[PS4] Welke launchtitel(s) ga je halen voor de PS3?

Discussie in 'Games' gestart door freakyoliver, 26 feb 2007.

?

Welke launchtitel(s) ga jij kopen voor de PS3?

1. Blazing Angels Squadrons of WWll

3,7%
  2. Call of Duty 3

3,7%
  3. Def Jam: Icon

0 stem(men)
    0,0%
  4. Enchanted Arms

0 stem(men)
    0,0%
  5. Fight Night Round 3

0 stem(men)
    0,0%
  6. Formula One Championship Edition

25,9%
  7. Full Auto 2: Battle Lines

0 stem(men)
    0,0%
  8. Genji: Days of the Blade

3,7%
  9. Gundam: Target in Sight

0 stem(men)
    0,0%
  10. Marvel: Ultimate Alliance

0 stem(men)
    0,0%
  11. MotorStorm

63,0%
  12. NBA 2K7

0 stem(men)
    0,0%
  13. NBA Street 4 Homecourt

0 stem(men)
    0,0%
  14. Need for Speed Carbon

3,7%
  15. NHL 2K7

3,7%
  16. Resistance: Fall of Man

51,9%
  17. Ridge Racer 7

7,4%
  18. Sonic the Hedgehog

0 stem(men)
    0,0%
  19. The Elder Scrolls lV: Oblivion

0 stem(men)
    0,0%
  20. The Godfather: The Don’s Edition

0 stem(men)
    0,0%
  21. Tiger Woods PGA Tour 2007

0 stem(men)
    0,0%
  22. Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent

7,4%
  23. Tony Hawk’s Project 8

0 stem(men)
    0,0%
  24. Untold Legends: Dark Kingdom

0 stem(men)
    0,0%
  25. Virtua Fighter 5

22,2%
  26. Virtua Tennis 3

3,7%
  27. World Snooker Championship 2007

0 stem(men)
    0,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    Het is alweer bijna maart, wat betekent dat de PS3 gelanceerd wordt in Europa. Het uitstel had ook zijn voordeel, wij Europeanen hebben namelijk veel meer launchtitels tot onze beschikking. Laat ons weten welke titel jij denkt te gaan halen, en waarom!

Maart (grootste gedeelte van de onderstaande games komen uit op de launchdag van de PS:cool::

- Blazing Angels: Squadrons of WWII
    - Call of Duty 3
    - F.E.A.R
    - Fight Night Round 3
    - Formula One: Championship Edition
    - Full Auto 2: Battlelines
    - Genji 2: Days of the Blade
    - Madden NFL 2007
    - Marvel: Ultimate Alliance
    - MotorStorm
    - NBA 07
    - NBA 2K7
    - NBA Street Homecourt
    - Need for Speed: Carbon
    - NHL 2K7
    - Resistance: Fall of Man
    - Ridge Racer 7
    - The Godfather: The Don’s Edition
    - Tiger Woods PGA Tour 07
    - Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
    - Tony Hawk's Project 8
    - Untold Legends: Dark Kingdom
    - Virtua Fighter 5
    - Virtua Tennis 3

laat ik dan maar beginnen:
    ik ga bij launch day 5 games kopen:

ten eerste resistance:
    de shooter die het online gebeuren van de ps3 moet tonen. met 40 man spelen moet gewoon de max en als er dan ook nog eens clan support is kan deze game online gewoon niet slecht zijn. voor de sp denk ik aan een speelduur rond de 15 uur wat niet mis is he

Europa is gevallen!
    Resistance: Fall of Man tekent een duister High Defition-beeld van een Europa in de jaren vijftig van de afgelopen eeuw. De Chimera zijn het continent binnengevallen met behulp van hun bizarre wapens plus voertuigen om zich vervolgens in het ontvolkte werelddeel te vestigen in buitenaardse gebouwen. Natuurlijk pikt de mensheid dit niet. Het Amerikaanse en Britse leger bundelen hun krachten en doen er alles aan het buitenaardse uit te roeien.

Het verzet is zwaar bewapend
    Jij kruipt in de rol van de goedgetrainde Amerikaanse soldaat Nathan Hale, de onwetende spil in de mogelijke bevrijding van het menselijke ras. Aan je arsenaal ligt het in ieder geval niet. Je begint met conventionele, aardse wapens en breidt, naarmate je ervaring opdoet in het opblazen van buitenaardse monsters, je arsenaal uit met fantastische moordtuig. En wanneer je er rekening mee houdt dat de ontwikkelaars van Resistance ook verantwoordelijk zijn voor de komische Ratchet & Clank games, weet je dat de alien guns fantastisch zijn.

Online multiplay met veertig man
    De krachtige wapens komen goed van pas. De AI in de Chimera lijkt namelijk niet van deze wereld. De rekenkracht van de PS3 en de enorme opslagcapaciteit van een Blu-Ray schijfje laten je versteld staan van hun tactieken. De kunstmatige intelligentie is bijna menselijk te noemen en net zo wisselvallig als levende tegenstanders. Deze zijn overigens online in grote aantallen te vinden. In de multiplayer mode is per battle plek voor maximaal veertig gamers.

ten tweede motorstorm:
    deze game ga ik kopen zuiver voor de mp, ik denk dat deze game samen met gthd tonen wat de ps3 al wat in staat is. lekkere gfx, snelle gameplay en over the top gameplay en je hebt een game zoals destruction derby...
    Elk voordeel heeft zijn nadeel
    In Motorstorm is elke klasse elkaars grootste concurrent. Het woeste woestijn van Arizona heeft namelijk elke type vervoersmiddel wel wat te bieden. Motorrijders hebben bijvoorbeeld het voordeel over plotselinge rotspartijen te kunnen springen, terwijl logge vierwielers moeten omrijden en onnodig tijd verliezen. Trucks en buggies hebben vrijwel geen moeite met modderpoelen, tweewielers juist wel.

Continu wisselende omstandigheden
    Kies dus het voertuig dat bij je past, een onverwoestbare mudplugger of een wendbare buggy, en laat je gaan in een brute race in de woestijn. In totaal zijn er maar liefst 65 offline races, waarvan de tracks gedurende de race continu aan de omstandigheden veranderen. Geen ronde zal hetzelfde zijn. De eindoverwinning hangt dus af van jouw stuurmanskunst!

ten derde f1:
    Race tegen de beste!
    In schitterende HD graphics en full surround sound schieten per race maximaal 22 herkenbare bolides over het grijze asfalt. F1 Championship Edition beschikt over alle officiële regels, coureurs, auto's en teams van het seizoen 2006, waaronder Scuderia Torro Rosso, het Super Aguri F1 Team en Midland F1 Racing (nu: Spyker F1 Team). Ook Michael Schumacher, de beste coureur ooit, is van de partij. Verwacht het onverwachte Realisme regeert in F1 Championship Edition, zowel in als rondom de bolide. In deze simulator zul je meer dan ooit rekening moeten houden met de overige rijders op de baan. Je weet nooit van tevoren wat er in een race zal gebeuren. Niets in F1 Championship Edition is namelijk gescript. Jouw concurrenten mogen dan wel de officiële coureurs van het seizoen 2006 zijn, Formule 1 blijft een sport voor mensen en machine. Een menselijke vergissing of mechanische fout leidt al snel tot een ongeluk waarvoor je vliegensvlug moet uitwijken.
    en dan kunnen we nog eens met 11 man online spelen.
    het leuke is dat je zelfs niet wachten om direct online te kunnen gamen. je kunt direct online de plaats van een ai innemen.

ten vierde rr7:
    Een auto is niet gebouwd om mee te toeren, maar om toeren te maken. In Ridge Racer 7 scheur je in één van de veertig beschikbare racemonsters door bijna levensechte HD-landschappen. De bolides lijken dankzij de meesturende Sixaxis bijna te glijden over de met bochten bezaaide parkoersen. Vergis je echter niet. Je rijdt vaak met snelheden van tweehonderd kilometer per uur en hoger. Houd je aandacht dus erbij!

Ridge Racer 7 bevat 22 verschillende tracks, die je ook nog eens achterstevoren kunt afleggen. Daardoor wordt het aantal offline parkoersen in één maal verdubbeld. In de Career Mode race je naar de top in ruim 160 wedstrijden terwijl je jouw bolide ombouwt tot een echt scheurmonster. Heb je eenmaal je ideale afstelling gevonden? Beproef dan je geluk in één van de diverse online modi. Daar is per race plek voor maximaal veertien coureurs.

ten vijde: virtua vighter 5
    Twee groentjes: El Blaze & Eileen
    De oude rotten worden in dit vijfde deel vergezeld door twee groentjes: de Mexicaanse Lucha Libre kampioen El Blaze en Eileen, een verleidelijke expert in Monkey Kung-Fu. Alle vechters hebben vier verschillende vrij te spelen outfits tot hun beschikking en een brede keuze aan additionele items welke op het lichaam geplaatst kunnen worden voor de nodige extra stootkracht. De outfits en accessoires zijn te koop met gewonnen prijzengeld.

Vechten vanuit de flanken
    Een toevoeging aan de vechtbesturing geeft dit deel van de Virtua Fighting franchise letterlijk een compleet nieuwe dimensie: de Offensive Move. Met deze manoeuvre benadert een vechter zijn tegenstander via de flank van dichtbij voor wellicht de genadeslag. De Offensive Move voegt gegarandeerd een extra strategisch element toe aan de virtuele strijd.

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  2. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem besteld met Resistance maar haal Motorstorm er waarschijnlijk ook bij. Virtua Tennis misschien, maar waarschijnlijk haal ik die op 360 voor de multiplayer

3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor Motorstorm en Resistance.. dit zijn ook de enige launchgames die mij echt hebben weten te grijpen.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mijn broer en ik zijn er nog niet helemaal overuit maar als wij het door gaan zetten wordt het toch voor mij iig Formula One, krijg nu al gewoon zin om onze 2 PSP's naast de tv te gooien en kijken hoe dat er uit ziet.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga voor de volgende games:

-Resistance: is een FPS die helemaal in mijn straatje ligt. Vind het WOII meets aliens sfeertje echt heel tof. Het ziet er grafisch goed uit, het speelt lekker, de sfeer is top en de actie is heel tof. Leuke bijkomstigheid is dat je met 40 man online kan spelen. Lijkt me echt een heel gaaf spel.

-MotorStorm: samen met Resistance een van de paradepaardjes van de PS3. Het keihard raggen met verschillende voertuigen in de modder lijkt me heel erg tof. Grafisch is de game heel erg mooi en het speelt lekker. Het racen op modder is zo compleet anders dan op asfalt, wat de game heel uitdagend maakt. Je moet het echt meesteren en dat is tof. Ook dit lijkt me een heel tof spel.

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    zeg msh moeten we een poll starten, maar kan iemand zeggen hoe we dat doen....

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Moderators en Administrators van dit fora hebben daar alleen de bevoegdheid toe.

*PMtje naar Kameo sturen helpt wel :)

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Poll is toegevoegd. :)

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt arjan en kameo

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ga precies dezelfde 2, wanneer ik m'n Ps3 haal. :)

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

F.E.A.R. uit de enquête gehaald.

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb niet veel keus, ik krijg Motorstorm en Resistance er namenlijk gratis bij. Maar dit zouden anders ook de games zijn die ik bij launch gehaald zou hebben. 2 games met een goede multiplayer :)

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    1) Resistance
    2) Motorstorm
    :cool: Virtua Fighter 5

dat moet mij een tijdje zoet houden denk ik:lol:

14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn broer en ik gaan voor motorstorm met launch :).

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    nice dan zie ik u wel eens he online...
    mijne nick wordt freakyolivier

17. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor:

Resistance: Fall of Man, FPS games zijn wel mijn ding en de setting spreekt mij erg aan. Ben benieuwd of multiplayer mij net zo lang kan boeien als die van halo 2, gears of war of socom II.

Formula One Championship Edition: Next gen F1 kan ik niet missen

Twijfel nog over Motorstorm

18. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Resistance en Motorstorm.

En aangezien mn PS2 vrijwel kapot is, ook FFXII, Kingdom Hearts2, Okami.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Gaan deze games BC worden?

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het, en zo niet sluit ik mn brakke PS2 wel weer aan..

Deel Deze Pagina