Is het nou wel of niet de bedoeling dat members threads kunnen maken in het nieuwtjes forum? Er staat: Iedereen die denkt een nieuwtje of gerucht te hebben gevonden kan het hier posten, maar vermeld wel de bron en maak een goede startpost. Maar ik kan geen threads aanmaken: COOKIE X, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn: Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren? Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Ik vraag me naast dat ook af waarom alle nieuw geopende topics niet meer op de mainpage verschijnen???
Voor zover ik weet zou het mogelijk moeten zijn, maar het kan zijn dat er (nog) een beperking op zit dat alleen crewleden daar threads mogen aanmaken. De threads van niet-crewleden, die overigens op een hand te tellen zijn, zijn daar meestal heen verplaatst door een mod. Kijk daarvoor even in deze thread. Er was een probleempje, wat nu is opgelost.
Hmm, ja volgens mij was het de bedoeling dat leden juist hun nieuwsberichten in het nieuwtjesforum plaatsten, als ze een nieuw topic daarvoor wilden openen. Het lijkt mij een foutje of een vorm van miscommunicatie. Het kan ook zijn dat ik het verkeerd begrepen heb.
Ik kan wel gewoon opmerkingen plaatsen, check maar http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2230200#post2230200, ff kijken of het lukt om een thread te maken. edit: nee geen threads, maar is dat juist niet de bedoeling, anders verschijnen ze toch ook op de mainpage of zit ik daarmee fout??
Het zou nu opgelost moeten zijn. Members kunnen daar ook gewoon nieuwtjes/geruchten posten, en die komen niet op de mainpage als nieuwsbericht.