Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zo weg ;) ben rond 1 uur weer thuis
    hier de repo man achievement


    23. Repo Man (10) - Commandeer 100 gang-controlled vehicles.

    Easy, go to Boss locations and enter all the enemies vehicles, go around the city
    stealing gang cars.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    is het een wapen dat je vind? dat je kan dragen?? of hoe ziet het er ongeveer uit?
     
  3. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm hij zit in een soort ijzeren constructie, als een soort standbeeld. ervoor staat een explsief, die knal je kapot en dan komt die bal eruit. die moet je oppakken en dan op mannetjes gooien. doe dat 15 keer en je hebt een achievement. succes !
     
  4. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje overzicht gemaakt van Mini-games die ik en ne moat gevonden hebben O-)



    Lampbasketbal

    Wat heb je nodig:
    - Lantaarnpaallampen
    - Container

    Hoe:
    Je begint met je container te plaatsten tegen een muur / hekken. De beste plaats is dicht bij de haven in The Volks omdat er daar een parking is met veel lantaarns. Je begint de lampen eraf te schoppen en legt ze allemaal op een hoopje zo'n 150m van de container. Dan neem je elk een lamp en loop je naar container, spring je in de lucht en probeer je te mikken in het doel. Zo ga je verder en verder...


    Containerburning

    Wat heb je nodig:
    - 2 Rocket Launchers
    - 1 slachtoffer

    Hoe:
    Je gaat hiervoor het best naar de haven met al de containers ( gele, rode en blauwe ). De ene is de tikker en de andere het slachtoffer. Het slachtoffer mag als eerste vertrekken en krijgt zo'n 5 seconden tijd om uit de voeten te komen voordat de tikker begint. Na de 5 seconden mag de tikker het slachtoffer achterna en hem de stuipen op het lijf jagen door telkens als je hem ziet juist naast hem te schieten met je Rocket Launcher. Vanaf dat je hem raakt, maar moet nog leven, worden de rollen omgedraaid en is de tikker nu het slachtoffer en het slachtoffer de tikker.


    Autosurfen

    Wat heb je nodig:
    - Auto
    - 2 Rocketlaunchers

    Hoe:
    1 iemand rijdt met de auto terwijl de ander er bovenop zit of in de koffer van een pick-up zit. Die dat er bovenop zit, moet elke auto die je tegenkomt opblazen met je Launchers, terwijl de andere moet ontwijken. Terwijl de bestuurder ontwijkt moet jij zorgen dat je niet van de auto of uit de koffer valt. Als je er uit valt, draai je de rollen om.


    Dakbaas

    Wat heb je nodig:
    - Mooi plat appartement

    Hoe:
    Je zoekt het best een hoog, plat appartementdak waarop je zal spelen. Als je een gevonden hebt, klim erop. Je telt af, 1 , 2 , 3 start. Dan moet je elkaar zo snel mogelijk van het dak shoppen en wie het snelst is, wint. Telkens springt diegene die ervan gevallen is er terug op en van zodra je erop staat, mag je elkaar terug shoppen. Dit kan je spelen tot je het beu bent, maar je moet wél je wins optellen. Want om de Final Winner te zijn moet je eerst je wins optellen, en als je bvb 7 wins hebt en de ander 4, mag diegene die verloren heeft je 7x slaan / shoppen. En als je dit overleeft ben jij de winnaar, maar als je dit niet overleeft is de andere gewonnen!


    Autovoetbal

    Wat heb je nodig:
    - een open plek
    - auto's

    Hoe:
    Je zoekt eerst en vooral een paar auto's die niet beschadigt zijn, en dan breng je die naar een open plek, of een straat waar niet veel auto's rijden + waar je niet gestoord kan worden. Je neemt 1 auto en diegene die hem neemt mag beginnen met hem naar de ander te schoppen. Telkens shop je de auto over en weer naar elkaar tot hij in brand staat. Wie de Final kick moet geven, en de auto ontploft heeft verloren. En zo ga je door en door.


    Autogolf

    Wat heb je nodig:
    - Industrie terrein in The Volks
    - Grote gaten
    - Auto's

    Hoe:
    Je begint dus in The Agency en je neemt afslag 2. Vanaf je uit de keep-tunnel komt zie je het industrie terrein al naast je. In deze zone vind je grote gaten in de grond, maar je zal eerst moeten de hekkens eruit bombarderen. terwijl de ene de hekkens eruit haalt, kan de ander terwijl om een paar auto's gaan. Zodra je alletwee klaarbent, mag je beginnen mikken met de auto's in de gaten. Telkens je scoort, tel je je punten op + je gaat een stap verder gaan staan. Hoe verder je staat, hoe moeilijker het word. Je speelt dit tot je auto ontploft en dan opnieuw en opnieuw.


    Vliegen

    Wat heb je nodig:
    - Agency Supercar + 4 sterren: Driving
    - 1 gewone auto
    - Mijnen

    Hoe:
    Je start elk aan een einde van de baan, zorg dat er zeker een heel recht stuk tussen zit om genoeg snelheid te halen. Diegene die in de Supercar zal rijden, zal eerst en vooral mijnen op de auto van de andere moeten plakken. Dan ga je elk naarh et eind van een baan ( met recht stuk ), zet je je auto klaar met je eigen aan het stuur natuurlijk. Je telt tot 3 en begint gas te geven. Je moet recht op elkeer afkomen, want zoals je weet katapulteerd de Supercar auto's de lucht in. Dus de ander vliegt, de persoon in de Supercar springt uit auto, en zodra de ander op een hoogte punt is, hou je de knop in om je mijnen te laten ontploffen ( dezelfde knop met wat je ze gooit ). En zo doe draai je de rollen eens om.


