GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oww.. ik weet meer dan jij denkt te weten!
    ikwil je best met rust laten, ma aub. omdat je toernooitje speeld op xboxworld, wat gwn is opgezet,.. en dan gelijk op je website noemen, dat je behoort tot de 8 beste clans van NL?

Ik heb nog geen clan, ma dan wil ik wel een try-outje proberen!

Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2007
  2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    @ micro ic3 leer aub de edit knop te gebruiken. Je zet nu 4 posts neer onder elkaar dat is niet de bedoeling. Ikh heb het al is eerder gezegt...
    DUs als je wat post kijk dan rechts onder van je post daar staat een knopje met edit. Druk daarop en je kan je berricht aanpassen en er dus wat bij zetten.

perfectexceeder = gwoon experienz misschien dat je die kent? maar ssst de muren van dit kader hebben oren 8)

3. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat arrogante gedoe tegen ons dan?

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Onze beste vriend darkness heb jij al debateren gehad op school? het lijkt me iig verstandig om dit argument weg te halen :9

5. falco1001

falco1001 samsung tv 100cm:D

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens, belachelijke tijd half 11 door de weeks. wrom niet sweekends?

niet allemaal tegen ic3!!!:{

6. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    thnx falco1001 kijk Nano Lunatic Negativ & en k micro wonen in het Noorden en daar is de vakantie net begonnen dus wij kunnen wel spelen maar LaGacy niet omdat hij in middennederland woont en ons plan was om LaGacy te laten spelen in plaats van Negativ omdat Negativ lag had

@ ownerBB ik ben eigenlijk Nano Ic3 ik het w8woord en zo van Micro gekregen omda ze pc een tijdje gelden stuk ging en hij vond dat ik woordvoerder voor ic3 clan moest spelen :p en het probleem is dat ik niet zo veel weet met dat " editen enzo " greetz

alle verschillen tussen Kill Snitchers-Ic3 cold zijn opgelost ik heb net private chat met Thre kings en Locustgod gedaan dus het moet nu klaar zijn

@perfectexceeder: voeg Nano ic3 toe dan doen we es een try out greetz man

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  7. falco1001

falco1001 samsung tv 100cm:D

Leuk Bevonden:
    0
    wrom wachten ze gewoon niet tot het vrijdag avond is?(duurt tog nog maar 4 dagen)

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Np nano ic3 je weet nu iig hoe het werkt :)

9. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    jo thnx SurfDude
    @ falco wat is je gamertag man??

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

surfdude voro 100e wil ik je wel T-Baggen.. en nee niet met z'n allen tegen Ic3 roflcopter!

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

yo team 17, AK zit momenteel even in een name-change, we switchen allemaal over naar qG I ... dus misschien kun je morgen WEL en NIET veranderde tags tegenkomen, als ze AK47 of qG zijn horen ze bij ons..

12. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Wij gingen uit de game omdat we 2-0 achterstonden hou je bek joh. Echt de fucking host gingen weg want iedereen lag eruit en niet alleen ons team want we zagen lunatic en micro ice paar minuten later weer online komen toen ik micro nog in m'n friendlist had.

Oke wij liegen over de host???????
    Weet jij waarom soms mensen niet kunnen connecten met elkaar dat heeft te maken met router en firewall. Dat is niet soms niet zo andere keer wel ik kon zelf 2 maanden lang niets meer doen met invader NL door hetzelfde probleem dus ga niet zeggen dat het de ene keer wel kan andere keer niet. Eerst lopen jullie ons in onze rug te belazeren en hier te **** blijven jullie het gewoon ontkennen.

Sorry man kon aardig met Micro opschieten maar belazeren in mijn rug om kan ik echt niet tegen dus heb hem meteen uit friendlist gekickt. Ben niet snel pissig en als ik dan zie dat er weer een post word gemaakt dat wij het fout hadden terwijl lunatic zichzelf ook al versproken had. Het is dat bij ons in het team 2 volwassenere jongens dan mij zitten maar anders was ik lekker gaan hosten aangezien ik de slechtste connectie in de wereld heb. Dus je zou three kings eerder kunnen bedanken anders hadden jullie een shitavond gehad in plaats van wij.

Van mij part zou ik liever nog uit het toernooi terugtrekken dan tegen hun spelen en want hier haal ik gewoon geen eer uit maarja kan m'n team niet laten vallen.

13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    [highlight]Gisteravond zou de clanmatch tegen Ic3 Cold gespeeld worden om 22.30.[/highlight]

22.10
    Krijg een message van Nano Ic3 dat ze niet kunnen.

Reden: Lunatic kan pas over 30 min.
    Antwoord: We wachten wel op hem, hebben geen haast.
    Spelen de match dus wel om 23.00

22.45
    Message van Nano Ic3 match kan vandaag niet gespeeld worden want Negativ Ic3 moet vroeg naar bed in verband met vroeg opstaan volgende dag.

2.00
    Kijk in m'n vriendenlijst, raad eens wie nog online is..... Negativ Ic3

zielig...

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  14. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vind ik ok als er iets is waar ik nie tegen kan is et wel dat ze liegen tege je ..

15. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Anders ik wel, maar ik breek alleen me kop nog over de vraag: waarom?

16. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dan zit je naar mijn mening dichter bij een Loss en uit het tournooi dan dat je nog een kans krijgt ..

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat je het even zegt vanwaar de naam change?
    EN hoe zit het met cod3?

Is eventueel ook een mogelijkheid.

18. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook ze belazeren waar je erbij bent dus ik vind dat de kill snitchers gewoon doormogen.

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    IK ben het eens met de lost van ic3 maar ikzelf zou als ik de kill snitchers was niet willen winnen zonder gespeeld te hebben. Dus een eventueel ander team?

20. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina