[PS4] [PS3] MotorStorm

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 feb 2007.

1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn collega gaat ook de PS3 kopen met deze game \o/ Dit gaat zo vet worden online :thumbs:

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk herhaalden ze dat het INGAME was, daarbij bedoel ik, de lat heel hoog leggen(want zo bekeken de ontwikkelaars het. Aangezien zij helemaal niets met het filmpje te maken hadden, sommige filmpjes waren zelfs door Pixar gemaakt in opdracht van Sony:D ).
    En over Forza 2, aub, ik weet waar ik over praat. Ik heb toen zelfs nog interviews en shit gelezen van de ontwikkelaars, dat ze het niet zo fijn vonden dat Microsoft aangaf dat het ingame was, want het was niet ingame. Maar terwijl zeiden de ontwikkelaars wel, dat ze het nog mooier gingen maken. De beelden op XO6 daarentegen waren een heel stuk minder mooi, dus een vette leugen(ook al was het toegeven dat de eerste trailer(nogmaals: door Microsoft bevestigde ingame "ingame" trailer). Maar tegen de game uitkomt zal het wel zo mooi zijn als de eerste trailer, aangezien ze enorme vooruitgang boeken...
    Maarja, dit is idd iets voor het vs topic, laatste ding wat ik erover zeg hier :).

Ontopic:
    Daarstraks op een Belgisch gameprogramma nog een stukje van motorstorm gezien. Damn, die modder is toch echt al vet hoor. Ik vraag me af wat de ontwikkelaars hun volgend spel wordt. Ik hoop WRC, en ik hoop dat ze daarna motorstorm 2 doen. Dan kennen ze de ps3 door en door, dan wil ik de graphics wel eens zien:9 .

3. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al eens eerder uitgelegd dat je het aan het verkeerde eind hebt. Discussies zijn bij voorbaat al zinloos omdat je toch bij je standpunt blijft.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=91493&page=14

Uit die thread:
    Doe dat dan ook niet! ;)

Terug ontopic. Gaan we nu gezellig met z'n allen over 1 jaar nog altijd mekkeren over het feit dat Sony meerdere malen bevestigde dat Motorstorm zou gaan draaien in 1080p en 60fps? Ook een vette leuguh! :D

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    pfff ja jongens de 360fanboys zijn weer eens los gelaten hoor.
    altijd die zelfde zever van sony beloofde dit en dat...
    zeg denk je dat het bij de 360 beter is msh, idd neen voila. jullie zitten te zeveren over de gfx en die 1080P maar hoelang heeft het met de 360 geduurt voordat we eindelijk eens iets kregen dat wat deftig was, idd het was wachten op gears of war... en dan kunnen de meeste games nog bijna niet lopen zonder framedrops, anti alaising dat uitstaat enz... dus zwijg eens aub.

en kijk eens nu naar de scores van motorstorm, allemaal hoge scores dus het bewijs dat het sony weer eens gelukt is een game uit te brengen dat geslaagt is! iest waar de 360 niet van kan zeggen bij de launch want ze waren merendeel tegenvallers zoals bv pgr3...

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  5. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Motorstorm: avg ratio 85%
    PGR3: avg ratio 88%

Weltrusten!

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    pfff jah en dan...
    de grote hebben hun review nog niet gedaan he zoals gamespot en ign enz....
    en ik heb het niet op het cijfer dat het tegenvalt maar ik heb het in het algemeen, je zou van pgr3 verwachten dat het grootser zou zijn dan pgr2 maar dat was niets zo, minder steden, minder autos, veel minder uitdagend en als dat nog niet alles was, was de mp echt slecht gemaakt tov pgr2 ze gokten op de mp in pgr3 maar dat is een beetje misgelopen

nu bij motorstorm zie je dat er gewerkt is aan een game die de ps3 op de kaart gaat zetten.
    je mag zeggen dat er msh saai uitziet maar er is naar mijn mening meer te beleven dan in pgr3. hier mag je mekaar van de baan rijden en mekaar kapot rijden. in motorstorm is dat de bedoeling maar in een game zoals pgr3 tog niet he...

en nog iets beoordeel motorstorm niet op filmpjes want ik heb de game ook al eens kunnen testen en ik kan zeggen het ziet er nog beter uit dan gt hd en dat zegt genoeg he.
    bijna geen enkele 360 game heeft dit niveau kunnen halen...

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    360 launch was één van de meest succesvolle launches in de geschiedenis als het op kwaliteit van games neerkomt (bron vermelding heb ik al eerder gegeven dus nu geen zin om op te zoeken).

Wel mooi dat zo'n beetje al je uitspraken een MENING zijn ipv feiten....

Probeer eens met wat bronnen je verhaaltjes te ondersteunen ipv wat meningen te verkondigen als feiten...

8. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag jij eerst maar eens af waarom deze titel geen splitscreen heeft en PGR3 wel alvorens het multiplayer aspect van PGR3 af te zeiken.

*brabbelt iets over performance nightmare*

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    pff de 360 een van de beste launches amaai mijn ass.
    jij mag mij eens zeggen waar jij dat gehoort hebt hoor.
    en komt aub niet af met die sites waar de scores staan he want dat is dikke bullshitt. het zijn niet de reviews die bepalen die een console een goede launch heeft hoor, het zijn de verkoop cijfers.
    en in mijn ogen verkoopt de ps3 nu al beter dan de 360 en daarbij allemaal topper van games dus..

en zeg jij mij dan eens waarom het zo verschrikkelijk slecht uitziet in splitscreen.... en als jij mij kunt 100 vinden die pgr3 in splitscreen spelen geef ik u 100 euro.
    en jongen tog je moet eens vragen aan alle toppers hier op het forum welke game ze kiezen om online te racen pgr2 of 3 ze kiezen allemaal weer 2

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Wacht even, je geeft een uur geleden aan dat Motorstorm van Sony een succes is...
    en je geeft nu aan dat cijfers dikke bulshit zijn....
    Ik denk dat het woord fanboy misschien iets meer op jou van toepassing is ??

11. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PS3: worst reviewed launch ever

Dat is alweer jouw mening.

Ik vind het vrij bizar dat men nu nog opkijkt van het grote aantal games waarvan het merendeel ports zijn. Dat is het directe resultaat van al die vertragingen.

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Even een quote uit het artikel van Mac om de niet belangrijker cijfers ( |:- ) aan te halen.
    And not only isn't PlayStaion 3 the worst reviewed launch lineup in recent memory, it's not even the worst in this latest "next-gen" round of launches. Believe it or not, that distinction goes to the Wii, despite having Zelda. Its 20 games combined for a 71.3 average, making it actually the second worst launch next to the PlayStaion. With PS3 coming in at 73.4, that gave the crown to Xbox 360, which averaged 77.3 for its launch library.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Qua revieuws moet Motorstorm er nog een deel krijgen. Dus de score staat nog niet vast. Anyways, qua graphics denk ik dat motorstorm veel xbox 360 games achterlaat. En dat voor een Europees Launchgame, niet slecht he...
    Voor verdere VS zaakjes verwijs ik naar de VS tread...

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb de off-topic reacties even verwijderd :) Om games met elkaar te vergelijken is net als appels met peren vergelijken. motorstorm en pgr3 zijn 2 verschillende games die niet vergelijkbaar zijn.

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfff ja, hou het aub nog wel een beetje ontopic he ;)...

ik geloof dat mijn uitspraak dat de 2005 E3 trailer van deze game niet lijkt op het uiteindelijke resultaat een beetje in het verkeerde keelgat is geschoten bij iemand...

Maar goed, fanboy dit en dat schiet je niks mee op joh, het is gewoon een observatie die veel mensen is opgevallen, en dat ze zeiden dat het ingame was is gewoon wat jammer...

Verder ziet de game er wel goed uit he, begrijp me niet verkeerd, het enige wat ik dus echt mis is dat dynamische wat in de E3 trailer was beloof..
    echt dat opspattende modder, de gigantische zandvlakte, en een view vanuit de dashboard met stuur en werkende meters (waarom ze dat in vredesnaam eruit hebben gehaald of niet erin hebben gebouwd, snap ik echt niet)...

18. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je wel moet weten is dat de meeste van die motorstorm reviews van de japanse versie zijn zonder online multiplayer, nachtelijke races,...
    Verwacht maar dat de komende reviewscores met de "volledige build" een graadje hoger zullen liggen.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wacht wel op de review van Gametrailers, Gamespot en IGN. Alle andere reviews maken mij niet zo veel uit.

20. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd vrij sceptisch geweest ten opzichte van de ps3 omdat ik altijd en alleen de xbox heb gehad. Toch moet ik zeggen dat deze game me fantastisch lijkt. Het hele concept van racen in deze omgevingen met deze voertuigen....geweldig! Lijkt me geweldig om te spelen vooral online. Maar om nou een dure PS3 aan te schaffen alleen voor deze game, vind ik ook weer zo wat! De rest van de games lijken me namelijk maar matig. Daarbij komt nog eens dat ik geen HD-TV heb. Voor de 360 gebruikte ik een monitor + vga-kabel

Deel Deze Pagina