Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Lekker mooi dan. Heb net de game gister aangeschaft, heb ik dus net een week vakantie.. Gaat mijn 360 kapot. R.I.P.. =(

    Moet ik weer 15 werkdagen wachten totdat ik een ''nieuwe'' krijg.
    Nu maar hopen dat ik die van m'n broer mag lenen.. =/
     
  2. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's lullig.. vooral met een game als Crackdown...
     
  3. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben eindelijk weer terug.\o/ Wat heb ik veel gemist zeg, Deel 2 alweer8) Volgens mij bevalt de game iedereen wel goed aangezien het zo snel is gegaan met het vorige deel. Ga het spel morgen maar eens kopen als ik tijd heb. Maar wat ik mij dus afvroeg: Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? Ik denk dat ik op de hoogste begin want dat is nog een flinke uitdaging denk ik. Kan echt niet wachten om dit spel te spelen.
     
  4. akerboom

    akerboom Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand vanmiddag ff coop?

    add me ff als friend :thumbs:
     
  5. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    akerboom invite me maar :)
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien is het in deel 1 al gevraagt en beantwoord, maar ik vraag mij iets af.

    Maar op sommige screens zie je een gozer met wit haar (in aan staartje) en een baardje. Die gozer vind ik wel stoer en wilde ik dus ook spelen. Nu zag ik hem zo snel niet bij de character select screen staan, maar als je goed oplet zie je hem op de achtergrond staan van 1 van de agenten die je wel kan selecteren. (geloof de 3e)

    Nu is mijn vraag, hoe kan ik die gozer spelen?
     
  7. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Die screenshots doen het spel geen eer aan, het ziet er gewoon veel beter uit :).
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon hem aanklikken (is een soort chinees dacht ik) en dan als hij agility lvl 4 is dan krijgt hij wit haar. ;)
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.238
    als je alle skills maxt kan je toch met de supercar schieten?
     
  10. als je driving skill op 4 hebt kun je met de agentcy auto schieten ja, en als je agi en geloof ik ook strength lvl'd dan verander je character in die erachter staat zeg maar
     
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en met de suv kan je springen en de truck kan een soort boost doen. Allemaal mogelijk met de B knop.

    Oja, weet iemand wanneer die 4 nieuwe agenten die je via marketplace kunt downloaden beschikbaar komen voor silver members?

    Trouwens echt triest van Microsoft dat ze silver members altijd achterstellen!
     
  12. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ok:9 ik dacht al8)
     
  13. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    zoiets heet marketing geloof ik
     
  14. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit nou zoals de PU zegt een spel zonder verhaal dat pas echt leuk begint te worden als het bijna uitgespeeld is ?
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Jup. Met de Supercar kun je schieten, met de SUV kun je springen en met de Truck kun je geloof ik Nitro gebruiken.
     
  16. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en met de suv kan je springen, en met de vrachtwage kan je een turbo shizzle gebruiken, allemaal met de b knop!
     
  17. ja dat is echt triest, die goldmembers betalen voor de lol toch? en ze zorgen er misschien niet voor dat jij gaat overwegen toch gold een maandje te kopen voor de downloads
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is meteen vanaf het begin leuk totdat je alle bazen hebt vermoord, dan is er niks meer te doen :mad: ...
     
  19. trouwens als je lvl 4 hebt et driving skills kan je auto schieten (met b geloof ik)
     
  20. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    met elke auto of alleen speciale autos? sorry kweenie hoe ze hete :p O-) :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina