Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Millionairs challenge. Gewoon inhalen over de vluchtstrook. Kan je soms hele stukken met 300 km/h rijden. je hoeft hem dan alleen recht te houden....

verder zitten er op de route langs de oostkust een aantal nare scherpe bochten. hier goed je kaart in de gaten houden en tijdig remmen.

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Coupe koopt, kan je kiezen tussen de 3 Valve Coupe, Supercharged Coupe en Extreme. Met de Convertible kan je kiezen tussen 3 Valve Convertible, Supercharged Convertible en Supercharged Speedster. En in deze klasse's zitten ze:

Standaard Mustang Coupe: E-Klasse
    3-Valve S281 Coupe: E-Klasse
    Supercharged S281 Coupe: D-Klasse
    Extreme S281 Coupe: C-Klasse

Standaard Mustang Convertible: E-Klasse
    3-Valve S281 Convertible: E-Klasse
    Supercharged S281 Convertible: D-Klasse
    Supercharded S281 Speedster: D-Klasse

Heb zelf de Extreme S281 Coupe, vind het echt een meesterlijke auto!!:thumbs: Klinkt super, is megasnel, stuurt geweldig, remt heerlijk, magistraal uiterlijk, wát een auto zeg!:)

Natuurlijk kan je ook je Mustang gewoon alleen onderhuids tunen, dan moet je in de Tunershop bij 'Manufacturer' kiezen voor Ford.:)

Nu is mijn Favo C-Klasser natuurlijk de Saleen S281 Extreme Coupe!:)

Van dat geduld en concentratie bij de Millionairs Challenge heb je gelijk, maar hij mag toch alleen maar met een A-Klass auto?:confused:

/edit: Hij mag ook mag ook met een A-Klass motor, want bijv. de 180 MPH Downtown moet met een B-Klasser, maar vroeger, toen had ik een Ducati Supersport 1000 DS, en daar mócht ik de 180 MPH ook mee doen, maar hij haalt die snelheid niet...:{

Yep, dat zijn Downloadauto's. De RGT zit in Carpack 1, de Rt12 in Carpack 2 en later komt de Rturbo in Carpack 3:). Als je ze gedownload hebt, kan je ze kopen in de German Indepedants showroom, waar ook de Wiesmann MF3 te koop is. Die showroom zit in Kahulu'u, boven de Pagani/Edonis showroom.:)

P.S.: Heb nu mijn huis in Milliani verruild voor de Kaahumanu Paradise (4 car garage) in Pearl City. Alle auto's zijn nu:

Alfa GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur)
    RUF Rt12 (Zilvergrijs, standaard Rt12 wielen, zwart/beige/groen interieur)
    Saleen S281 Extreme Coupe (Red Fire, 20 inch S281 zevenspaaks verchroomde wielen, rood/zwart interieur)
    Koenigsegg CCR (Orange, standaard magnesium CCR wielen, oranje/blauw interieur)

Allemaal zeer goede wagens.:thumbs::) :)

Vraagje: Krijg je ook een Achievement of Reward of bonus whatever als je de game 100% uitgespeeld hebt?:b: Is er überhaupt wel iemand op dit forum die die game 100% uitgespeeld heeft?:confused:

Thanks for the answers :)

/edit: Ooooops sorry voor onnodige dubbelpost:eek:. Thanks voor wijziging, Arjan.:)

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb de Mustang Coupe en Convertible ook bij Saleen getuned, die Saleen S281 Extreme Coupe is inderdaad een beste wagen hoor!

En Milionairs challenge kan inderdaad gewoon met MA motor, maar daar kwam je al achter. :9

Nee je krijgt geen reward of achievement als je hem op 100% hebt uitgespeeld, wel krijg je als je alle wegen op 100% hebt ontdekt een huis met garage capaciteit van 10 wagens. Als je overigens het spel op 100% hebt uitgespeeld, word je een "Ace", dat is net zoiets als bijvoorbeeld Champion, maar het voegt niet echt iets toe, dus je krijgt geen extra races of whatever.

Dit zijn alle unlockables:

Unlockables
    There are various unlockable things in this game, ranging from race tracks to cars to dealerships and tune-up shops.
    Unlockable How to Unlock
    Ford Shelby GR-1 Concept Complete all Speed challenges with Golds.
    Ford Shelby Cobra Concept Complete all Top Model driving missions.
    Ford Mustang GT-R Concept Complee all Vehicle Transpot driving missions.
    Alfa Romeo 8c Competizione Win the Tour of the Island race.
    Chrysler ME Four-Twelve Complete all Race challenges with Golds.
    Chrysler Firepower Concept car Complete all Courier driving missions.
    Volkswagen W12 Roadster Complete all Hitch-Hiker driving missions.
    Volkswagen W12 Coupe Complete all Time challenges with Golds.
    Oahu Raceway Achieve Champion rank.
    Ford Island Achieve Expert rank.
    Bike dealerships Discover all car dealerships.
    Tuner shops Achieve Amateur rank.
    All Challenges ope Achieve Champion rank.
    Walmaealamae Haven of Peace Discover all roads on the island and you will be given this house.
    Custom paint shop Get Gold on Around the Crater Race

:thumbs:

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij had ik ergens gelezen dat er een Suzuki CBR nog wat in kwam binnekort maar ik kan niet meer vinden waar ik dat had gelezen. Persoonlijk lijkt het me echt super vet als de Yamaha R1 erin komt dat is echt me lievelings motor

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  5. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Bedoel je niet de Honda CBR? :p Of anders Suzuki GSX-R? :p Al is het maar dat die 3 motors erin komen, CBR, GSX-R en de R1. Dan is het echt een moordspel:9

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Whahaa lol ik denk dat ik de Suzuki bedoel maar ik weet het ook niet meer zeker en ik kan niet meer terugvinden waar ik het had gelezen maar er komt iig binnekort een motot bij O-)

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me wel vet als er nieuwe en gave motors bijkomen, want nu zijn het er nog maar weinig!

8. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
  9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Heb ze even bekeken, en het zijn erg sweete bikes hoor! Damn wat zien die er goed uit, het lijkt me ook fantastisch als die motors er bij komen, of als er al zowiezo nieuwe motors bij komen!

Ik heb gisteren nog ff rondgecruist maar ik ben nog steeds op 96% van alle wegen discovered. Maar wel heb ik nu 3811 miles discovered.

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    iemand een idee wanneer de carpack met de Ferrari F40 uitkomt :D

11. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks. Het is gewoon een gebouw als de rest alleen ziet het eruit als de ferrari/maserati dealer. Ik had laatst die McLaren F1 GT gedownload en die kwam ook in een nieuwe dealer. Ik denk dat ze daar voor bedoeld zijn.

Ben idd ook wel erg benieuwd wanneer de nieuwe carpack uitkomt!

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Oh dat zou dan best wel eens kunnen ja.

Maar kwam die Mclaren F1 GT, niet gewoon te staan bij die Mclaren dealer zelf??

Het lijkt me ook erg leuk als er binnenkort nieuwe car/bike packs uitkomen, want ik heb waarschijnlijk vandaag of morgen nog xboxlive geinstalleerd!

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Pff, zou eerst eind februari worden, maar schijnt nu weer volgende maand uit te komen. Erg onduidelijk allemaal.

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ah dat is dan toch wel wat jammer. Er steken overal speculaties de kop uit, maar toch bedankt voor het melden!

15. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    McLaren kwam helemaal links onderin het eiland in een aparte dealer voor die auto alleen.

16. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon heb gewoon rechtsboven bij de McLaren dealer kopen :eek:. Heb sowieso geen apparte dealer zitten links :confused:.

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me ook raar ja, want hij kan gewoon bij de Mclaren dealer omdat daar toch al mclarens zich bevinden.

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Er verschijnt rechts onderin van de map een nieuwe Mclaren dealer als je de Carpack download waar de GT in zit

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Oke bedankt voor de info! :)

YAY!!! Ik heb net weer eens rondgecruist op onontdekte wegen, en ik ben nu op 99% van het ontdekken van alle wegen, en ik weet waar veel van de wegen liggen die ik nog niet heb ontdekt. Dus dat zal wel goedkomen!

Ook heb ik nu 3853 miles gecovered, voor deze achievement:

EAGLE-EYED DRIVER 40G
    Cover 5,000 miles (8,000 km).

Daarbij moet je dus toch gewoon een totaal van 5000 miles hebben gereden he? :thumbs:

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nu 990 achievementpunten voor dit spel. Moet alleen de carclubs overwinningen halen. Aangezien ik nog nooit tegen een andere club heb gereden. Zijn er nog meer die deze achievement moeten? Zodat we het samen kunnen doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina