Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Klopt, klopt. Maar is dat de Arbiter op 't einde op Legendary? Dat filmpje is volgens mij ook alleen maar voor de lol hoor! 8) Vind 't wel leuk bedacht. Echt zo: 'Gimme a hug', en dan Serge en die Elite in elkaars armen! :lol:

@Goiz, verwijder de post van 'mister me too' ook ff, want dat gaat nergens over.

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want de enigste overlevende van de Halo uit H1 is MC (hij dacht dat hij de enigste was, en iedereen ook tot H2) en Sarge Johnson is ook terug gekomen, en sinds die gouden elite de enigste covenant overlevende is, dus denk ik dat de arbiter die gouden elite is van het eind filmpje. Lijkt mij logisch :+ (soort van)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, dat zou best kunnen natuurlijk. En ergens in Halo 2 zegt de Sarge ook tegen de Arbiter: 'Het pretty' of iets dergelijks. Dus wie weet! \o/

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
  5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als je niets toe te voegen hebt aan deze discussie zeg dan niks :confused:

6. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het voor mij maar net zo verslavend word als halo2 ben ik dik tevreden:thumbs:

7. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje is idd voor de lol, in dat filmpje gaat Sgt. Johnson dood door de ontploffing van de kernreactoren van 'The Pillar Of Autumn'. Maar in halo 2 is hij nog levend.

Degene die in halo 2 de Arbiter is, was de leider van de troepen op de eerste halo, en hij heeft natuurlijk ook nog superieuren (de council van de prophets), en die council leidt de Covenant. De Arbiter sluit zich aan bij de mensen en andersom omdat ze geen keus hadden (zij weten dat met de activatie van de halo's al het leven in het universum wordt vernietigd, behalve de 'Safe haven'(in het boek halo:ghosts of onyx wordt duidelijk gemaakt wat en waar die 'safe haven' is)). Dus misschien werken de 'Elites' Nog steeds samen met de mens, of niet meer. In de Debut trailer(de eerste) Vliegen een aantal banshees en phantoms over de Masterchief heen, maar negeren hem(misschien heeft dat er iets mee te maken?)

Maar waarschijnlijk wordt dit allemaal duidelijk in halo 3.

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Alleen een klein vraagje vriend , hoe zijn die twee in godsnaam daar weggekomen.
    Je ziet de masterchief in zijn longsword wegvliegen terwijl die twee een téte aan téte doen en dit terwijl je de pillar of autumn ziet ontploffen.
    Enig ideetje daarover.;)

9. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje op legendary is een easter-egg.

Leuk filmpje dus als grapje, het is niet echt gebeurd.

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Echt GEEN IDEE :+, in het begin van Halo2 vraagt er wel iemand aan de Sarge hoe hij is terug gekomen, maar dan zegt hij 'that's classified' (dan staan jij en de sarge net in de lift na al die onzin tests), dus ik zou het echt niet weten. Ik denk dat we daar wel antwoord op krijgen als H3 uit komt. Misschien heeft een monitor ze weg geteleporteerd?

@ 043; Maar de Arbiter is eigelijk verbannen van de Covenant, maar omdat de prophets andere plannen hadden met hem, werd hij niet gelijk vermoordt
    Dat zegt niet dat automatisch alle elites opeens bij jou zijn. Ik ga weer ff de campaign keertje doorlopen ;), dan kom ik terug om te kijke of het wel klopt wat ik heb gezegt ;)
    btw, kun je uitleggen wat die 'Safe Haven' ? en waar, want ik lees geen boeken 8)

@ moondrake; hoe weet je dat zeker?

11. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag:

Ik heb HALO 1 en 2 nooit gespeeld, maar veel goede verhalen over gehoord. Wat raden jullie mij aan; eerst deze 2 (of alleen deel 2) kopen en spelen, of gewoon direct (wanneer het uitkomt) HALO 3 gaan spelen..

Alvast bedankt!

:b:

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Er zit wel verhaal in, dus als je het wil begrijpen zal ik met 1 beginnen, anders weet je nog neit wie Cortana, wat die aliens daar doen, en al het andere niet.

Met deel 1 gewoon beginnen, spel is toch maar 10 eu ofso, en via internet zal hij vast nog wel goedkoper zijn (2de hands)

13. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx, maar is deze ook backwards compatible? Aangezien ik alleen een 360 heb.. :thumbs:

- Edit - Inmiddels zelf gevonden, maar ik weet nog niet of ik dat ga doen.. aangezien de kwaliteit toch wel een stuk minder is..

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  14. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou wat bedoel je dan met kwalitiet, halo 1 en 2 zien er natuurlijk niet next gen uit maar het zijn zeker 2 games die top de top 25 beste spellen behoren. Als ik jou was en je bent van plan h3 te spelen en je wilt er echt van genieten koop dan gewoon ff h1 en h2.

15. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb je misschien ook wel gelijk in.. toch maar es rondkijken dan! :thumbs:

16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze beide ook niet eens zo heel erg zwak wat het grafische betreft... Zelfs vergeleken met de games van nu. Maarjah.. dat zal het sfeertje wel zijn dat in de games zit...:cool:

17. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geregeld dat ik ze van iemand kan lenen! Dus kan ik rustig aan doen met uitspelen aangezien HALO 3 pas de herft gereleased wordt (?)..

:b:

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  18. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik aanraad.... co-op\o/ Halo is echt een van die games die helemaal geweldig is met co-op

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    En opeens was daar een goed idee ;)
    Blieb luister naar deze man, want Co-op is een van de leukste manieren om Halo te 'ontdekken', en als die andere wel ervaring heeft met de Halo's dan kan hij je dingen vertellen als je die ontgaan zijn of je niet snapt, ook handig lijkt me :+
    Owja als je de verhaallijn niks intereseert dan hoef je geen H1 of H2 te spelen, maar bij halo is die zo goed dat je dat beter wel kan doen. En over kwaliteit hoef je echt geen zorge te maken, alleen de graphics zijn minder voor de rest kunne allebei de games mee met de games van nu vind ik.

Ik waarschuw je vast voor het einde van Halo2 :eek: , verder veel plezier

20. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh en nog 1 tip, ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik heb altijd de neiging om een spel te snel uit te spelen en dat is precies wat ik bij h1 en h2 heb gedaan. Na het uitgespeeld te hebben heb ik altijd zo'n zuur geval omdat ik er niet echt van genoten heb, dus wat ik je wil aanraden is doe het rustig aan en kijk lekker naar de filmpjes en naar alles wat er in het spel gebeurt. Ga niet als een gek door de missie's heen rennen!

@ legendarisch: og over het verhaal van h1/2, zat vandaag te spelen en kwam toevallig bij een filmpje waarin ze zijn dat het de council was vermoord(van de elites) door de brutes, het lijkt me dus wel dat allleee elites tegen de covenant opkomen. toch???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina