Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat je met iemand meekijkt, of dat je in FP-View door de kaart kan lopen? Ik vind het allebei eigenlijk wel goed.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    spectaten als in meekijken met iemand anders :)

3. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat moet er zeker inkomen, echt waar ik wordt al gek bij cod3 omdat ze het er daar uit hebben gehaald, is echt extreem verneukt! Dit moet er inkomen!

4. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    wat doet die "X" button nou eigenlijk die ze zo "mysterieus" doen ofso ik snap er geen aars van :9

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vast ninja-moves ofzo. Team Ninja gaf aan met iets heel bijzonders en nieuws bezig te zijn, en sinds Kelly in DOA4 zit, zitten Ryu z'n moves nu in Halo3! 8) Naja, denk 't toch niet. :+
    Ik denk wel iets van interactie met vijanden of teammaten. Misschien net als bij GoW een Curpstomp, of een maat genezen ofzo. Wie weet.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Met een beetje zoeken had je gevonden dat Bungie steeds praat over een leuke nieuwe gameplay feature die met de X-knop te bedienen is. Het is echter nog niet bekend wat het precies inhoudt.

7. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik denk niet dat ze dit gaan doen maar wat me toch wel een keer leuk lijkt in Halo is die focking slowmow moves net als bij max pain. Dit zou er natuurlijk nooit inkomen omdat het ook echt niet in de gamplay maar het lijkt me wel een keer vet om in een dikke battle de tijd stil te zetten en alle covenant in slowmow te ownen!

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    en ze dan zeker afmaken met een curpstomb JA MAN leuk

:confused:

ze zeiden ook dat je het in elke situatie kunt gebruiken, dus het zal erg functioneel zijn, hopelijk zit het in de beta. Dan hoeven we niet meer te discusseren daar over.

9. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Jep inderdaad...weet je waar ik wel weer aan moet gaan wennen, het feit dat je niet meer tegen elites gaat vechten, dat waren echt de chillste tegenstanders. Hoop dat ze brutes goed verbeteren zodat het net zo leuk wordt.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Een jetpack misschien,kan je in elke situatie gebruiken om snel een korte afstand te overbruggen of bovenop een gebouw te geraken

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat het zo'n universele knop wordt, voor gates, finishing moves, bording moves etc.

12. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    ja waarschijnlijk wel maar doe nou niet zo saai en fantaseer lekker me...xD

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat je iemand zijn hoofd eraf rukt en dan op de grond gooit en erop spugt :D en dan muhahahaha zegt. En een dmg boost krijg en je een active super sword krijgt die dan in 2é splits en zo een dubbel power sword hebt :D.

14. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    jahh :confused: je praat(typt) alsof je speed heb gerbruikt jonge:9

maar het zal wel gewoon iets doen wat niet veel voorstelt? neeeeeeee!! ik denk dat het een penguin pak is die je dan aantrekt en daarmee on-opgemerkt door de brute hordes heen kan.;):)

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Of vier sterren krijgen in agility en dan gwoon op het gebouw springe zoals crackdown, Of achter op een spin springen en dan via de webben naar boven komen zoals Donkey Kong Country, Of spring achter op een wyvern zoals bij Warcraft 3, Of in een helicopter springen zoals in Battlefield, of je traint een rocketeer zoals in Red Alert 2

nou ja zo maak ik mn punt ook niet duidelijk, jetpack zou echt niet passe in de halo wereld, het is geen aanval op je mening, maar ik denk niet ALS het er in zou zitten dat je het continue kan gebruiken.

ik ga voor de optie van JOE, echt het beste verrassing systeem wat je kunt hebbe :9

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, maar airwave,in een hypertechnische wereld als halo zou een jetpack niet passen,dat meen je niet hé kerel.:eek:
    In onze huidige wereld bestaan ze al.....
    Dat hoort er juist bij,en je moet het zo bekijken dat een jetpack energie vreet.
    Dus je sterkte van je schild neemt af als je er gebruik van maakt.
    En je kan het maar beperkt gebruiken ,aangezien je bij gebruik de energie van je schild weghaalt.Dus moet je op tacktisch gebied keuzes maken,tussen een vol schild en een langzamere verplaatsing of tussen een snelle risicovolle verplaatsing waarbij je bescherming maar minimaal is...
    Komt de tacktiek en strategie ten goede .

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik zie het niet gebeuren...

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    gaan met niet meer met MasterChief tegen de elites battle :eek: ik heb echt wat gemist dan, die brutes zijn zo saai (in halo2 dan) :'-(

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik eigenlijk ook niet, het zou te mooi zijn....en dat zullen ze wel verknoeien...zeker weten.Wat ze met h2 al de mist in laten gaan hebben zullen ze dus deze keer beter proberen te doen, ik vrees ervoor....

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Het enige wat ik van Halo 3 wil, is het zelfde gevoel als met Halo 2. Voor veel 'skilled' players was er niet veel aan, maar voor de gemiddelde gamer (just like me) was het echt een geweldige game, dag-in dag-uit dat spel gespeeld. Hoop gewoon dat Halo 3 bij ook weet te boeien om het zéker een jaar te spelen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina