GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal niet gaan, wij betalen er veel meer voor :)

2. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Uitslagen kunnen eventueel ook bij mij gekocht worden ;)

Maar even zonder grap, wordt wel een beetje ziek van die msn gesprekken in dit topic. Zelfs nadat 2 admins er wat van gezegd hebben gaat dit door. Beetje jammer jongens.

Verder moet je het schema als een boomschema zien.
    Bijvoorbeeld:

[highlight]team 1[/highlight] vs team 2
    .............................= team 4 vs team 1
    team 3 vs [highlight]team 4[/highlight]
    [highlight]team 5[/highlight] vs team 6
    .............................= team 5 vs team 8
    team 7 vs [highlight]team 8[/highlight]

Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  3. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha wij zijn alvast al ons geld bij elkaar aan het leggen om het af te kopen, we hebben nu al 2,45 euro, 2 kauwgoms, 5 smarties en een gebruikt condoom, probeer dat maar eens te overtreffen.

En als dat niet genoeg zou zijn dan zijn wij alleen bereidt om onze lichamen te verkopen, behalve Nemesis want die is gaY!

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

Joh een beetje grappen mag toch zeker wel, admins moeten maar eens wat minder zeuren en iet overal zo hard op in gaan..

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje grappen maken is altijd goed, maar dit gaat nu al lang door en hoeft niet hier. Als ik nu overkom als een saaie klootzak... het zij zo.

6. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben gewonnen!
    Ik met team 2 tegen DDB team 26.
    gewonnen met 3-2.
    Pine geeft nog wel de scores goed door of prodke als hij ze nog precies weet.
    XtrXander, Pine nl, TheSuprodigY, Plukie, Sphinx. Hebben meegespeeld in team 2.

Ik geef maar even de standen door want als ik de vorige berichten van pine lees geeft hij hoogst waarschijnlijk de standen door bij de GAYKRANT

Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  7. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Pine gewonnen hebben we, we zitten in de halve finale.:p Ik denk dat we hebben gewonnen, omdat jij zo mooi kunt zingen en zo snel je xbox op je fiets kunt vervoeren. Je zuster en je tante en nu je vader(downloaden,zingen,krijsen,dvd-spelers aan en uit zetten,voor het beeld staan,frans bouwer te zingen en sinterklaas liedjes) zorgen altijd wel weer voor een bijna fatale ondergang van onze o zo geliefde clan(o wat een mooie zin). Jouw familie HEEFT DE X FACTOR. HAHAHAHAHMOEHAAA.

8. Prodke

Prodke Guest

4-5 War Machine (Host)
    3-5 Gridlock(off-host)
    5-3 Fuel Depot(Host)
    5-3 Rooftops(off-host)
    Laatste map mansion, 17-16 in rondes dus wij mogen hosten.
    5-3 Mansion(Host)

Team 2 wint

Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2007
  9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Of nog beter, sommige members passen zich een beetje aan, aan de huisregels die op dit forum gelden. Hoeven de admins ook wat minder te 'zeuren'.

10. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    GONGRATS PINE NL en zn team top!!!!

11. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ja ik ownde..:thumbs:

12. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    1vs2
    3vs4
    is niet egt slim! stel dat we naar de halve finale gaan,.. dan komen we dezelfde team tegen waar we in ronde 1 hebben tegen gespeeld.
    Niet dat ik het erg vind,...

13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ronde 2 veranderd door die rede en gezegt dat er vanaf ronde 3 in dit verband gespeeld ging worden. Had je er toen wat van moeten zeggen, als ik het 't laatste moment ga veranderen komt het helemaal stom over.

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Thnx

En ja egt bullshit die 1ste 3 potjes, ik was bij me vader met me zus. Mijn headset is kapot dus ik hoor geluid door mijn tv, ik probeer me dan te concentreren en dat zetten ze keihard muziek op of gaan ze download, of doet me zus net de dvd speler aan als ik in iemand rug zit. En toen ging ik naar me moeders huis en toen ging me andere zus zingen =(
    Maarja we hebben gewonnen en daar gaat het om!

Ik ga zo btw op vakantie en ik kom over een week en dan die maandag terug, dus niet a.s. maandag maar die maandag daarop.

De wedstrijd verliep wat stroef maarja het kwam van beide kanten :9, en nog goed gespeeld DDB!

Edit: Ohja Three Kings, zijn de prijzen al bekend :9 boeiend dat je een brief naar microsoft moet schrijven en ze binnen twee weken antwoorden..... als ik win (2de of 3de word) wil ik natuurlijk wel een mooie prijs!
    \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

Edit2: Ik ben vergeetachtig, kunnen we die 1/2 finale dan spelen na de vakantie dus ook als ik terug ben, want ik ben denk ik niet de enige die op vakantie gaat! En dan kunnen andere clans ook hun teams op orde stellen wat wij eigenlook ook nodig hebben :)

Edit3: OMG ik ben echt vergeetachtig, DrkSpHinX en Plukie bedankt voor het invallen _O_ :thumbs: :): 8) O-) *) :b:

Nu ga ik lekker naar Noorwegen om te snowboarden later _0/ :'-( :'-( _0/

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zo zeg, wat origineel! De bekende one-liners worden even uit de mouw geschud. :thumbs:

Nja, Orcrist (nog zo'n zeik admin natuurlijk) was een paar pagina's terug vrij duidelijk dacht ik zo. Kan niet zeggen dat jullie niet zijn gewaarschuwd.

@Algemeen, nu graag weer ontopic.

16. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm wtf heb jij meegedaan sphinxz? en jullie moesten tegen DDB? uhm wtf en gewonnen....w t f.8) :thumbs:

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

haha ja SphinXz heeft meegeholpen tegen DDB, en dan nog kon team 2 winnen..

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Gewonnen MET SpinXz? OMG :p

19. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje stroeve match inderdaad naar wat ik gehoord heb. Hoop 'problemen' geweest tussen en tijdens de matches. Maar van een 2-0 achterstand met 3-2 winnen is knap.

Had het overigens niet verwacht :) Jammer DDB, hopelijk tot het volgend toernooi!

20. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kut gevoel voor DDB

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina