Blauwe bar veranderen in Windows XP?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daz, 26 feb 2007.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hey gasten,

Ik heb een vraag: Hoe kan ik die blauwe balk onder en boven veranderen? Ik wil graag een stijlvolle bar dan hebben. Iets dat niet zo groot en lomp is. Iemand die weet of dat mogelijk is?

Ik heb het dan over deze balk:

Alvast bedankt,

Alex

2. Daddy Snow NL

Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

Leuk Bevonden:
    0
    Rechtermuis klik op je bureaublad, dan eigenschappen selecteren en vervolgens vormgeving. Daar heb je standaard keus uit zilver, groen en blauw.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat wist ik al, maar is er nog een manier om die balk bijvoorbeeld kleiner te maken, stijlvoller enzo. Zonder dat je Vista hoeft te kopen ofzo. :emo:

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5

Style XP, daardoor heb ik een hele apple look op mijn windows lopen

http://www.tgtsoft.com/download.php

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  6. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het echt goed wiilt doen dan zoek je windowblinds van stardock. Ik heb hem hier iig en je kan heel veel dingen ermee veranderen. Nu heb ik ook een apple-look inclusief een dock (zon ding met snelkoppelingen aan de onderkant van je bureaublad).

Stuur maar ff een pm als je um wilt

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Knal er dan gelijk TweakXP tegenaan.
    Ben je o.a. van die snelkoppeling pijltjes af.

8. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    Programma's zoals WindowBlinds en StyleXP vreten alleen maar kostbaar geheugen om programma's uit te voeren.

Waarom denk je dat Vista Premium van je verwacht dat je minimaal 1 gig ram nodig hebt, en t liefste nog 2 gig.. juist omdat al die mooie dingetjes ook aardig wat geheugen opvreten.

Maar het ziet r leuk uit, maar ik laat het lekker standaard! :+

EDIT: daarentegen, GraveHearts tip is een goeie.. ziet r wat cleaner uit!​

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  9. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Vista Inspirat van Bricopacks dat neemt zowat helemaal niks in beslag van je virtuele geheugen en je niet van die trial onzin van stylexp die ook nog veel meer ruimte inbeslag neemt.
    Kijk hier voor vista inspirat en nog wat andere http://www.crystalxp.net/bricopack/fr.htm

10. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    En dit heb ik gister geprobeert en het is nog grotere troep als eerdergenoemden WindowBlinds en StyleXP.. het is zogezegt deinstallable, maar laat wel alle zooi achter van de installatie? :emo:

Ik had er spijt van zodra ik het geinstaleerd had.. damn, kan ik weer me recovery-cd erin doen omdat ie steeds zelf de style aanpast zonder wat te vragen..

niet proberen deze troep, voor de vista-look gewoon Windows Vista draaien.

11. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    :) Ze beweren dat Vista pas perfect draait onder 4 Gif RAM.... Iets wat ik niet heb. Had te maken met de vele anti-virussen, firewall...

12. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij mij werkt het perfect dus hoef je het ook niet te verwijderen maar die style xp is echt het ergste van van all die theme programmas verneukt echt je pc.

Deel Deze Pagina