[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    je heeft al mijn antwoorden in 1 keer.

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn inderdaad de antwoorden Kameo. Ik heb een PS1 en PS2 gehad, en ben nu ook blij dat ik een 360 heb, maar het aanbod van games blijft toch een beetje beperkt. Daarom ga ik en een Wii halen ( als ik hem kan vinden, Nintendo!) en een PS3. Ik heb zo genoten van God of War, DMC, Final Fantasy, Gran Turismo en Metal Gear Solid enzovoort dat ik dit systeem niet kan missen!!

En daarmee ben ik niet bang om de eerste launch versie te kopen aangezien ik voor zover ik weet de PS3 erg betrouwbaar is.

( en het feit dat mn PS2 bijzonder veel last heeft van disc read errors, en ik absoluut FFXII en GoWII moet spelen, was de laatste druppel! )

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah ben eens benieuwd naar de tekorten van de ps3
    want met de wii is dit wel verschrikkelijk he voorlopig

4. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Bovenstaande zijn o.a. ook mijn redenen om een ps3 te kopen.

5. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De plaatselijke gamesshop hier (flevogames) beweert dat ze al PAL PS3's verkopen, omdat ze maar een kleine winkelketen zijn is dit toegestaan zeggen ze (?) De prijzen zijn gewoon normaal (500 en 600)..

Bestaat er ook maar een piepkleine kans dat dit mogelijk is?

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De eerste PS3's voor Europa zijn een tijdje geleden al verscheept (naar de groothandels waarschijnlijk). Maar of zij, een klein winkeltje, zelfs volgs hun er al verkopen lijkt me onwaarschijnlijk en zeer risicovol.

7. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tja, BC is voor mij nooit echt een must geweest, heb toch al 4 PS2's. ;)
    Maar voor mensen die geen PS2 hebben is het wel jammer. Heb echter zojuist ergens gelezen dat de BC rond de 90% zal liggen in Europa.

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dus net al bij de X360, BC door software emulatie. Mja, vond het bij de X360 niet belangrijk, dus bij de PS3 ook niet. :+ Wel jammer voor de mensen die er wel waarde aan hechten, dat ze nu waarschijnlijk een aantal titels niet kunnen spelen.

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah voor mij ook niet belangrijk.
    eens ik een next gen game gespeeld heb keer ik nooit meer terug. was zo bij de 360 ook. sinds de 360 uitkwam nooit nog een xbox game gespeeld zelfs halo niet

12. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony is in mijn ogen hard op weg om dat beetje geloofwaardigheid wat ze nog hadden in Europa te verliezen. We betalen in Europa de hoogste prijs voor de PS3 en dan meteen voor een in vergelijking met Japan en Amerika geripte versie. Hadden ze gewoon tijd nodig voor een re-design en is de PS3 daarom voor Europa uitgesteld? Wederom worden de Europese gamers genaaid! Ik ben benieuwd wat er nog meer voor nieuwtjes zijn voor de release. Ik denk er nu toch serieus over om alles te cancellen.

13. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Was het niet zo dat men uit pure noodzaak een PS2 had ingebouwd, omdat ze de software emulatie niet waar konden maken? Feit is wel dat de Jap en US gamers voorlopig elk PS2 spel kunnen afspelen.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Het is gewoon zoals met ps2(allé, een beetje anders). Toen had je in de eerste ps2's ook nog ps2's met de chips van de ps1, achteraf veranderde dit ook... Nu met ps3 ook...

15. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Aah oké, zat ik er niet ver naast. Het gaat hier in ieder geval niet om een slechte BC. :)

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    90% van weet ik veel hoeveel PS2 en PS1 spellen is nog best veel dacht ik zo 8)

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dit vind ik opzich wel klote nieuws. Net nu ik een beetje achter de PS3 begon te staan, doen ze dit. Dus het ziet er naar uit dat ik mijn PS2 moet gaan bewaren? Zo kan ik elke console wel gaan bewaren. Xbox ben ik verplicht te bewaren want heel veel goede games zoals: Mercenaries, Unreal Championship 2, Timesplitters Future Perfect zijn allemaal niet te spelen op de 360.

Dus ik vind het niet zo'n heel probleem dat de BC wat minder zal zijn op de PS3, als ze maar de goede games BC maken zoals, Killzone, Metal Gear Solid 3 Subsistence, Final Fantasy delen, God of War en mischien Socom. Dan ben ik al tevreden, en dan hebben ze dat in ieder geval beter gedaan dan Microsoft.

Maar ik vind wel dat Sony klote bezig is tegen de EU. Over dit onderwerp lees je veel van dezelfde meningen op internet. Meer betalen, minder krijgen.

Over dit onderwerp wil ik nog wel 1 ding kwijt:

_O_ Nintendo's Wii _O_

18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb maar volgen mij had IGN des tijds een groot stuk geschreven over hoe ongelofelijk slechte de games er uitzag..

*gaat op zoekt

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
  20. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Het eerste wat ik lees is:

Maar goed de boel ziet er nu een netjes uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina