Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    je kan ook op de keeper afrennen en dan net voor hij springt de bal breed leggen, ook al staat er niemand je krijgt dan meestal een penalty
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie wil er zodirect een potje gamen? Voeg me toe op Live, en/of laat hier een bericht achter!
     
  3. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zou je dan nog breedleggen, kan je net zogoed meteen scoren..;)
     
  4. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe Danny en Ado, altijd leuke/spannende wedstrijden tegen jou gehad. We moeten binnekort maar weer eens een potje tegen elkaar spelen.
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind het prima :)! Gaat de laatste tijd niet zo lekker, opstelling steeds veranderd enzo en kon maar geen lekkere vinden. Dus ben weer bij me oude, maar toch zit het niet lekker :mad:! Maar wil best wel weer een keertje tegen jou. Zijn leuke wedstrijdjes :)
     
  6. rensju

    rensju Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    wie wil tegen mij potje spele ben niet al te goed maar we zullen zien ?
     
  7. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoef geen penalty's ....

    ik speel met buitenspelers , ik ren met hun op de keeper en dan staat de spits daar precies goed dus steekpaasje en tik erin,, zo simpel :p

    maarja even geen pes6 meer word beetje eentonig...

    ik ga effe verder met vegas
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nou als de keeper snel uitkomt, kan je dat doen, want anders schiet (ik iig) je tegen de keeper op
     
  9. basovich

    basovich Guest

    uitkappen met A+B ;)..
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Met welk team spelen jullie de ML?? En op welk niveau?

    Ik speel met AZ en op 3 sterren(= Regular)... Nouja, van AZ spelers is niet zo heel veel meer over, alleen Jenner staat er nog in geloof ik... :+
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  11. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor te beginnen speelde ik op Amateur, maar ik heb vandaag eens Regular geprobeerd, Ja besten.... ik kan geen 2 seconden met die bal lopen en ik ben hem al kwijt, ik geraak amper aan de goal. |:-
     
  12. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet te veel lopen met de bal, gewoon veel passen en oefenen. Als ik een beetje me dag heb, is top player zelfs een eitje. Heb ik me dag absoluut niet, heb ik af en toe ook moeite met regular.
     
  13. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je de game net ofzo :confused:

    ik speel op top player en is nog niet echt moeilijk...
     
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel een League met West Ham op Professional. Eerste seizoen 4e geworden, beker gewonnen. Tweede seizoen net 3 wedstrijden op gang. Ondermeer al met 7-0 gewonnen van Blackbrun (da's best aardig...), 0-0 tegen ManU (ik had echt minimaal 2 keer moeten scoren) en 2-1 tegen Wigan.

    Tip voor alles en iedereen:
    TEVEZ! Die vent is absoluut een held. Ontzettend snel, erg wendbaar en moeilijk van de bal af te krijgen. 1-op-1 ook alleraardigst. Echt kopen die vent, pas 22 jaar!
     
  15. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zet je iemand buitenspel ? (hoe gebruik je buitenspelval ?) Is dit effectief of niet ? Had weer wat vreemd meegemaakt. Een diepte bal word gegeven (ik speelde 1vs1 offline tegen een vriend) ik schatte de bal verkeerd in, en kwam met m'n keeper uit (met y) ik zag toen dat dat geen zin had, er liep nog een verdediger bij. Ik laat y los en de keeper loopt richting de corner vlag :mad: . Het slaat gewoon helemaal nergens meer op !
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26

    Buitenspelval kan je instellen bij je tachtieken. Waar ook counter pressie en dat soort dingen staan!
     
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    wat is jullie tacktiek van buitenspelval en counter enzo..

    ( ik bedoel dus a b c )
     
  18. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nu zin in een paar potjes online ??? voeg me toe
     
  19. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    pes7 verwacht ik toch meer van :)
    met update's enalles... verderest de kyper is nog niet helemaal goed geworden,
    bij de ingooi van een tegen partij lijkt net of daar een muur is als je naar die speler wild toe lopen !

    commetaar moet beter , de scheids moet niet te vlug een penalty geven wanneer je een hele lichte sliding maakt die net perongeluk op de man is en die gewoon door kan gaan is het een penalty :confused:

    de wisselspelers en coach zien,, want je ziet wel de duccout maar er zit niemnad in :confused:

    niet als je speler word getackeld dat hij mee word genomen dan is hij altijd 2 weken geblesserd ofzo..

    bij blessures, bijvoorbeeld bij je gewone divisie,, en daar zit dan european masters leuqe tussen dat de wedstrijd van european ml niet mee teld ( weet niet of jullie my snappen )

    er is nog veel meer maar dan kun je een hele lijst maken.
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Bedoel je dat als je een blessure hebt opgelopen in de Master League, deze dan niet geldt voor de Cup wedstrijden?

    Dat is toch nep?
    Of snap ik je helemaal verkeerd. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina