In de motorstorm tread,... zijn nogal discussies enzo. Maar ik wil even iets algemeens zeggen tegen Macdennis, Fardo, Xwon,... en nog een stuk of honderd man:
Hoe voelt het nu om zo lang gezegd te hebben dat ps3 games tegen de 80 a 90 euro gingen kosten, terwijl ze nu maar 59,99 euro kosten? Dat is voor first party games natuurlijk, maar de third party games zullen ook wel geen 80 a 90 euro gaan kosten zeker
Best wel grappig, zo zeker zijn, en zo fout zijn geweest. Tja...
Nog een vraagje:
Wat vinden jullie van het games aanbod met de Europese launch van de ps3?
Ook een heel pak slechter dan de xbox 360 launch zeker?
Wat ook wel grappig is, is dat Macdennis,... nu in treads als motorstorm maar zitten te ijlen dat ps3 alleen maar xbox 360 poorts heeft,... Terwijl xbox 360 zelf zoveel poorts gehad heeft. Zoals Call of duty, fear, Oblivion, GRAW had je ook op de pc,... Maar echt erg is dat niet, maar ps3 komt later nu. Op xbox1 had je 100den poorts van ps2 games, zeikte ze daar continu over? Dat herinner ik me toch niet zo goed, of is mijn geheugen zo slecht? Want ik kan wel 100 games opnoemen die eerst op ps2 uitgekomen zijn, en dan gewoon gepoort worden naar de xbox. Tja, zolang ze maar over hun droomconsole heilig kunnen praten, en zolang ze over de "vijand" hun console maar slecht kunnen praten he. Dan zijn ze gelukkig. Wel, ik ben dat stilletjes beu aan het worden. Want, hoe grappig het ook klinkt, fanboy ben ik zeker niet. Ik haat dat gedoe. En hier valt het de laatste tijd wel heel fel op, al dat fanboy gedoe. Niet meer normaal zelfs. Er wordt hier soms gezeikt, terwijl men niet moet zeiken. En je komt het op iedere site tegen, dan vraag ik me af, waar the fuck is iedereen mee bezig. Wat een kinders denk ik dan...
Klik om te vergroten...