Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Ja maar hoe wou men er dan wat aan doen?
     
  2. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou van de gisteren 200 klagers wil het overgrote gedeelte een rechtzaak beginnen om de schade te verhalen. Wellicht kunnen ze voor jou ook iets betekenen. Opzich staan we volledig in ons recht, het probleem is alleen als je geen rechtsbijstandverzekering hebt, kost de procedure je meer dan wat je nu kwijt bent. Maar desondanks moet iedereen die er last van heeft wel een klacht indienen bij kassa.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  3. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het wellicht geen idee om een pact te vormen en dan als één partij de rechtszaak aan te spannen? Lijkt mij aanzienlijk schelen.

    [EDIT]
    En PanaromicTiger, kan je je signature aanpassen? Afbeeldingen groter dan 350 x 20 pixels zijn niet toegestaan ;)
     
  4. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Das inderdaad wel makkelijker en maak denk ik ook meer indruk.
    Dan moeten we dat denk ik via Kassa regelen.

    Heb het weggehaald:9
     
  5. Ajacied88

    Ajacied88 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik tandpasta regelmatig voor het verwijderen van krasjes op mijn GSM-display.

    Heb de uitzending ook gezien maar begrijp alleen niet waarom de De Consumentenbond geen actie onderneemt.
    Zal mijn rechtsbijstandverzekering er nooit op af sturen.
     
  7. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    helpt tandpasta soms dan?
     
  8. Ajacied88

    Ajacied88 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, met de nadruk op soms. Hangt ook van de krassen af en het spel. Maarja, bij 2 van de 3 spellen die niet/half werkten, heb ik na behandeling met tandpasta werkend gekregen.
     
  9. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar reageerde de man van Hardware.info nog op. Het kan, maar tandpasta werkt als een soort schuurpapier. Het schuurt de bovenste beschermlaag van de disk af. Te vaak doen kan dus resulteren in een totaal onbespeelbare disk.
     
  10. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, dat je zwart papier om je tandpasta moest doen:lol:
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hiermee kan je krassen ook verwijderen.

    GAMEDOCTOR € 49,95

    De Game Doctor herstelt slijtage, krassen, beschadigingen e.d. die weergavestoringen op CD's en DVD's veroorzaken door het oppervlak te polijsten en zo een speciale oppervlaktestructuur te creëren. De Game Doctor is eenvoudig in gebruik en heeft zich alduizenden malen bewezen. Al na het repareren van twee muziek-CD's of één CD met software heeft u de eenmalige investering in de Game Doctor terugverdiend!

    [​IMG]
     
  12. Ajacied88

    Ajacied88 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ook moet je zachtjes met een zachte doek over de disk wrijven en weinig tandpasta gebruiken om de disk niet nog meer te beschadigen.

    Nee, dat was plakband :p. Reclame maken voor het merk Elmex tandpasta mocht niet :p. Ik wou nog stiekem reclame maken voor mijn vorige werkgever Media Markt, maar mijn MM tasje werd afgepakt :p.
     
  13. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
  14. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    weet je of het ook helpt met deze schade?
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het werkt wel , maar weet alleen niet hoe vaak je het kan gebruiken.
    Telkens als dit aparaat gebruikt wordt er heel iets van de beschermlaag verwijderd.
    Het zal een keer ophouden en dan kan je de disc weg gooien.
     
  16. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je lui bent kan je ook de elektrische versie kopen voor slechts 75 eurootjes:lol:

    [​IMG]

    Deze door een motor aangedreven Game Doctor repareert audio-CD's, CD-ROM's en DVD's met één druk op de knop. De meegeleverde toebehoren (speciale vloeistof, afdroogdoek, polijstvilt) zijn voldoende voor de reparatie van ca. 30 discs. Voedingsspanning d.m.v. meegeleverde voedingsadapter. Kleur behuizing geel. Met Nederlandstalige gebruiksaanwijzing.

    Te koop bij o.a.

    Conrad (Gewoon zoeken op GAMEDOCTOR)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  17. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Een belangrijk stukje info:

    Iedereen die dezelfde problemen heeft met een bekrassende pisbox360.
    Als je naar de helpdesk belt stellen ze voor een andere klacht te verzinnen zodat ze hem in kunnen nemen. Nu klinkt dit heel leuk, maar als je daarmee akkoord gaat wordt de kans een stuk kleiner dat je je games vergoed gaat krijgen, je kan immers niet meer bewijzen dat jouw console zon console was.

    Beter is dus om (hoe raar het ook klinkt) de slechte console te houden, althans als je van plan bent een schadevergoeding te eisen voor de games.

    Daarnaast loop je ook het risico dat je een oudere refurbished (gereviseerde) pisbox terug krijgt.
     
  18. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat MS best een goede service heeft. Blijkt achteraf dus niet. Baal er wel een beetje van zo'n dure console te hebben gekocht van een bedrijf dat je zo kan naaien.

    Maar waarom krijgt de één wel een nieuwe console en de ander niet? Er is blijkbaar geen standaard procedure voor. En hoe kan het dat niemand actie onderneemt tegen MS? Alleen omdat ze veel geld hebben?
     
  19. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand krijgt een nieuwe console, de mensen die wel een nieuwe console krijgen zijn waarschijnlijk akkoord gegaan met hun verhaaltje dat je even een andere klacht moet verzinnen.

    Verder wordt er op dit moment wel een rechtzaak gestart tegen Microsoft (tenzij ze uiteraard toch toegeven), ik wordt hier binnenkort over gebeld door Kassa.
     
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat MS er wat aan doet. Console vervangen en spellen vervangen. Of in elke krassende xbox rubberen plaatjes plaatsen of iets dergelijks.

    MS snijdt zich zelf zo in de vingers. Zo is er weer een reden om een ps3 te kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina