AK47pro - Avtomat Kalashnikov

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PM mij ook maar omdat het iig over mij gaat waar ik niet van gediend bent iig bedankt voor de informatie die ik zover al weet .. ik beschouwde Jelle altijd als vriend .. maarja hij komt nog wel achter

2. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ja sorry ik stuur dezelfde pm naar jou als naar nemesis

3. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft je niet te verontschuldigen .. ik was niet eens aangemeld op dit forum hiervoor ;)

4. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet het wel alleen vind het wel lullig voor je dat er nu over je gepraat word.

5. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt .. maar van mij had je het best aan iedereen laten zien is niet jouw schuld ..
    + hij zet niet mij voorschut als je nagaat dat hij iets zegt waar geen moer van waar is en dat ie uit zijn eigen duim zuigt hoe komt het anders dat ik nog in AK47 zit en zelfs leader ben ;)

( PM terug ;) )

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  6. SmartieZ

SmartieZ Guest

wow Tjeerd, je hebt nu écht PureSpartn gekocht met 120€ en MS points, van je eigen geld :-O .. je moet nu echt eens afvragen wat je met je geld wilt en wat je nu wilt gaan bereiken met xboxen .. !

7. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

PureSpartn gekocht voor 120? voor welk spel? Ik hoop niet voor GOW want dan heb je een dikke miskoop gedaan LOL

8. PureSpartan

PureSpartan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha arditiy, ik heb weken niet gespeeld en jij gaat er van uit dat ik een noob ben, ik heb niet voor nix xbl.be toernooi gewonnen. Jammer dat je dat kleine beetje respect voor je ex-clanmate niet meer kan opbrengen!

9. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Ik zeg niet dat ik geen respect voor je heb. Ik zeg alleen dat je slecht bent in gow. xbl.be toernooi gewonnen. wtf was dat ?

10. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad alleen omdat hij in QFP zit ,al had hij naar bijv. naar DTs gegaan, Kan je geen respect meer kan tonen.

11. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    agja GoW is niet mijn terein maar voor CoD3 wordt ik elke dag wel door en andere clan gevraagd en toch blijf ik nu in AK47 tenzij ze me omkopen voor €120.000,- :D ( dus 3 0'tjes meer :p )

12. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha er hebben toch nog mensen lol_O_

13. PureSpartan

PureSpartan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus aridity jij weegt mij af op 1,5 uur spelen, na weken geen gow te hebben gespeeld. Ik weet nog toen jij nog niet in AK zat en ik tegen jouw speelde, toen lag jij meestal te bloeden op de grond...

maarja als ik zo slecht ben zoals jij zegt vind ik het vreemd dat ak47 me in eerste instantie heeft aangenomen. Trouwens wees maar niet zo trots op jezelf want jij bent gewoon een vervanger voor het GOW team dat uitelkaar is gevallen, jij was niet eerste keus dat waren Majin,Killa, Priest en ik.

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  14. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

LOL. Dat moet wel heeel lang geleden toen ik maybe nog noob was. Want nu haha. En nigga please, ''weken'' niet gespeeld is ook bs, zelfs dan mocht je echt wel beter spelen als wat je deed. Ik zou zegge ga weer gow spelen en own me :lol:

15. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel gaan voor 120 euro, maar daarna gelijk weer terug gaan ;). Het geld ff innen en weer weg.

PS: Ar1d1Ty: Relax...

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bied je 120 euro als je in onze clan komt.
    :emo:

Mare tjeerd good luck met je nieuwe koop :)

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Deal! :9 :b:

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Aah een goede ak gozer geweldig :) ;)

SPeel ik vanavond ook tegen jou? ^^

19. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje zwakjes purespartn maarja het is je eigen beslissing en 120 is toch lastig om af te slaan, aan de andere had snap ik niet wrm tjeerd het van zijn eigen geld betaald. Damn ik ga nog geen mensen betalen al zouden ze mij 346184x ownen, dat heeft toch niks meer met xboxen te maken kom op man.

20. II NoXide II

II NoXide II Guest

Ik snap niet of jullie het zien.. maar hij wil gewoon ons team wegkopen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina