
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ke bedankt!:b:
    Sowieso wel een site met uitgebreide informatie:)
    Iedereen heeft het over het uitmelken van de Need for Speed-reeks. Het blijft nog steeds super imo!
    De Nissan Skyline is toch nog wel steeds de auto met de fijnste wegligging, voor mij geen Lambo's en Mercedessen! De muscles hebben niet een geweldige wegligging, maar wel ideaal om driftend de bochten in te gaan...ach af en toe wel leuk zo'n arcade-racer. Zijn toch Must-haves altijd:+
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Er zijn gebieden waar meer politie auto's patruilleren dan in andere gebieden.
    Dat verschil kun je zien door de heat icoontjes die je op je map zou moeten zien. Hoe hoger deze heat is, hoe meer politie er zal rondrijden. ;)

    Drift vond ik eerst niet zo leuk, maar als je het een beetje goed kunt is het driften met een dikke muscle in de canyon teh ownage!! :D ;)
    Speedtrap vind ik wel oke, is altijd wel makkelijk.




    Mijn favoriete auto's zijn:

    Exotic, Audi R8, Lamborghini Gallardo, Aston Martin DB9 en Mercedes SLR
    Tuner: Nissan 350Z, Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza WRX en Nissan Skyline
    Muscle: Dodge challenger concept, Dodge Viper SRT, Plymouth hemi cuda en Ford Shelby Gt500 ('67)

    En die van jullie?
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat va dat icoontje weet ik, maar toch reed er in MW meer politie. Soms leuk, soms klote.:cool:

    Ik heb nog niet zoveel auto's geunlocked, maar dit zijn mijn Favo's tot nu toe:

    Exotic: Porsche Carrera GT, Lambo Gallardo, Porsche 911 Turbo, Alfa Brera
    Tuner: Nissan Skyline, Mazda RX8, Mazda RX7
    Muscle: Heb nog nooit Muscle gereden in dit spel, behalve in het begin met die starter car proefrit, reed kut.=(

    Zijn alle auto's die ik tot nu toe in dit spel heb gereden.:)
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Exotic: Jaguar, Audi R8, Porsche Carrera en de Lotus Elise.
    Tuner: Nissan Skyline,Mazda RX7, Mitsubishi Lancer en Subaru Impreza WRX
    Muscle: Dodge Viper SRT, Ford Mustang, Chevrolet Corvette en de Plymouth.

    Maar waarom bij jou de Gallardo dan? Murcielago is toch net ietsie beter?:cool:
    Verder vind ik de Mercedes SLR McLaren en de bovengenoemde Murcielago zwaar onhandig rijden. Moet je nagaan hoe de Gallardo rijdt:)

    En ik vind het prima dat ze die sprints er uit hebben gehaald waarbij je zelf moest schakelen( dat vond ik dan wel cool ) en waarbij je 1 tikje naar links gaf de wagen direct naar de andere rijstrook slingerde.
    K hoop dat je in t volgende deel overdag én s nachts kan!
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Drag races waren altijd wel gaaf vond ik. Maar dat je dan ineens inderdaad naar een andere rijstrook ging als je naar links of rechts stuurde vond ik een beetje nepjes.

    Waarom de Gallardo en niet de Murcielago: Simpel, de Gallardo ziet er vele malen beter uit vind ik, en na wat oefening met de Gallardo vind ik hem toch wel erg lekker rijden hoor! Ik geef niet zo heel veel om de stats, uiterlijk en rij eigenschappen (dus hoe fijn en relaxt hij rijd) vind ik het belangrijkste.
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens.:) Gallardo is véééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél8)
    mooier dan Murcielago en in prestaties scheelt het weinig. Mij gaat het ook niet zo om de statestieken, maar hoe fijn die rijdt. Gallardo stuurt ook veel beter:thumbs: (In MW, maar verwacht niet dat dat hier anders is), en is ook een stuk goedkoper. De Gallardo is al snel genoeg, zeker als ie maximaal getuned is, dan scheelt het bijna niets meer met de Murcielago. Doe mij de Gallardo dus maar!_O_ Al blijven de Porsche Carrera GT en 911 Turbo beter.:emo:
     
  8. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo bedoelde ik dat nu ook weer niet, zelf heb ik het niet zo op die Lamborghini's in Need for Speed, maar ik wist niet dat er verschil zat in handling;) Dan zou ik dus ook voor de Gallardo gaan! Wel onwijs balen dat de Koenigsegg niet te koop is in Career zeg!
    Hopelijk zijn er in het volgende deel iets meer races beschikbaar...het aantal auto's vind ik wel oke,evenals de graphics.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Achja, je naam zegt al veel over je wagen keuze.. :9

    Gallardo heeft inderdaad bijna geen prestatieverschil met de Murcielago, en hij is natuurlijk goedkoper (voor het geld van de Murcielago haal ik liever een SLR!).

    Mijn favoriete auto om mee te rijden is nog altijd een Dodge Challenger Concept max getuned met body kit 2 en 20" american racing velgen! :D
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep...O-)

    Wat vind jij de mooiste wielen voor de Gallardo? Kwestie van smaak, maar ik vind de iForged Aero, zilvergrijs verchroomd onwijs goed op de Gallardo staan:). Die zitten natuurlijk ook op mijne.

    En nog een vraag: Geef jij je auto's altijd verlaging? Mijn auto's zijn allemaal 100% verlaagd, maar mijn Gallardo heeft ook Body Kit numero 1, dus op sommige plekken ligt ie bijna op de grond (dan zit er echt geen speling meer tussen...) .:)
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mooiste velgen bij de gallardo? Waarschijnlijk deze velgen: Lowenhart BR5
    [​IMG]

    Body kit 1 pak ik ook altijd bij de Gallardo of Murcielago, is erg lekker subtiel en al een verlagingset opzich. :9
    Meestal geef ik ook mijn auto's een 100% verlaging.

    Je moet straks of morgen maar eens bij My cars een Dodge challenger concept ombouwen:

    -American Racing Shelby Razor velgen, 20"
    -Body Kit 2
    -Originele kleur of strak paars

    Dat ziet er echt retegaaf uit! En als muscle rijd hij ook super als hij max getuned is!
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Die heb ik nog niet geunlocked.:'-(

    Mijn auto's zijn nu:

    Dezelfde 2 Porsche's + Gallardo, en een Mazda 3 MPS. Die laatste gebruik ik voor het Free-Roamen, daarmee wil ik ook niet achtervolgt worden. Ik rijd er netjes mee, hij is ook 100% orgineel.:)

    Heb nu de Tuner en de Exotic terretory 100% overgenomen, alleen de Muscles en Silverton nog.\o/
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In My Cars heb ik zowat elke vette auto wel omgebouwt etc. Is altijd wel leuk om daarmee dan een quick race te doen. Ik zet het wel altijd op hard, anders is het te makkelijk.

    Silverton is ook een erg leuk terretory, waarbij je veel geld verdient en leuke auto's unlocked!

    En als je de Dodge Challenger Concept hebt unlocked moet je hem eens bij My cars ombouwen:

    -American Racing Shelby Razor velgen, 20"
    -Body Kit 2
    -Originele kleur of strak paars

    Is echt een geweldige auto.

    In Career heb ik ook alleen maar een Dodge challenger concept met het bovengenoemde, en een Mercedes SLR.
     
  14. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit spel eigenlijk het geld wel waard? ik vond most wanted niet echt super leuk en de demo was ook niet super de enigste nfs die leuk is vind ik de underground reeks
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je de underground reeks leuk vond is dit denk ik wel een aanrader voor jou!
    Het speelt zich weer in de avond/nacht af en je kan weer volop de heetste wagens tunen. Een geweldige toevoeging is dit keer de canyon races en de politie die je vele malen zal bezighouden.

    Kijk anders eens op internet naar reviews etc. ;)
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem fantastisch, kwestie van smaak natuurlijk. Als je Underground leuk vond, zal je deze leuk vinden:). Carbon lijkt meer op Underground dan op Most Wanted. Dit is eigenlijk Underground 2 + Flink wat extra's en nieuwe dingen.:)
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik vind hem ook geweldig, dus ik zou zeggen, kijk eens rond op gamespot.com, ign.com, gametrailers.com of xboxworld.nl voor informatie, filmpjes en reviews! ;)
     
  18. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waar ik me kapot aan iriteerde bij most wanted was die politie en bij underground vond ikdat je beter kon tunen (neon enz) en bij carbon zit ook politie hoor ik
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja maar hier draait het niet om die bounty etc. die je wel in most wanted nodig had om verder te komen. De politie is eigenlijk maar eens soort van geweldige extra. En bij carbon kan je ook heel uitgebreid tunen doormiddel van autosculpt, dan kan je een velg of bumper bijvoorbeeld kiezen en die kan je dan ook weer helemaal uitbouwen. En er zijn ook genoeg en geweldige auto's!

    Kijk anders eens naar deze filmpjes:

    http://www.youtube.com/watch?v=McLgavgIU7k

    http://www.youtube.com/watch?v=RGCeY-dWEoI

    Dit is de officiele carlist:

    Tier 1
    1967 Chevrolet Camaro SS
    1970 Chevrolet Chevelle SS 454
    2005 Chrysler 300C SRT-8
    Tier 2
    1971 Dodge Challenger**
    1969 Dodge Charger R/T
    2006 Dodge Charger SRT-8
    2006 Ford Mustang GT
    1969 Plymouth Road Runner
    2006 Pontiac GTO
    2005 Vauxhall Monaro VXR
    Tier 3
    2006 Chevrolet Camaro Concept*
    2006 Chevrolet Corvette Z06
    2008 Dodge Challenger
    2006 Dodge Viper SRT-10
    1967 Ford Mustang Shelby GT500
    2007 Ford Mustang Shelby GT500
    1970 Plymouth Barracuda



    Tuner
    Tier 1
    2004 Lexus IS300
    2007 Mazda 3 MPS
    2003 Mazda RX-8
    1992 Nissan 240 SX*
    Tier 2
    1999 Mazda RX-7
    1999 Mitsubishi Eclipse GSX
    2006 Mitsubishi Eclipse GT
    2005 Renault Clio V6
    1986 Toyota Corolla GT-S (AE86)
    1992 Toyota MR2
    2006 Volkswagen Golf R32
    Tier 3
    2004 Infiniti G35
    2006 Mitsubishi Lancer EVO IX MR
    2006 Nissan 350Z
    1999 Nissan Skyline R34 GT-R
    2006 Subaru Impreza WRX STI
    1999 Toyota Supra



    Exotic
    Tier 1
    2006 Alfa Romeo Brera
    2005 Mercedes-Benz CLK500
    Tier 2
    2004 Aston Martin DB9
    2007 Jaguar XK*
    2004 Lotus Elise 111R
    2006 Lotus Europa S
    2005 Mercedes-Benz SL65 AMG
    2006 Porsche Cayman S
    Tier 3
    2007 Audi R8/LeMans Quattro
    2003 BMW M3 GTR
    2005 Ford GT
    2006 Koenigsegg CCX*
    2006 Lamborghini Gallardo
    2004 Lamborghini Murciélago
    2006 Lamborghini Murciélago LP640
    2004 Mercedes-Benz SLR McLaren
    2006 Pagani Zonda F**
    2006 Porsche 911 GT3 RS
    2006 Porsche 911 Turbo S
    2004 Porsche Carrera GT

    * - Only available in the Collector's Edition
    ** - Only available in the EA Downloader version

    _O_ En je kan ook altijd nog lekker online gaan of tegen je vrienden spelen via quick race voor extra veel plezier! ;)
     
  20. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik stuur heb ga ik mischien wel eens over nadenken over dit spel en dat tunen in die demo was trouwens wel vet ook beter dat je geen bounty hoeft maar als je de collecters ding niet koopt heb je gwn 10 autos paar racen en nog wat gwn niet dat is wel dom:confused:
     

Deel Deze Pagina