Dat zal waarschijnlijk als filler uitgebracht worden. Oftewel steken ze het ergens tussen (bv. na de arc die nu bezig is) of ze steken het helemaal op het einde om daarna weer fillers te geven .
Dat kan ook, maar ik hoop persoonlijk dat ze het als filler houden. Krijgen we teminste nog een fatsoenlijke filler en het mooiste van als is: niemand zal het bezien als een filler .
hopelijk worden fillers in de toekomst dan een beetje als bleach: een grote filler > kakashi gaiden! Hoewel ik me wel afvraag hoeveel episodes die in beslag zou nemen...
grote filler > kakashi gaiden? Nu ga ik niet zeggen dat de Bounto arc van Bleach slecht was, maar het echte verhaal is toch beter. Ook bij Naruto is het echte verhaal beter, maar persoonlijk vind ik Kakashi Gaiden nog beter (welk niet echt het echte verhaal is) . Kakashi Gaiden zal 2-3 episodes in beslag nemen denk ik.
Ik dacht meer aan een special oftewel 2 afleveringen in een, had verwacht dat we deze zouden krijgen voor het tweede gedeelte van Naruto, en fillers zijn niks, de bounto fillers van bleach vond ik kut. En Kakashi gaiden word helemaal top hoe Kakashi aan het oog komt etc.
Ik hoop dat kakashi gaiden een OVA wordt ja, HET IS GEEEN FILLER WAARDIG want het is geen filler... Volgende ep morghe ^^ ik merk echt wel dat de kwaliteit omhoog is gegaan echt meesterlijk intro etc etc.
Ik vond episode 3 niet echt vet... Had wat meer actie verwacht, maar dat komt blijkbaar in 4. Kan niet wachten op het gevecht van Gaara vs Deidara + Sasori.
Die cliffhanger kon je wel een beetje verwachte maar zoals iedereen kan ik niet wachte tot volgende week .
Weet Nightbringer of ShadeTCS toevallig bij welk nummer van de manga de anime nu is? Laat maar, heb het al op wikipedia gevonden: Vanaf ongeveer 245
Owh ehm, volgens mij rond 200 weet het zo niet uit mijn hoofd. (dan moet ik weer ff lezen) Want zie in 1 ep zitten soms wel 2/3 manga chapters. (vandaar dat die veel fillers)
Ik bedoelde wat anders en zal het ff anders verwoorden: In welk nummer van de manga bevindt zich de huidige stand van zaken uit de anime?