Ik heb ooit (2 maandjes terug ofzo) eens 240 euro aangeboden gekregen van een gast om in z'n clan te komen. Ik neem het gamen best serieus, maar had toen wel iets van: WTF? Was iemand die zelf niet wilde spelen maar gewoon 5 goede jongens bij elkaar wilde krijgen/kopen. Zodat hij het kon 'managen'. Maar tjeerd4789 kijk uit dat je niet genaait wordt he?
Kijk er zijn echt hele aardige gasten in ak zoals als nemesis en experienz dat zijn echt topgasten. Alleen jammer dat er ook minder leukere members in zitten maar dat is bij ons ook. Maarja ik hoorde van purespartan dat hij nog geen game heeft ontvangen weet niet of dit kopt. En nemesis ik heb misschien wat info voor je die je interessant vind en neey het gaat niet over het joinen van QFP maar over de toekomst van ak47!!
1-O? Ik zal het is even navragen, want dat kan natuurlijk niet... 2-Dat lijkt me wel interessant dan, als het over de toekomst van AK gaat, kan je het in een PM sturen?
En nee, Deadbringr gaat nergens heen, AmantiA IntenZz DesmonD en TeChniQuE blijven ook AK47.. ons COD3 team blijft fakking onverslaanbaar!
Ik doe dit niet om te stoken maar ik hoorde dit van legendary en vond het wel nodig om julie in te lichten
Hij bedoelt het niet tegen jou . Ben je juist dankbaar, weten we (nog erger) hoe triest Legendary is. Hij bedoelde het denk ik in het algemeen, of tegen Legendary.
Jonge, ik wist het wel.. ik wou gewoon even testen of hij zo zeggen wat hij kreeg.., hij gaat niet van niets eerst uit de clan en komt dan terug:|
Neey je weet het helemaal niet dus moet jij je mond houden. En waarom hij uit de clan ging dat was omdat ik niet goed communiceerde in clanmatches.
Jonge ik wist het wel, ik vermoede al zo iets en ja hoor ik heb gelijk zo dus maar wat heb je hem gegeven, ik hoop niet zoveel als pure?
Ik weet niet wat je praat hoor maar ik wist dat hij iets had gekregen maar ik weet niet wat..*en magnum ook volgens mij*
Dat hoef je ook niet te weten. Einde discussie hierna ga ik er niet meer op heb je nog wat tezeggen doe dit dan via pm anders wordt dit hele topic vol geflamed.