Hoi, Ik wil graag een ranked match spelen met call of duty 3. Maar telkens als ik selecteer: Multiplayer > Xbox Live > Ranked Match > Quick Match/ Custom Match krijg ik telkens een lege lobby ZONDER spelers. Ik be altijd de enige maaar ik wil met anderen spelen! Wat moet ik hieraan doen? Rbz
Helemaal in het begin waren de servers van Call of Duty 2 ook om te huilen. Jammer was dat, maar in een latere update is dat weer gefixed.
Misschien kan je beter 3 minuten wachten bij de lobby van Ranked Match..dan krijg je een lijst met gamers in de lobby. Ik heb een hetzelfde probleem net als jij...
Ik ook zo'n probleem soort probleem, ik kan nergens een server joinen Telkens zegty ie dat ik geen verbinding kan maken met alle spelers, maar als ik geluk heb kan ik wel en server joinen met 1 speler Iemand ideeën??
Wat is je NAT status ? (strict, moderate of open) ? heb je een valor map pack en een champs map pack aangeschaft ? Zo ja, kan je beter je map pack van Champs weghalen, Valor map pack laten staan. veel succes als het je niet uitkomt, kan je beter proberen bij http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=928655&topic=33529321 Daarin staan heel veel info over routers en portforwarden.
:{ soms is het inderdaad wel erg rustig op cod 3 live maar je moet gewoon rond 11en/12en in de avond gaan en dan iets van 3 minuten wachten en dan zit de server altijd wel vol. :b: o ja mijn xbox 360 heeft 2 van mijn spellen gemold en nu moet ik er mrogen mee terug naar de winkel
ik heb na een minuut of 2/1 gewoon een game ik heb er nog geen problemen mee gehad, behalve dat er soms staat dat de game sessie er niet meer is =host is gequit
toen het spel net uitkwam kon ik ook geen lobby joinen maar nu zit ik 9 van de 10 keer na een minuutje in een lobby