[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee ik vind van niet, je hebt een erg leuke career en je kan ook nog erg leuk vrij rondrijden netzoals in most wanted en je hebt ook veel challenge series, en die zijn ook erg leuk!
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen neon enz., maar da's toch alleen maar bling:mad: bling:mad:.

    Hiermee kan je je auto allemaal tunen:

    Performance:

    Engine
    Transmission
    Suspension
    Nitrous
    Tires
    Brakes
    Turbo

    Autosculpt:

    Wheels
    Front Bumper
    Rear Bumper
    Skirt
    Hood
    Roof Scoop
    Spoiler
    Exhaust Tips

    Aftermarket:

    Body Kit
    Hood
    Roof Scoop
    Spoiler
    Wheels

    Visuals:

    Paint
    Vinyls
    Wheel Paint
    Window Tint
    Ride Height


    En dan kan je van alles ook nog verschillende dingen kiezen.:)

    I hope this helped you out?;)

    :)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jup nice lijstje.

    Met dit lijstje, die video's en carlist van mij zal je er toch wel uit moeten komen.

    Ik beleef er vaak nog gruwelijk veel plezier aan, ook na het uitspelen ervan en je kan ook altijd tegen vrienden racen.

    Als de underground reeks je zint en je de politie wat minder vind (die in dit deel een soort van leuke extra is) moet je deze game zeker wel kopen! :thumbs:
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk!:thumbs: Supergame is dit, hij zal je zeker niet teleurstellen Sander!:)


    @ AntraXxX: Wanneer unlock je die Dodge Challenger Concept? Wil hem wel graag!:)

    Heb nu die slet van een Angie verslagen8), heb dus Tuner, Exotic en Muscle 100% (Dus ook die Race Wars) overgenomen, heb ook toegang tot Silverton!\o/ Ga daar dadelijk eens rondcruisen.:)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik weet niet echt wanneer ik die unlocked heb, maar ik ga nu zeker voor je zoeken! :)

    Wel nice dat je al bij Silverton bent, misschien unlock je daar wel die Dodge Challenger Concept.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dit heb ik gevonden op gamefaqs:

    ============================
    | |
    | Silverton Refinery [B.4.7] |
    | |
    ============================

    Conquering this area unlocks the following:

    Tuner: Mercedes-Benz SLR McLaren
    Muscle: Ford GT
    Exotic: Subaru Impreza WRX STi


    1. Type: Circuit
    Track: Brooks Street
    Length: 7.3 Miles
    Laps: 2
    Record: 4:13.00
    Reward: $25,000
    Unlock: Engine - Tier 3 Racing Package

    Video: http://carbon.vidgg.com/vid.php?id=115
    Size(H/L): 109MB / 22.8MB

    Despite the length of this race, there aren't any helpful shortcuts.



    2. Type: Drift
    Track: Journeyman's Bane
    Length: 2.9 Miles
    Record: 75,000
    Reward: $25,000
    Unlock: Transmission - Tier 3 Racing Package

    Video: http://carbon.vidgg.com/vid.php?id=116
    Size(H/L): 55.9MB / 11.7MB

    Again, I can't really help on drifts, but you can watch the video if you need
    any extra help.



    3. Type: Canyon
    Track: Desperation Ridge
    Length: 4.5 Miles
    Record: 10,000
    Reward: $50,000
    Unlock: Dodge Challenger Concept







    _________________________________________________________________


    g). SILVERTON REFINERY

    Heat Zone:4, Reward: SLR Mc Laren


    1. JOURNEYMAN'S BANE

    > Type : Drift
    > Laps : 1
    > Length Bonus : 2.9 Miles
    > Cash : 25,000
    > Reward : Transmission, tier 3 - racing package


    2. BROOKS STREET

    > Type : Circuit
    > Laps : 2
    > Length Bonus : 7.3 Miles
    > Cash : 25,000
    > Reward : Engine, tier 3 - racing package


    3. DESPERATION RIDGE

    > Type : Canyon
    > Laps : 1
    > Length Bonus : 4.6 Miles
    > Cash : 50,000
    > Reward : Dodge Challenger Concept



    Dus in silverton zal je hem unlocked! :thumbs:
     
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag maar hoe speel je split-screen? Ik zie nergens een optie staan waarmee ik met 2 spelers kan spelen :confused:
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ga naar Quick Race, dan kies je een baan. Dan kom je in zo'n menu waar je ook aantal spelers en difficulty kan kiezen, en dan staat er helemaal bovenaan standaard Solo, dit kun je dit veranderen in Xbox Live of Split-screen. En zo kun je dus via local split-screen tegen je vader of wie dan ook spelen. ;)
     
  10. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, bedankt AntraXxX _O_ Zit weer lekker verstopt...

    Heb je toevallig ook nog tips hoe ik Darius kan verslaan? Kan niet echt winnen van hem met m'n Murcielago of Skyline. Beide wagens zijn niet helemaal getuned maar wel bijna. Ik heb ook geen geld meer verder maar ik kan er natuurlijk wel 1 verkopen en dat geld gebruiken om de resterende auto volledig te tunen. Welke zou je aanraden? Of beide verkopen en een andere wagen pakken?
     
  11. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou de Lancer EVO aanraden, zelf heb ik het met die auto gehaald. Je moet hem proberen in te halen in de hele lange bocht, ik weet niet precies waar die zit, maar misschien kunnen andere het beter uitleggen
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks maar dat eerste klopt niet, McLaren en Ford GT zijn Exotic, Subaru is Tuner.:) Heb je in Siverton ook de Audi R8 Le Mans quattro geunlocked da's een schitterende wagen, daar rijdt Darius ook mee.:)
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Mij lijkt de Skyline fijner omdat je toch een Canyon Duel moet rijden, en de handling enzo van de Skyline is daarvoor beter en fijner. Maar ikzelf had het met een max getunde SLR gehaald. Ik heb ook op veel forums gehoord dat een max getunde Corvette Z06 het fijnste is voor Darius te verslaan, want hij heeft hoge speed en erg goede acceleration.

    Ook eens proberen om gewoon risico's te nemen bij bochten om hem zo bijvoorbeeld voorbij te gaan, want die race kan je toch zo vaak mogelijk herhalen. :)




    @ Porsche-fan, jup dat eerste was een fout ja. Maar zo weet je wel wanneer je die Dodge Challenger Concept unlocked he! :D

    En de Audi R8 unluck je pas als je Darius hebt verslagen, en deze kan niet in Career maar alleen in Quick Race worden gebruikt. :)
     
  14. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd!! wil ik gisteren en vandaag carbon verder uitspelen slaat hij vast en moet ik het spel iedere keer op nieuw starten dit gebeurt iedere keer als ik hem op start nu 8) 8)

    ben bang dat ik de cd-rom moet gaan ruilen bij bol.com en dan helemaal overnieuw moet beginnen om die 8 achievements ofzo nog te halen8) 8)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zitten er krassen op de disc? Maar verder is het wel klote als het je gebeurt.

    Maar je hoeft niet opnieuw te beginnen als je gewoon een Hard Disk Drive of een Memory Card hebt. Want daarop worden achievements en savegames opgeslagen! :)
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, heb er zin in!:9

    Over die R8: Heel erg klote:'-(, die Audi is fantastisch, toen ik in die filmpjes Darius hoorde accelereren, prachtig geluid, mooie wagen!:)
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik vind het een van de mooiste wagens die er zijn, jammer ja dat hij dan niet in career kan worden gekozen ja! :9

    Maar die R8 in quick race gebruiken is ook erg vet, hij heeft een apart en mooi geluid!
     
  18. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Godsamme wat een klote spel af en toe. Werd verslagen door Darius en omdat ik verder wilde spelen (opnieuw) druk ik op A, ga ik gewoon terug naar Freeroam. Kan ik weer eerst die 3 pokke racen opnieuw doen. Waarom kan ik nou niet gewoon meteen weer tegen Darius :mad: Morgen nog maar eens proberen, heb er nou echt geen zin meer in 8)
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat is dan wel even kut voor je als je dat gebeurd. Ik heb er ook vaak geen zin meer in als iets niet lukt, maar als ik het dan weer probeer lukt het vaak toch wel zowat meteen!
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan zou je het spel nog sneller uitspelen:) Ermag wel een beetje een moeilijkheidsgraad inzitten vind ik.

    En wat betreft het verslaan van Darius...ik heb hem verslagen met mijn optimaal getunede SKYLINE. Dan moet het lukken.
    Maar wat jullie zeiden over de Corvette...die is ook hartstikke goed...erg snel..de handling mag dan minder zijn dan bij tuners en exotics, maar de Corvette heeft van de Muscle Cars wel de beste besturing imo.
     

Deel Deze Pagina