Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon een bookmark kunnen maken op dat eiland :eek:. Via het pauze-menu.

Ik vroeg me af... rijden alle singleplayer tegenstanders altijd in een ongetunede wagen?

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lol erg gaaf dat verslagje hoor!!! Ik laat me altijd gewoon busten in een race, dan lopen de schildjes niet verder op, en met 3 schildjes word je hoe dan ook toch wel eens gebust via zo'n roadblock. :9

@ Dazlindragon, ja wel dat kan inderdaad ook gewoon op dat eiland, gisteren nog gedaan en het werkte gewoon. Er is niet erg veel te doen, maar wel altijd leuk voor meetingsplaatsen.

@ Porsche-fan, leuke auto's, toch ook maar die Eleanor gekocht? :9
    Hoever ben jij eigenlijk in het spel? Want als jij champion bent kun je toch ff die 180mph challenge doen voor bijvoorbeeld een Enzo, of vond je dat huren toch ff wat leuker? :0

@ M Leonhart, ik weet niet of ze allemaal ongetund zijn, maar de meeste toch wel, omdat je anders misschien verliest als jij een ungetunde wagen zou hebben.

Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!:) Het verslagje is echt waar. Ik probeer de achtervolging altijd zo lang mogelijk te rekken, dat ik dan een hoge boete heb boeien(letterlijk!). Ik kan altijd weer de 180 MPH downtown doen.:)

Ja vind die Elanor wel gaaf, alleen nog een bodykit, hood scoop en andere wielen (Net zoals in PGR3 dus), en het is de echte Elaenor!_O_ Ik ben nu op 51.5%, want mijn Gamer Points offline in TDU zijn er 515. Ik had ook geen zin om zo vaak de 180 MPH Downtown te doen, huren kan ook:{. Je kan een auto maar max. 20 minuten huren, maar als de Rental Duration overgaat tijdens een race mag je wel de race afmaken.:)

P.S.: Mijn 200ste bericht!!\o/\o/\o/

4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Jup in het begin had ik ook altijd gewoon zo'n snelle wagen gehuurd, en dan bijvoorbeeld in een soort gelijke 180mph challenge waarbij je veel geld verdient, aan begonnen en dan gewoon super vaak herhalen totdat je die bak zowat zelf kan gaan betalen. :9

Bij de rental staat toch wel wat leuke wagens hoor!

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Guys ik heb iets heel vets ontdekt ik weet niet of jullie het al weten, maar hier komt ie:

Ik was mijn Shelby Elanor al snel zat, dus verkocht ik hem en ik ging kijken voor een níeuwe Mustang. Ik kocht een Convertible, Red Fire, 18 inch donkergrijze wielen, rood/zwart interieur. Lekker cruisende auto:thumbs:, maar omdat ik hem toch een tikje sloom vond, ging ik voor de lol eens kijken bij de U.S. Muscles Tuner. Ik was verbaast, want bij 'Manufacturers' stond niet alleen Ford, maar ook Saleen.:) Ik ging kijken, en ik zag iets geweldigs.\o/ Ik wist wel dat de Saleen S281 bestond, en bij Trade bij die drie auto's die op die aardbol staan heb ik hem ook gezien, maar ik dacht dat ie later downloadbaar zou worden.:{ Maargoed, wat ik deed was de Convertible verkopen en een Coupé met 17 inch wielen (waarom ik kleine wielen nam lees je zo:eek:) en ging naar de tuner. Er zijn dus van sommige auto's speciale tuningpaketten met een bodykit die ook in real life bestaan.:) Van deze auto's heb ik die al ontdekt:

Alfa GT:

3 Alfa Romeo GT Sporting Technical Packages
    Uiterlijke veranderingen: Voorbumper, grille, wielen, zijskirts, achterbumper, achterklep

Mercedes-Benz SLK55:

1 SLK 55 AMG Performance Package
    Uiterlijke veranderingen: Wielen

Ford Mustang GT/Convertible:

3 Saleen S281 Performance Packages:

Coupe:

Saleen S281 3 Valve Package
    Saleen S281 Supercharged Coupe Package
    Saleen S281 Extreme Package

Convertible:

Saleen S281 3 Valve Convertible Package
    Saleen S281 Supercharged Convertible Package
    Saleen S281 Supercharged Speedster Package

Uiterlijke veranderingen: Complete bodykit en andere wielen en achterlichten, er zijn ook verschillen tussen de 3 paketten:

Package 1: Gewoon rood dak
    Package 2: Carbonzwart dak
    Package 3: Spoilerlip aan voorkant

NOTE: Als je een zo mooi mogelijke Alfa, Merc of Mustang in je garage wil hebben staan, moet je in de dealer de KLEINSTE wielen nemen. Simpel: Klein wiel gekocht, groot wiel getuned. Groot wiel gekocht, klein wiel getuned. Dus als je een groot wiel in de dealer hebt gekocht, en je tuned hem, dan krijg je kleine wieltjes. Ik denk dat je het andersom wilt?;)

Je kan bij de Mustang-Tuner ook kiezen voor alleen onderhuidse tuning, met geen veranderd geluid, dan moet je in de tuner bij Manufacturer kiezen voor Ford, maar als je hem om laat bouwen tot Saleen ondergaat hij een complete onderhuidse en uiterlijke verandering:), maar ook het geluid en het interieur worden veel mooier. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!:)

P.S.: Ik heb nu een Saleen S281 Extreme in het donkerrood met grote wielen, dezelfde Alfa GT, Koenigsegg CCR en RUF Rt12 in mijn 4 car huis in Milliani staan. Da's een ander huis, omdat ik een 4 car nou eenmaal het leukst vindt.:)

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb dat van die saleen en ford shit al eens op internet gevonden, en ik wilde het vanmiddag ook posten, maar kon het niet vinden.

Wel bedankt voor deze info, ik ga het zodadelijk eens proberen!!

Dus gewoon een Ford Mustang Coupe of Convertible kopen, naar die US Muscle tuner gaan, dan Saleen aanklikken en dan komen die tunepacks vanzelf he?

En kun je ook bijvoorbeeld, 3 mustangs coupe of convertible kopen en dat je dan 3 verschillende saleens hebt?

7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    De merken die erin zitten zijn Triumph, Ducati, Kawasaka en MV Agusta

8. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe vind ik iemand die in mijn friendlist staat?

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb zonet even die Ford Mustang Coupe en Convertible op stage 3 bij saleen getuned, die saleens zijn best leuke wagens, moet ik zeggen.

Net ook weer ff rondgecruist en nieuwe gebieden ontdekt. Ik heb nu 3789 miles ontdekt en ik heb nu 96% van de wegen ontdekt!

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Porsche fan bij die dubbelpost wat je net zei kan niet want je kan nog altijd Editen hè .. En als je dus nog niet alles had gelezen en je wil op iets reageren doe je gewoon je vorige post Editen :{

11. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    yes.. werd tijd topic3!

Moet nog véél challenges.. heb die millionaire's challenge van de week weer verneukt.. dammit!

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Met welke auto/motor probeer je het dan?

Misschien een paar tips:

-Probeer een MV Augusta, stage 3 getuned
    -Zo kan je snel en goed door het verkeer heen racen
    -Als je politie achter je aanzit, laat je gewoon busten, anders verlies je tijd met het ontwijken van politie, en misschien zal deze je nog wel eens van je (motor) afrijden
    -Probeer zo veel mogelijk risico's te nemen
    -Op stukken waar je fullspeed kan, moet je dat ook geven

Verder veel geduld en concentratie!

Net weer wat wegen ontdekt met mijn Enzo. Ik heb nu 96% van alle wegen ontdekt, en ik heb nu 3789 miles ontdekt!

Volop losgaan op de Oahu Raceway met mijn Gallardo SE vind ik ook nog altijd geweldig.

Morgen een verjaardag van mijn neef die 18 word, en mijn 2 neven daar hebben ook een 360, dus neem ik morgen mijn controllers + TDU mee, dat word zeker wel dikke fun. :9

13. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    krijg je nou na verloop van tijd ook meerdere dealers te zien? Als ik rond rijd dan zie ik wel de gebouwtjes van de verschillende dealers maar je kan er niet in. Bijvoorbeeld in de stad, zit een ferrari/maseratie dealer maar daar kan je niet in ofzo. Weet iemand hier meer over?
    alvast bedankt

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja lijkt me wel. Maar als je dan bij die ferrari/maserati dealer komt, en je drukt op A om erin te gaan, wat komt er dan te staan eigenlijk?

15. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik rijd al met da motorfietske!! maar ik heb nu al een paar dat t goed gaat, en dan vervolgens scheur ik 'm zo de bossen in of van een klif af... :)

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Probeer altijd in die scherpe haarspeld bochten, hard door te rijden en dan op het laatst flink in de remmen zonder bijvoorbeeld van een klif af te rijden. Verder gewoon wat oefenen met die motor en dan moet het toch wel lukken.

Wat vind je nog meer moeilijk?

17. Dioxic

Dioxic Guest

iemand:'-(

18. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Zijn ze nog wel van plan om met downloadbare content wat meer motoren erin te zetten? Zoals Suzuki en Yamaha? Want daar zat ik nou wel op te wachten :9

19. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die ruf's eigenlijk kopen???
    Of zaten die in zo'n download pack voor mp?

Grtzzz Jesse

20. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    In het gebied waar jij je bevind kunnen maximaal 7 andere bots of gamers rondrijden. Je ziet ze langsrijden, en met hun lampen flitsen dat ze willen racen. En ja, je ziet ze dus ook. Wil alleen niet zeggen dat er áltijd 7 andere bots rijden. Soms zelfs niet 1, maar da's zelden :+. En verder heb je natuurlijk het gewone verkeer er nog bij.

Hoop dat dat een beetje helpt, want weet niet precies wat je nu bedoelde :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina