als ik hem nu niet had gehad had ik hem serieus links laten liggen, dus wat dat betreft heb je gelijk.
Was vanmorgen bij een Wii demonstratie bij de MM in Nordhorn (DE). Maar de MM had geen enkele Wii op voorraad ?? Was gisteren ook nog even bij Toys R Us. Levering was daar ook onbekend , maar ze wilde mij wel op de pre-order lijst zetten als nummer 15. Ze wilde mij dan ook meteen op de pre-order lijst voor de PS3 zetten. Daar ben ik niet aan begonnen !! Vanmorgen bij de MM in Nordhorn wel de HD-DVD drive voor de Xbox30 gekocht. Daar hadden ze nog voldoende van !
ik heb vandaag weer eens wat rondgevraagt in de omgeving van winkels, en t is niet veranderd sinds mijn gelukje.. nog steeds zeer exclusief, die wii.
Er is niet veel veranderd aan de grafische kwaliteit van het spel tegen over de game cube zeg :{ De backrounds een beetje, maar voor de rest lijkt het net op SSBM. Maargoed, het maakt niet zo veel uit hoe deze game eruit ziet, want de gameplay is te vet! Ligt het trouwens aan mij.. of heeft Wario een beetje een houterige animatie? Of zou dat zo horen?
het viel mij ook al op, maar ik denk dat het zo hoort. De andere characters bewegen wel vloeiend dus ik denk dat Wario zo vaag hoort te bewegen
Dat weet ik wel zeker. Ik denk namelijk dat het verschil qua graphics tussen de Gamecube en de Wii groter is dan de meeste denken.
Had ze meegenomen! Kon je nog winst maken ook dankzij die xbw'ers die al drie maanden tevergeefs naar een Wii zoeken .