Hm, ik vond de crosshair voor de sniper juist wel goed. De hitbox moet inderdaad aangepast worden, die moet wat preciezer worden gemaakt, want het is nu echt te easy om een sweepy snipe te maken...
Achja de sniper in H1/2 en hopelijk is gewoon meesterlijk, heel het principe van 4 kogels die je in een zeer snel tempo kunt afvurend is heerlijk! @COOKIE: vind het nog best makkelijk bij halo om een unscoped kill te maken, unscoped headshot wordt al wat lastiger maar zo moeilijk is het niet, bij gow is het juist wel lastiger om unscoped te schieten doordat je kogel niet recht vooruit gaat als je beweegt. Daarom is die active reload juist zo super daar en vult het elkaar helemaal aan. Wel prachtig dat je bij halo gewoon kutn lopen zonder dat je crosshair beweegt...
Duidelijk! Ik ga zelf altijd voor headdies wat het idd wat pittiger maakt maar het is te doen jah Maar zoals altijd verschillen de meningen (betreffende GOW). De sniper bij halo blijft ook naar mijn mening super *)
Ik vindt die active reloads echt onzin, het klopt toch van geen ene kant dat kogels sterker worden door een goede reload. Ik houd wel van een beetje onrealisme, maar dit is een beetje te onrealistisch.
Mwa, ik vind het in principe wel cool. Het hangt niet echt veel af van skill, maar in zekere zin wel een beetje. Iedereen kan het als die een beetje goed oefent. Maar aan de andere kant, wat O43 al zegt... het is een beetje TE nep...
Nee wil je zeggen dat een vol magezijn aan kogels op je afkrijgen en niet doodgaan realistisch is, er zijn gewoon een aantal in dingen in gow die gewoon niet realistisch zijn maar dat hoort er nu eenmaal bij. Ik vind die active namelijk wel chill, gewoon omdat het wat extra brengt.
Is halo dan realistichs.... Dat active reloade is gewoon sneller reloade perfect stel je voor je hebt timing kut situatie snel reloade goeie timing perfect chill....
Mensen kap nou eens met vroegtijdig vragen stellen, ik weet dat je natuurlijk heel nieuwsgierig bent maar lees dan eerst de 1st post door of wat andere posts hiervoor. Voor de hardlerende: start beta- 1 april | duur beta - 1 maand.
1 April klopt, zoy het alleen iets te flauw vind mocht hij echt op 1 april beginnen. En dan blijkt het zo een trailer te zijn ofzo... Maar 1 april, we zullen zien!
Damn daar heb ik eigenlijk nog niet eens bij stil gestaan, ah nee he komen ze dadelijk van: Haha gefopt we hebben die beta nog lang niet af en ook h3 komt niet in herfst 2007, lol ik denk dat er een hoop mensen gaan flippen waaronder ik!