    Lijkenbasket

    Wat heb je nodig:
    - Basketbalveld: Los Muertos
    - Lijken

    Hoe:
    Je start met een paar mensen dood te schieten of stampen. Daarna neem je ze mee naar het basketbalveld. Daar moet je gwn wat fun maken door ze "door" de ringel te krijgen, of laten vast te hangen met hun been, arm of hoofd.


    Reflexgooien

    Wat heb je nodig:
    - Materiaal; palen, auto's, vuilbakken, lijken, containers, potten,lampen, flesjes, vaten.

    Hoe:
    Je staat tegenover elkaar, de een met iets in de hand, de ander zonder. De een die dingen gooit, mag alles gebruiken wat hij tegenkomt op straat, huizen of bruggen. Je zit beiden gehurkt, tegenover mekaar, de 1 moet proberen te ontwijken van de ander die dingen gooit naar hem. Telkens als je hem kan raken, is het een punt voor jou. Je wisselt elke kaar af, zodra je hem geraakt hebt.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ligt het aan mij of lijkt Crackdown ook veel op Mercenaries?
     
  6. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, morgen eens uitproberen \o/
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    ik speel wel eens speed. Dan moet je een bus volhangen met satchel charges je co-op maatje gaat rijden en als je ziet dat ie boven de 50 komt hou je je vinger bij de trigger. Als ie daarna stopt boom
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Heb er nog een voor je.

    Cops & Robbers.

    Alleerst zoek je een rechte weg (snelweg is al goed)
    Een van de twee pakt een auto en de ander een automatisch geweer. (mp5 of iets dergelijks)
    Degene met de auto rijdt van de andere speler af genoeg om flink op toeren te komen. De ander gaat midden op de weg staan met zijn geweer in de aanslag. Je telt af en de speler met de auto rijdt met volle vaart naar de andere speler toe. De speler met het geweer mag niet lopen/springen of wat dan ook. Als de speler de auto aanziet komen rijden begin je met het vuren op de auto en dan het liefst op de banden. Als je de speler met de auto weet uit te schakelen voordat deze jouw bereikt en jou meeschept heb je gewonnen en draai je de rollen om. Heel erg adrenaline verwekkend terwijl je zo'n auto op je af ziet stormen.
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    dit is trouwens het origneelst met de animatie nadat je banden lek schiet op hoge snelheid.. dat doortolle en over de kop slaan ziet er gewoon gruwelijk uit..
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    dat is juist wat het spel leuk maakt dat die auto net voor je over de kop schiet en in het water verdwijnt. ziet er erg vet uit, ik zal eens filmpjes maken van leuke momenten.
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    aah ok thanks!!
    Helaas is mn strenght nog te laag |:-
     
  12. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan er uitleggen hoe je precies die achievements kan halen met je auto, dat tollen en flips maken enz lukt me niet echt, ook niet in die racehal bij zo'n baas in los muertos
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Improviseren. Maak gebruik van de omgeving, bergen/heuvels/afgrond. verder ben ik ook nog niets tegen gekomen.
     
  14. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ga naar de strandhuisjes op Los Muertos. Als je daar met je 2 linker of 2 rechter wielen over de 'oprit' rijdt maakt de auto vanzelf een draai naar links of rechts. (Ik heb het met de SUV gedaan, level 4)
     
  15. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Je kunt trouwens ook voor jezelf een leuk circuit uitzetten met verschillende objecten zoals Explosive barrels, palen, auto's, kisten enz. maak op een plein een leuke baan met deze spullen, daarna kun je rondes racen tegen je kameraad.

    Of leuker.

    Destruction Derby.

    Benodigheden.
    - Afgesloten plein het liefst met zand.
    - twee dezelfde auto's
    - twee dezelfde Driving skill levels.

    regels:
    Ga allebei met de achterkanten van de auto's tegen elkaar staan en tel af.
    Ram elkaar nu de vergetelijkheid in en probeer je tegenstanders auto zo ver in elkaar te beuken dat hij niet meer verder kan rijden. Het liefst neem je een niet al te groot plein zodat je niet ver kan rijden. Diegeen waarvan zijn auto het eerst begeeft verliest automatisch.
    Voor de verandering gooi je wat troep op het plein, autowrakken/frisdrank automaten/dumpsters enz
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik had gister een paar keer dat opeens de verbinding werd verbroken en de co-op werd beeindigt, chat deed het nog wel gewoon. Was aardig irritant. Ik probeer nu ff mijn racing skills naar de 4 te halen (de enige die ik nog naar 4 moet, heb inmiddels agility al op max :)) Ik doe dat racing door op het strand allerlei truucjes te doen, is er naast races een betere manier dan dat?

    Moet nog maar 25 agility orbs \o/
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Maar op een gegeven moment is het gewoon onmogelijk om nog iets verzinnen.
     
  19. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ey cookie x zullen we met zun 2en orbs zoeken ? ik zit rond de 430 orbs
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja is goe, ik kom wel ff on, mis vooral de orbs in het shai gedeelte nog.

    Weet iemand of er toevallig nog agility orbs zijn die niet erg opzichtig liggen en die ik dus miss over het hoofd heb gezien? Aangezien de meesten duidelijk zichtbaar zijn.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina