Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is erg leuk, maar ik irriteer me mateloos aan de laadschermen.
     
  2. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar niet het gedoe waar de lift is hee, de helipad , heb me zo eens lelijk vergist...
     
  3. Davincstyle

    Davincstyle GTA FREAK

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game gedaan en erg veel zombies af en toe. Ze blijven maar komen en nooit is rust in je kont dus :p
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik irriteer me vooral aan die kleine kut lettertjes.
    ik snap nu niets van wat ze zeggen :confused:
     
  5. Davincstyle

    Davincstyle GTA FREAK

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, dat was mij ook opgevallen. =(
    Je hebt zeker HD scherm nodig....
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Om de lettertjes perfect te kunnen lezen heb je inderdaad een HDTV nodig.
     
  7. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn ook redelijk leesbaar met een advanced scart cable
     
  8. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij zijn de kleine onduidelijke lettertjes de rede dat ik het spel uiteindelijk weinig heb gespeeld. Ik kon gewoon niet goed lezen wat ik moest doen etc. Is erg jammer want het spel zelf ziet er goed uit en is eens wat anders. Misschien als ik een hd-tv heb dat ik het spel uitspeel. Alleen als het dan duidelijker is natuurlijk
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game in september een tijdje gespeeld, maar heb hem daarna nooit meer aangeraakt. Vond het heel snel saai en herhalend worden. Daarnaast vind ik al die tijdmissies irritant. Je kunt nooit eens iets op je gemak doen. Ik had hoge verwachtingen van deze game, maar achteraf vind ik de game echt enorm tegenvallen. Mijn enige echte miskoop op de 360.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    :eek:
    In de hoek jongeman!, en ga je maar eens flink schamen terwijl je nadenkt over wat je daar heeft neer gezet.
    :)

    Ik vond zelf die tijds missies veel minder een probleem. Eigenlijk eerder een welkome afwisseling vergelijken met andere "free-roam" spellen waarin je missies kan doen wanneer het jou uitkomt.
    Overigens ben je nog steeds vrij om te doen en laten wat je wil in DR, je hoeft de case files niet te doen, je hoeft niemand te redden. Alleen als je dat wel doet dan krijg je met de tijdsfactor te maken.
    Maar het hele effect van urgentie zou ook weg zijn als dat niet gebeurde.

    Ook kan ik niet echt zeggen dat ik het spel erg herhalend vind.. Niet meer tenminste als vergelijkbare spellen (laten we zeggen semi free roam genre)
    Maar goed, het spel is niet ieders smaak natuurlijk, het is jammer dat DR je zo is tegen gevallen.
     
  11. Potmikje

    Potmikje Douwe Egberts User

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt natuurlijk ook een vga kabel gebruiken en op je monitor spelen
    Ik kon de letters in dead rising prima lezen op een syncmaster 913n lcd monitor.

    Nu heb ik een 32 inch HDTV en k speel nog steeds via die vga kabel want component vind ik minder mooi beeld geven dan vga.
     
  12. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dit spel dus ook en vind het geweldig.
    Maar heb even een paar vraagjes:Hoe krijg ik die kerel met die shotgun in die wapenwinkel dood.Hoe krijg ik die gasten in die hummer dood in het park.Hoe krijg ik die schijtclown dood :9
     
  13. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen spelen dit spel geloof ik gewoon helemaal verkeerd. De manier waarop ik het heb gedaan is de 2 keer de story mode uitspelen zodat ik level 50 werd. Daarna start je de story mode nogmaals op zoek je de beste items en maak je gewoon een save. Vervolgens heb je totale schijt aan de missies e.d. en ga je gewoon compleet los op de zombies, grasmaaiers, betonboren, douchekopppen, kettingzagen, bloempoten, wijnflessen etc etc Al je agressie laat je los op die verschrikkelijk rotkoppen en het bloed spat je om de oren.

    Dit doe je zo om de week een paar uurtjes!

    Ik vind dead rising nog steeds een van de best games die ik tot nu toe op de 360 heb gekocht!!
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft echt geen level 50 te zijn om die gekko's te killen.

    die convicts in de auto moet je tegen een boom op laten rijden en met een beetje geluk blijven ze tegen die boom op beuken. dan kun je ze 1 voor 1 neerschieten met een handgun.

    de gozer in de gunshop is neer te halen met pistols die je van cops kan pakken een stukje terug. of je gebruikt een hockeystick. dan kun je je gozer achter de muur zetten terwijl de je met de stick om het muurtje heen kan schieten.
     
  15. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja en met die clown heb je ook een handgun nodig van die polities boven bij die trap dan heb je met 2 guns genoeg en schiet je die clown overhoop als hij een balon blaast EN HOU AFSTAND!!!
     
  16. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game enkele dagen geleden gekocht voor 30€ in bart smit. Alleen spijtig van de kleine letters (heb ook geen hdtv).
    Ik ben nog niet aan de missies begonnen, want ik had ergens gelezen dat je beter eerst wat levels hoger trainde voor je ze begon te doen, ik ga denk ik tot lvl 10 trainen en dan beginnen met de missies. Maar nu vind ik het toch al een goeie game, leuke wapens (grasmaaier :D)
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik ben ook gelijk begonnen met de missies en tegen het einde van de laatste dag dat je werd opgehaald zat ik rond lvl 14. Dus denk wel dat het goed te doen is. Maar het is iig wel handig als je op hoger level zit want soms heb je de extra levens kracht wel nodig. ;p
     
  18. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game nu een weekje, maar ik vind er echt geen reet aan... moet ik het toch een kans geven of op marktplaats ofzo ruilen voor fifa? of moet ik dead rising houden en Fifa 2007 gaan kopen (wanneer word die F%#ing game nou eens goedkoper) ?
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe veel heb je het al gespeeld? Als je een uurtje gespeeld heb zou ik zeggen: probeer het nog een tijdje. Als je de hele week iedere dag een uurtje hebt gespeeld kan je hem het best wegdoen, dan is het gewoon niet jouw type spel.

    En ik zou proberen PES 6 te krijgen als ik jou was, ipv FIFA ;)
     
  20. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    mja, ik zal het nog een weekje proberen, en daarna eens kijke wat ik ga doen..
     

Deel Deze Pagina