Ja ach, veel mensen vinden het makkelijker om 1x te klikken voor een trailertje dan dat ze het helemaal moeten gaan downloaden
Ik niet, laat mij maar lekker HD trailers van vette games op mijn HDD zetten....altijd vet om te kijken als je op een game zit te wachten
Vandaag om 7 uur komt de demo als het goed is, heb geen zin om bronnen op te zoeken, kijk hier maar ff http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?sls=2&tstart=0&threadID=188366&start=120 En Tweakers forum enzo. Dan vindt je het allemaal. De demo is 1.17GB. Hij is al pre-loaded in FilePlanet, ik heb in ieder geval Eweka besteld, hopen dat het snel komt.
denk het ook, daarom heb ik gister Eweka besteld (ik dacht eigenlijk dat het alleen maar via FilePlanet zou gaan), en als dat een beetje snel wordt geprocessed, heb ik hem lekker met zo'n 1MB per seconde binnen \o/
Beide eigenlijk. Het is wel gewoon de max van je provider, maar het is een soort service van hun waardoor het ook echt erg hoge snelheden zijn.
Ik ben geen pro met Eweka hoor, heb het zelf nog niet eens. En Eweka is geen nieuwe provider hoor, het is een soort server voor Usenet. Die 650KB haal je denk ik op Usenet wel, maar dat weet ik niet zeker.
Dat haal ik normaal ook En die retentie van 40 dagen heb ik hier ook zo wat, dan haal ik het niet compleet binnen, maar kan het nog wel repareren! Dus ik pas, toch bedankt
Ik doe het via tweaknews (server) en ik heb daar een abbonement van €70,- in het jaar en ik haal ongeveer een snelheid van 11 a 12 MB per seconden en dat is geen geld voor die snelheid want ik heb dit er zo uit
tadaa!! de demo is er ! je kan ook bij gamershell proberen ofzo,, maar daar zijn die servers al hellemaal vol..