Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik het heb begrepen krijgt elke auto een aantal punten toegekend via een of andere formule. auto's met hetzelfde getal zouden dan dezelfde ronde tijden neer kunnen zetten.

bij forza 1 was dit ook het geval maar door een fout in de formule was er steeds 1 auto die zijn klasse domineerde, dit zouden ze nu opgelost hebben.

en dit is niet het echte leven dus de prestatie's van sommige auto's zijn een beetje aangepast

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Wanneer komt Forza 2 eigenlijk uit?

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    kijk gewoon een paar posts boven je

4. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand dit??? Ik zou het wel leuk vinden als microsoft gewoon van elk spel een demo uitgaf

5. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop gewoon dat het tunen en de auto's gewoon heel duur worden. Dat je dus online zo hebt van: "Woow, Die gozer heeft zijn *vul auto naam in* al heel dik getuned!" en niet van "Leuke auto, die maak ik zo ook ff, heb toch geld zat".

Ik hoop trouwens niet dat er een demo komt. Heb van veel te veel demo's gehad tot nu toe dat er teveel in zit (lees Crackdown). Ik wil niet dat ze dat bij Forza 2 ook gaan verpesten.

6. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    een demo met gewoon 1 auto die je gratis kan tunen op 1 track lijkt me wel grappig, maar volgens mij is daar nog helemaal niks over los gelaten.

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Dat er teveel inzit? Ik heb crackdown nooit gespeeld, dus ik snap je punt ook niet echt. Lijkt mij hoe meer er te doen is in een demo, hoe beter? Ik zit wel op een demo te wachten van Forza.

8. JeePee

JeePee Guest

Sorry maar dit gaat voor mij niet op. Twee verschillende auto's met hetzelfde 'getal' zullen echt niet overal met elkaar concureren. Stel nou dat die ene het moet hebben van z'n topsnelheid, en die andere het moet hebben van grip. Dan hoeft er maar één lang recht stuk in te zitten en de winnaar is bekend. Die 'formule' is gewoon mooi praat van de developers. Echt wel dat er per klasse één auto bovenaan staat.

Overigens hoef je geen demo te verwachten. Deze game is zo populair dat ze meer kopers kunnen verliezen dan winnen met een demo. Netzoals met Gears of War bijvoorbeeld. Een demo kan je op z'n hoogst een half jaar na de release verwachten.

9. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, juist niet. Want bij die Crackdown demo was het zo dat je als je de demo gespeeld had, je eigenlijk alles al kon doen wat in het hele spel zat. Als er b.v. een demo van forza 2 komt, waarin je dus 5 auto's zou hebben, over live kon spelen en 2 banen (overdreven). Dan zou je eigenlijk al genoeg plezier kunnen hebben van de demo. Dus hoef je eigenlijk het spel niet meer te kopen (Bij een spel als forza is het wel andere koek, die koop ik toch wel, maar ik word graag verrast in de hele game )

10. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het hele idee dat je met de auto met heel veel grip dan zo'n voorsprong op kan bouwen dat je het wel kan hebben dat de ander een hogere topsnelheid heeft. dit gaat natuurlijk alleen op voor tracks waar niet extreem veel bochtjes of extreem lange stukken zijn.

maar of dit ook het geval wordt blijft nog maar te bezijn, het lijkt mij echt heel leuk als het werkt maar ik heb zo mijn twijfels.

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
  13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maar hij is ook vanaf een tv op genomen en mischien is die tv geen hdtv (wat me wel sterk lijkt).

14. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Lol, knullig filmpje van iemand die geen hd-recorder heeft :lol: Lijkt me heeeel sterk dat het wél High Def is aangezien het een stukje uit een tv programma is... Zijn daarom ook al wat oudere beelden en je kunt er zo maar heel weinig van zeggen :)

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel vet, (je kon het ook op die ingame vids van die F430 en Gallardo op Tsukuba zien), dat je veel van die groene strips en asfaltplakken nog náást de curbstones hebt liggen. Dan kan je zo heerlijk volle bak uitkomen over die curbstones en er nét overheen :cool:

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  17. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Het valt me op hoe soepel de game verloopt!

18. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Filmpje :) http://media.putfile.com/Forza-Showdown---Week-2---Pitpass

Niet onaardig dacht ik toch. Op het laatst zie je een heel klein stukje van Sebring.

1000 layers per kant en je kunt ws de kleur van logo's veranderen (X: Change color). De camera is ook aangepast. Als het goed is zitten er ook verschillende lettertypen cijfers én letters in. Leuk is ook dat je een aantal layers op kunt slaan als groep en deze later als een stikker op iedere andere auto kunt plakken :)

19. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Is zekers wel een mooi filmpie, en idd dat einde ziet er bijna, zoniet hetzelfde, uit als in de trailer van een paar maanden geleden. Toen had ik niet het idee dat het echt zo mooi kon worden, zie hier het bewijs. NICE:thumbs:

Nu nog wachten tot mei:confused:

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Leuke info! Dat dik gedrukte stuk was ook al in toepassing in FM1, maar wel erg leuk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina