Hopen dat ze nou eens met echte top titels voor de n64 komen zoals : Diddy Kong Racing en Goldeneye op de N64 .
Bij mij ook. Hebben er trouwens meer mensen last van die verticale balk, links in het scherm bij het spelen van Kirby?
niet last, ik zie er wel eens, geld ook voor horizontale balken, alsof het spel kleiner is gemaakt en verschoven. ( 21" 4:3 tv)
Ik vind dat de controls van de meeste virtual console titels maar verrot zijn als je ze met de gamecube/wii mote controller speelt. Zo is Donkey kong country gewoon volledig onspeelbaar door de onlogische plaats van de knoppen en bij Altered Beast (gespeeld bij vriend, heb hem zelf hier origineel staan) sla je met A wat ook voor geen meter werkt. Ik wilde zelf Link to the past downloaden aangezien deze me origineel wat teveel kost maar als ook daar de controls zo slecht zijn weet ik nog niet of ik dat wel doe. En om nu een classic controller te kopen vind ik eigenlijk ook wat veel geld, dan kost Zelda me ineens 8+20 euro. Kan ik beter nog twee tientjes erbij leggen en 'm me toch origineel incl. doosje/boekje/landkaart kopen..
Dude, ik dacht dat je een grapje maakte! Ben meteen gaan kijken, maar nee hoor je hebt gelijk~! Zelda download ik meteen. Ik ga eerst nog even kijken wat Kid Icarus is, die ken ik nog niet. Schijnt wel een toppertje te zijn, dus wordt waarschijnlijk ook een dowload Top!
OMG ! Meesterlijke aanwinst ! Die ga ik linea recta allebei downloaden En Kid Icarus is naast Mega Man m'n favoriete platformer geweest op de NES (dat zegt heel wat in mijn geval ), maar hij is echt heel erg leuk dus die moet je echt ff proberen
Mooie update! Helaas heb ik zelf OOT al in bezit (N64 & Gamecube editie) dus vind ik het wat overdreven om hem nog eens te downloaden. Maar Kid Icarus wil ik altijd wel nog eens proberen, ik neem aan dat hij 500 punten kost?
NES games zijn 500 punten jah. Persoonlijk vind ik Kid Icarus de beste NES titel die er tot dusver te krijgen is op de VC
Heb zelf ook Ocarina of Time gedownload. Hij blijft echt super he. Wat een game. Een van de beste (zoniet de beste) game die ik ooit heb gespeeld. Nu a link to the past nog en ik ben tevreden.
Nou OOT ligt samen met TTP in de beste games ooit volgens vele nu. Ik vind OOT zelf beter vanwege de nostalgie maar TTP vind ik zelf ook enorm goed, Al vind ik het wel erg jammer dat de kippen zo dom doen Edit: Grrr.. te weinig punten... *morgen naar de winkel hollen...