Guys ik heb iets heel vets ontdekt ik weet niet of jullie het al weten, maar hier komt ie:
Ik was mijn Shelby Elanor al snel zat, dus verkocht ik hem en ik ging kijken voor een níeuwe Mustang. Ik kocht een Convertible, Red Fire, 18 inch donkergrijze wielen, rood/zwart interieur. Lekker cruisende auto, maar omdat ik hem toch een tikje sloom vond, ging ik voor de lol eens kijken bij de U.S. Muscles Tuner. Ik was verbaast, want bij 'Manufacturers' stond niet alleen Ford, maar ook Saleen. Ik ging kijken, en ik zag iets geweldigs.\o/ Ik wist wel dat de Saleen S281 bestond, en bij Trade bij die drie auto's die op die aardbol staan heb ik hem ook gezien, maar ik dacht dat ie later downloadbaar zou worden.:{ Maargoed, wat ik deed was de Convertible verkopen en een Coupé met 17 inch wielen (waarom ik kleine wielen nam lees je zo) en ging naar de tuner. Er zijn dus van sommige auto's speciale tuningpaketten met een bodykit die ook in real life bestaan. Van deze auto's heb ik die al ontdekt:
Alfa GT:
3 Alfa Romeo GT Sporting Technical Packages
Uiterlijke veranderingen: Voorbumper, grille, wielen, zijskirts, achterbumper, achterklep
Mercedes-Benz SLK55:
1 SLK 55 AMG Performance Package
Uiterlijke veranderingen: Wielen
Ford Mustang GT/Convertible:
3 Saleen S281 Performance Packages:
Coupe:
Saleen S281 3 Valve Package
Saleen S281 Supercharged Coupe Package
Saleen S281 Extreme Package
Convertible:
Saleen S281 3 Valve Convertible Package
Saleen S281 Supercharged Convertible Package
Saleen S281 Supercharged Speedster Package
Uiterlijke veranderingen: Complete bodykit en andere wielen en achterlichten, er zijn ook verschillen tussen de 3 paketten:
Package 1: Gewoon rood dak
Package 2: Carbonzwart dak
Package 3: Spoilerlip aan voorkant
NOTE: Als je een zo mooi mogelijke Alfa, Merc of Mustang in je garage wil hebben staan, moet je in de dealer de KLEINSTE wielen nemen. Simpel: Klein wiel gekocht, groot wiel getuned. Groot wiel gekocht, klein wiel getuned. Dus als je een groot wiel in de dealer hebt gekocht, en je tuned hem, dan krijg je kleine wieltjes. Ik denk dat je het andersom wilt?
Je kan bij de Mustang-Tuner ook kiezen voor alleen onderhuidse tuning, met geen veranderd geluid, dan moet je in de tuner bij Manufacturer kiezen voor Ford, maar als je hem om laat bouwen tot Saleen ondergaat hij een complete onderhuidse en uiterlijke verandering, maar ook het geluid en het interieur worden veel mooier. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
P.S.: Ik heb nu een Saleen S281 Extreme in het donkerrood met grote wielen, dezelfde Alfa GT, Koenigsegg CCR en RUF Rt12 in mijn 4 car huis in Milliani staan. Da's een ander huis, omdat ik een 4 car nou eenmaal het leukst vindt.
Laatst bewerkt: 24 feb 2007