Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead Rising is een spel wat je een paar uurtjes moet spelen voordat je door hebt hoe je alles het beste kan aanpakken. Wat je het beste kan doen is het spel 1x snel doorstampen zodat je wat hoger lvl bent. Als je daarna nog een keer opnieuw begint, ben je veel sterker en kan je veel beter mensen redden en psychopaths verslaan.

    Ik zou zeggen, probeer het nog even een weekje, want dit spel is echt één van de beste 360 games op dit moment.
     
  2. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel eindelijk uitgespeeld (True Ending) en de achievement etc gehaald. Maar ik kan de infinity mode niet vinden. :confused:

    Ik heb nu namelijk als ik op start game druk: 72Hour mode en Overtime. En ik had verwacht hier infinity te vinden... Iemand een idee?
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Overtime mode uitspelen denk ik :)
     
  4. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat heb ik dus al gedaan. Dat is juist het vreemde. Ik heb ook de True Ending Achievement maar toch zie ik die infinity mode niet staan. Zou deze ook in het rijtje 72Hour mode en overtime moeten staan dan? Want als dat het geval is dan is er vrees ik iets fout gegaan... :mad:
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het niet weten, ik ben gekapt in de overtime mode omdat ik het niet zo leuk meer vond.. Maar zoals je het zegt lijkt me dat er iets mis is gegaan.
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet over je overtime op een bepaalde manier moet uitspelen maar ik heb gewoon de big guy in de big auto verslagen en daarna is het game over. dan krijg je toch echt de infinity mode. misschien moet je het nog een keer doen. (als je dat niet erg vindt)
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond t ook niet zo geweldig mn de eerste keer dat ik door het spel heen ging. maar als je een beetje door gaat hebben hoe je dingen moet aanpakken, en gebruik gaat maken van de blenders, boeken en vooral skateboards zou t wel leuker kunnen worden voor je. iig dat werdt t voor mij, de eerste keer vond ik t so-so nu vind ik t een geweldig spel.
     
  8. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    heb 'm nu ook een weekje en vind 'm al tof vanaf het eerste moment maar die savepoints zijn wel zwaar klote
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb em gister ook gekocht. Te gek!! :D Vooral die loden pijp!!!!! Daar kun je rake klappen mee uitdelen, of altijd leuk om iets te zoeken om zombies te pesten. Schilderij om zn middel doen en dan met verf onder gooien lolollolol xD
     
  10. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt me als muziek in mijn oren, alleen dat je ervoor moet betalen is wel jammer...
     
  12. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het wel kopen - onmiddelijk...
     
  13. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes! *) Als ik 1 ding mocht noemen wat ik erg graag bij Dead-Rising had gezien dan was het bovenstaande wel! Ik hoop dat ze dit goed uitwerken en dat je ook de missies samen kunt doen, dus dat je straks niet alleen infinity mode kunt spelen. Ik wil gewoon lekker in een grote sandbox omgeving co-op zombies kunnen killen. :thumbs:

    Iemand een idee van de release?
     
  14. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een gerucht

    maar wel tof als het echt wordt
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Lekker eerlijk heb je 60 euro betaalt en moet je ook nog es voor een extra bedrag nog eens betalen voor co-op terwijl de platinum versie maar 30 euro is en de co-op gratis bij zit. :{
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Oeh, co-op Mode bij Dead Rising.
    Als dat er daadwerkelijk in komt koop ik hem wel.

    Ik wacht nu nog wel even met het kopen van Dead Rising. :cool:
     
  17. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze dit voor DR2 gaan bewaren, en eventueel daarna implenteren in DR1.
     
  18. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    haha yeah right.. eerst deel 2 uitbrengen en dan nog eens een download beschikbaar maken voor deel 1? dat zou wel heel erg dom zijn...

    verder lijkt het me wel supervet om dit co-op te spelen :D ga het meteen downloaden als het uitkomt!
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, ook maar eens DR gekocht.
    Schijf erin. Starten. New Game. Enige optie mogelijk selecteren. A.
    Disc unreadable error.

    Bovenstaande tig maal geprobeerd. Disc ziet er piekfijn uit. Disc omgeruild.
    En weer hetzelfde. Kan dus niet eens een nieuwe game starten.

    Even wat googlen. Blijkt het een bekend probleem te zijn met DR!!

    Bagger!
     
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    yo man hoe doe je dat, ik heb t hele spel uit gespeeld maar ben dat niet tegen gekomen

    en als co op komt word dat egt gruwelijk, alleen ben ik bang dat ik geen zin heb om nog een keer door het spel heen te gaan. wacht denk ik liever op dr2
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007

Deel Deze Pagina