Kunnen die teams in de pouls een beetje gemengd worden. En wij willen graag dat de Maps uitgekozen worden door bijvoorbeeld een poll te plaatsen. wij denk dan dat dat het beste is vanwege gezeur over maps kiezen enzo. Hopelijk wil je dit veranderen.
Ja, Headshot ik vind dat je gelijk heb met die regeling. Zelf zou ik dat ook beter vinden. Het zal misverstanden voorkomen.
he gasten, ik heb jullie nu wel ingeschreven. maar ik wil wel snel een naam hebben aub. mail me die anders maar of stuur mij een privebericht
Mijn clan doet waarschijnlijk ook wel mee (xG0Dx)...Ik zal het nog ff vragen en het dan melden.. Is er misschien nog een prijsje te winnen, of is t gewoon een krachtmeting..
ik heb jullie voorlopig ingeschreven, dan weet je het. we hebben alleen niks te winnen, behalve respect xD. misschien de volgende keer, maar dat zien we dan wel.
ik wou ook graag een team aanmelden. dit zijn de spelers Gamertags: xbw suburbanpenny onbekend Smoby NL Smoby NL Jer2NL onbekend Lucianovic1990 lucvm ons team heet: Legendary GoW Team Didam
2 keer tot de 5 lijkt mij beter, ene keer host het ene team, andere keer host het andere team..Hebben beide teams een keer gehost, dan wint het team dat de meeste rounds won..
Waarom komt er geen execution? Als het execution wordt kan ik vijf teams inschrijven. Anders schrijf ik alleen mijn eigen team in.