Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    1600000 om precies tezijn :eek:
    Ik denk zelf dat 2% van de gebruikers er last van heeft, dat zijn dan nog z'n 220000 gebruikers.
    Maar waarom wil M$ er dan niet op reageren?
    Ze weten dat het een probleem is, waarom doe ze er dan niks aan?
     
  2. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft wil hier niet op reageren omdat dit ze vele miljoenen gaat kosten, dit probleem is wereldwijd. Als ze hier in NL je tegemoet komen dan staat morgen België op de stoep enz...

    Geen idee :confused:
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en gears heb ik ook al avnaf de launch kapot gespeeld en ook nog nie egt wat te vinden
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    We moeten met ze alle vragen dat onze Xbox 360's moet ingewisseld worden met die Xbox 360's met een BenQ drive.:+
     
  5. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was blij dat ik op mijn broertjes pisbox kon spelen, krijg ik nu steeds haperend beeld. Geen krassen verder\o/

    Ding is anderhalf maand oud. gaat goed. das de 2e in huis die het begeven heeft:lol:
     
  6. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je eigenlijk zien wat voor drive je hebt ?
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    2 Pagina's terug,

    [​IMG]

    :)
     
  8. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal een beetje dat ik niet heb gekeken welke dvd-drive ik had voordat ik de xbox heb opgestuurd. |:- 8)
     
  9. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2006-02-27
    Error code : 0102
    Signaal RoF : 3 Rode Leds
    Probleem omschrijving : Geen beeldsignaal.

    Dit is al de 4e Xbox360 die ik in mijn bezit heb die kapot gaat.
    Gelukkig heb ik op deze de garantie laten zitten.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Probeer eerst eens je beeldschermkabeltjes schoon te maken?
     
  11. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een Hitachi en nog geen krassen.
    Het geluid is redelijk luidruchtig.
    me xbox komt uit de periode dat je gears of war der bij kon nemen.
    is deze een beetje goed of niet?
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Of er gewoon goed in te doen...
     
  13. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je nu een xbox 360 aanschaft kun je er vanuit gaan dat je de BenQ-drive krijgt...en dus de goeie????
     
  14. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is van eind 2006, oktober volgens mij, en die heb ik gekocht in december 2006, en daar zit de Hitachi drive in. Volgens mij hangt het er van af of de winkel waar je hem koopt al nieuwe binnen heeft of nog de oude heeft staan.

    Trouwens, ik heb even gezocht op internet en met de Hitachi drive zijn bijna geen gevallen bekend van Hitachi drives die krassen maken, tenminste niet zoveel als de Samsung
     
  15. kneyber

    kneyber MORE DOTS!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel Fardo. Maar mijn pc staat ook dicht bij een subwoofer en die maakt geen krassen. Mijn Wii staat praktisch tegen mijn subwoofer en maakt ook geen krassen. Er kan best een oorzaak zijn voor de krassen (zoals een subwoofer) maar dat betekent nog niet dat ik geen recht heb op een deugdelijk apparaat.
     
  16. mooiman

    mooiman Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Samsung en 2 van de 2 cd's zijn als stuk. Gekocht in december 2006.
    Mijn hekel aan microsoft begint wel grote proporties aan te nemen.
    Ik vind het een goede zaak van kassa, maar krijg ik mijn cd's vergoed. Ik zit nu thuis met 2 kapotte spellen en een xbox die ik niet meer durf te gebruiken, omdat hij binnen 2 weken 60e kapot maakt.
    Verwachten jullie dat er iets gaat gebeuren. Ik zal het forum goed in de gaten houden.
    Dan heb ik ook nog een jurist gesproken die zich er in heeft verdiept. Ik laat hem een getekende brief schrijven en hij zegt dat microsoft dan wel verplicht is om zijn gelijk aan mij te geven.
     
  17. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat wanneer je een aangetekende brief stuurt naar MS waarin je gewoon je rechten vermeld, dat ze dan inderdaad wel verplicht zijn jou gelijk te geven. MS weet zelf ook heel goed dat ze een fout gemaakt hebben met die DVD drives.

    Ik verwacht zeker wel dat er iets aan gedaan gaat worden, zeker nu het probleem steeds meer aandacht krijgt en er elke keer wordt bewezen dat de DVD drives krassen maakt op je disks.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  18. Cizzler

    Cizzler Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze 360 met een hitachi drive heeft ook een geweldig mooie cirkelvormige kras gemaakt bij GoW...

    Opeens begon de drive een hels kabaal te maken en je hoorde gewoon dat de dvd er nooit ongeschonden uit zou komen. Ik was allang blij dat ie niet in duizend stukken lag toen het gebeurde. DVD was uiteraard verneukt, heb hem uiteindelijk met wat polijstmiddel weer kunnen repareren...Leek me de beste oplossing op dat moment...Had zo'n vermoeden dat ze me toch niet zouden geloven bij microsoft...

    De 360 staat horizontaal op een bureau, stabiel, goed geventileerd alles wat je maar kan bedenken...We gaan echt heel voorzichtig met onze spullen om, hij is ook niet bewogen op het moment van spelen en grote boxen hebben we al helemaal niet. Ik was ook stomverbaasd toen het gebeurde...

    Het is dus maar 1x voorgekomen, maar dat is gewoon al 1x te veel vind ik.
    Verder heeft ie geen problemen meer gegeven, behalve dat ie extreem luidruchtig is...
     
  19. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen smoesjes gezegd aan de telefoon hor!!!

    maar ik kwam vandaag uit school en mijn meoder zij dat ze voor de xbxo waren geweest. maar mijn moeder gaf hem niet weg omdat die man geen andere bij zich had!!:mad: hij zei dat het dan verkeerd op zijn blaadje staat ofso|:- hij zei dat hij rond woensdag weer langs zo komen en dat ik hem dan moet inpakken(mijn oude):thumbs: dus ik kan over 2 dagen weer playen
     
  20. kneyber

    kneyber MORE DOTS!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb een aangetekende brief verstuurd waarin ik op mijn rechten wijs. Maar ze geven geen millimeter toe.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina